قیمت حوله لباسی بچه گانه ترک با کیفیت

قیمت حوله لباسی بچه گانه ترک با کیفیت در بازار نشان می دهد که رقابت آن با محصولات داخلی بسیار قدرت گرفته است. محصولات ترک با توجه به جنس مطلوب و طرح های متنوع و زیبا متقاضیان خوبی را در بازار ایران دارد. اگر خریدار این محصول هستید به ادامه مطالب توجه ویژه ای داشته باشید.

قیمت حوله لباسی بچه گانه ترک با کیفیت

قیمت حوله استخری کودک

 

قیمت حوله لباسی بچه گانه ترک با کیفیت با توجه به کیفیت ها و نوع محصولات متنوع می باشد. شاید باور نکنید ولی رنگ حوله ها نیز تاثیری در میزان قیمت این نوع از حوله ها دارند. این قضیه به این شرح می باشد که حوله هایی با رنگ روشن نسبت به حوله های با رنگ تیره تر قیمت های بالایی را شامل می باشند. جهت استعلام و یا مشاهده لیستی کامل از قیمت ها می توانید بر اساس راه های ارتباطی از همکاران زرین ساپ درخواست لیست قیمت های روز را داشته باشید. شرمندگی ما در خصوص این که نمی توانیم قیمت ها را در سایت اعلام نماییم به دلیل نوسانات بازار در محدوده مواد اولیه می باشد؛ این مورد تاثیر به سزایی در قیمت های محصولات نهایی دارد.

انواع مدل حوله تن پوش ایرانی

فروش حوله بچه گانه

 

انواع مدل حوله تن پوش ایرانی را برای شما شرح خواهیم داد. توجه داشته باشید که حوله یکی از محصولاتی است که بازار ایران نتوانسته در پاسخگویی به نیاز مردم توانمند باشد. از این رو واردات حوله از کشورهایی مثل ترکیه، علیرغم قدرت گرفتن صنعت نساجی دز ایران همچنان ادامه دارد و قطع نشده است. در این میان واردکنندگان تمرکز شدیدی را روی حوله های بچه گانه گذاشته اند و مدلهای مختلفی از این حوله ها مخصوصا حوله های لباسی را در طرح و رنگهای متنوع وارد بازار ایران می کنند. هرچند همین مدل از حوله نیز دارای طرحهای بسیار زیادی می باشد؛ اما نوع آن را در دو قسمت پسرانه و دخترانه می توان بخش بندی نمود که به تشریخ هر یک می پردازیم.

فروش حوله بچه گانه دخترانه

خرید حوله بچه گانه و کودک در بازار ایران

 

 

حوله های دخترانه را بیشتر می توان از رنگ بندی آنها شناخت؛ حوله هایی با رنگهای شاد و جیغ مانند صورتی، قرمز، سبز و بعضا بنفش و … که جزو رنگهای عامه پسند دخترانه می باشد. قیمت حوله لباسی با توجه به تنوع مدل متفاوت است. البته طرحهایی که روی حوله پیاده می شوند نیز در تعیین نوع آن موثر می باشد. بعنوان مثال دختران از طرحهای گل و گیاه بسیار خوششان می آید و یا از شخصیتهای کارتونی که مخصوص سلیقه آنهاست نیز استفاده می شود.

تولید کننده حوله تن پوش کودک

طراحی حوله بچه گانه دخترانه

 

تولید کننده حوله تن پوش کودک با در نظر داشتن میزان حساسیت و اهمیت این نوع از حوله های تن پوش در حال تولید بهترین ها می باشد. خاص ترین کارخانه تولید انواع حوله تن پوش بچه گانه به صورت همه روزه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان و قبول سفارشات شما می باشد. ما را همراهی نمایید.

خرید حوله بچه گانه پسرانه

عرضه کننده حوله کودک

 

در مقابل این حوله ها، شاید بتوان پرتیراژترین حوله بچه گانه را مخصوص پسران دانست. حوله هایی با رنگ بندی نه چندان زیاد؛ اما با طرح های بسیار متنوع و جذاب که کودکان را در داخل خود، تبدیل به قهرمان مورد علاقه شان می کند. در حوله های پسرانه بیشتر از رنگ بندی های ساده مانند سفید و آبی استفاده می شود؛ اما طرحهای کارتونی که روی آنها پیاده می گردد بسیار زیاد است. استفاده از کاراکترهای کارتونی مانند مرد عنکبوتی، بن تن، باب اسفنجی و امثالهم که جزو شیرین ترین و محبوبترین شخصیت های کودکان هستند، در جذاب شدن حوله ها و استقبال پسران نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

قیمت حوله لباسی بچه گانه

خرید حوله پالتویی کودک

 

در خصوص مدل های محبوب حوله های بچه گانه ترک صحبت کردیم؛ اما نباید فراموش کرد که خود ایران نیز تولید بسیار موفقی را داشته است. هرچند تولیدکنندگان داخلی نتوانسته اند در بازار ایران آنطور که باید و شاید موفق ظاهر شوند؛ ولی در گامهای صادراتی بسیار قدرتمند بوده اند.

صادرات حوله بچه گانه

عرضه کننده حوله کودک

 

امروزه آمار صادرات حوله بچه گانه از ایران به کشورهای دیگر، نسبت به سنوات گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته و از مشتریان پر و پا قرص ایران می توان به کشورهایی چون کویت و عراق اشاره کرد. از طرفی کشورهای حاشیه خلیج فارس به سبب نداشتن کارخانجات تولیدی، مستقیما از همسایه خود یعنی ایران خرید می کنند که این اتفاق ها، همگی سبب قدرت گرفتن ایران در بازارهای صادراتی شده است.

تولید حوله تن پوش زنانه

حوله تن پوش زنانه

 

 

تولید حوله تن پوش زنانه خود نیز یک مبحث بسیار طولانی می باشد. حوله های تن پوش زنانه خود نیز انواع مختلفی را دارا می باشد که هر یک بر اساس الگوریتم های خاص تولید می شود. برای مثال توجه داشته باشید که حوله های تن پوش زنانه شامل مدل های نیم تنه، کوتاه، بلند، فانتزی و سایر مدل ها می باشد. در صورت تمایل به مشاهده هر یک از مدل ها می توانید با ما در ارتباط بوده و تقاضای نمونه ای از محصولات را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما