تولید حوله دستی با کیفیت و ارزان

صنایع حوله بافی زرین ساپ با بهره گیری از فناوری های نوین و بروز دنیا اقدام به تولید حوله دستی در انواع مختلف طرح و رنگ و با تراکم بافت و جذب آب بالا و مناسب برای کاربردهای مختلف نموده است. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

تولید حوله دستی بچه گانه

تولید حوله دستی بچه گانه

 

حوله های بچه گانه دستی تولیدی کارخانه زرین ساپ با داشتن طرح های رنگی و شخصیت های کارتونی که باعث بر انگیختن حس شادی کودکان می شود این قابلیت را داشته که با استقبال فروش بیشتری روبه رو شود و به عنوان یک محصول پرفروش و ایده آل متقاضیان خرید بالایی داشته باشد.قیمت حوله های دستی بچه گانه کاملا مقرون به صرفه بوده و متناسب با توان مالی خریداران می باشد.این نوع حوله ها مطابق با پوست حساس نوزادان بوده و از بروز حساسیت های پوستی جلوگیری به عمل می آورد.

تولید حوله دستی با کیفیت و ارزان

تولید حوله دستی با کیفیت و ارزان

 

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که یک  حوله دست و صورت تهیه کرده باشید و پس از یک یا دو بار شستشو، کاملا زبر و خشک شود و دیگر نتوانید از آن حوله استفاده کنید؟ آیا تا به حال حوله‌‌تان پس از شستشو رنگ و جنس‌اش تغییر کرده است؟ آیا تا به حال به جنس حوله دست و صورت یا تن پوش حساسیت داشته‌اید؟ خرید یک حوله خوب و باکیفیت از گروه تولیدی زرین ساپ باعث می‌شود که سال‌ها از یک حوله تن پوش یا دست و صورت استفاده کنید .حول های دستی زرین ساپ در انواع مختلف اسپورت ، تبلیغاتی ، دورو و مخملی تولید شده اند و تاکنون توانسته اند مشتریان خاص خود را پیدا کنند.

مرکز فروش و تولید حوله دستی

 

مرکز فروش و تولید حوله دستی

همچنین یک حوله خوب بی‌آنکه جنس‌اش تغییر کند یا دچار حساسیت پوستی شوید، همچون روز اول نو و مرغوب باقی می ماند. این نوع حوله تولیدی کارخانه زرین ساپ برخلاف اکثر محصولات، بدون هیچ‌گونه پرزی است. با توجه به سایز مناسب و حجم کم، این محصول به‌راحتی در کیف دستی یا چمدان قرار می‌گیرد تا در هر جایی از حوله‌ی شخصی و بهداشتی خود استفاده کرد.

فروش و تولید حوله دستی با دوام بالا

فروش و تولید حوله دستی با دوام بالا

همه می‌دانیم که کالای بی‌کیفیت، ماندگاری بالایی ندارد و هزینه‌ای که صرف خرید آن کردیم، از بین خواهد رفت. از این جهت، حوله‌ای که کیفیت پایینی دارد، به همان نسبت، دوام کمی دارد. دوام حوله مسئله مهمی است، چرا که شما می‌توانید سال‌ها از یک حوله خوب و بادوام استفاده کنید که الیاف حوله نقش مهمی در ماندگاری آن دارد.

 

 

صادرات حوله دستی

صادرات حوله دستی

در حال حاضر کارخانه های معتبر و خوشنام که سال ها تجربه فعالیت موفق داشته اند محصولات خویش را به سراسر دنیا صادر می کنند و مشتریان بین المللی از آن ها راضی هستند. صادرات انواع حوله دستی توسط کارخانه زرین ساپ موجب شده تا فروش عمده حوله دستی از رونق بسیار خوبی برخوردار باشد. این کارخانه محصولات خود را به بسیاری از کشور ها اعم از آذربایجان، عراق، ترکیه، نیجریه، بلاروس، کانادا و … صادر می کند و توانسته طرفداران بسیاری را جذب کند.

 

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی

پخش عمده حوله دستی از طریق شرکت زرین ساپ به سراسر ایران امکان پذیر می باشد. همانطور که می دانید در این روش که محصولات به شکل عمده به فروش می رسند نسبت به خرید خرده قیمت کمتری برای آن ها در نظر گرفته می شود به همین جهت میزان خرید و در نتیجه تقاضا برای اجناس مورد نظر بیشتر می گردد. به این ترتیب برای تامین نیاز درخواست کنندگان باید توزیع در سطح گسترده تری انجام گیرد که مستلزم تولید بیشتر می باشد.در بازار های جهانی رونق فروش حوله دستی زرین ساپ تقریبا بالاست و دلیل این امر تنوع و کیفیت بالای محصولات زرین ساپ می باشد.

 

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت عمده حوله دستی نسبت به خرید تکی بسیار ارزان تر است از همین رو بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از امکانات ویژه فروش عمده استفاده نمایند و خریدی مقرون به صرفه داشته باشند. پر فروش ترین حوله های دستی در فروشگاه اینترنتی زرین ساپ که بسیار معتبر و قابل اطمینان می باشد، با تخفیف های استثنایی همراه شده است و شما می توانید جهت خرید همین حالا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام کنید.

 

مدل حوله دستی جدید

مدل حوله دستی جدید

همانطور که از نام حوله های دستی مشخص است از آن برای خشک کردن رطوبت دست و صورت استفاده می شود. این محصولات توسط مجموعه زرین ساپ با وزن و حجم مناسب و استاندارد تولید می شوند. لازم به ذکر است نه حوله هایی که وزن سبکی دارند و نه حوله هایی که سنگین هستند مناسب و با کیفیت نمی باشند. در هنگام خرید این محصولات به زبری و یا نرمی حوله ها توجه کنید. حوله هایی که از نرمی و‌لطافت بالایی برخوردار هستند، پوست را اذیت نمی کنند و یا سبب ایجاد حساسیت های پوستی نمی شوند.

 

حوله دستی مرغوب

حوله دستی مرغوب

 

گروه تولیدی حوله ارزان قیمت با نام تجاری زرین ساپ با تولید انواع حوله دست و صورت نرم که مانع خراش یا ناراحتی پوست نمی‌شود که منجر به القای حس شادابی و لطافت منحصر به فرد به پوست شما می شود.  با توجه به موارد فوق الذکر در خرید حوله دست و صورت یا تن پوش، دقت بیشتری کنید و پیش از خرید، الیاف ساختاری آن را بررسی نمایید.هدف از خرید حوله دست و صورت چیست؟ آیا می‌خواهید صورت خود را با آن خشک کنید؟

از این رو، بهترین جنس حوله دست و صورت باید به گونه‌ای باشد که بتواند آب را کاملا به خود جذب کند. در این صورت الیاف حوله، ضخامت و وزن آن نیز می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب آب داشته باشند.

عرضه مستقیم و بدون واسطه حوله دستی

عرضه مستقیم و بدون واسطه حوله دستی

 

گروه تولیدی زرین ساپ با عرضه مستقیم و بدون واسطه حوله دستی و به عنوان تولید کننده حوله های دستی به صورت عمده و با قیمت های مقرون به صرفه و ارزان، آمادگی ارسال حوله های دستی را به نقاط مختلف کشور و حتی دنیا را دارد. همچنین باید این نکته را خاطر نشان کرد که حوله های دستی با توجه به اینکه به صورت عمده به فروش می رسند و به بازار عرضه می شوند، از قیمت های مناسبی برخوردارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما