خرید حوله سفید هتلی در بهترین کیفیت

رونق خرید حوله سفید هتلی در بهترین کیفیت همراه با نازلترین قیمت ها هدف اصلی مجموعه زرین ساپ می باشد. حوله های هتلی با توجه به بودجه و توان مالی مشتریان در کیفیت های متفاوت تولید می شوند.

حوله هتلی ارزان

 

گروه تولیدی زرین ساپ انواع متعدد حوله با درجه کیفی بسیار بالا را با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رساند. همچنین این کارخانه تولید کننده، این امکان را فراهم نموده تا برای خرید راحت تر، واسطه ها حذف نموده و هتل داران به راحتی حوله هتلی با کیفیت را مستقیما از تولید کننده خریداری نمایند. گفتنی است حوله های تولیدی این شرکت که با کیفیت عالی به فروش می رسند، قیمتی کاملا ارزان و با صرفه نیز دارند.گروه تولیدی حوله زرین ساپ همواره حوله های تولیدی خود ار با استفاده از نخ رینگ و اپن تولید می نماید.

 

خرید حوله هتلی در ابعاد استاندارد

خرید حوله هتلی در ابعاد استاندارد

 

ابعاد حوله های هتلی در حوله های دستی 30*40 ، 40*70 ، 40*80 و 50*90 تعریف شده و برای حوله های حمامی 140*70 ، 140*80 و 80*130 تعیین شده همچنین حوله های تن پوش به ابعاد M , L , XL , XXL تولید شده اندقیمت ها بر اساس سطح کیفی محصولات و نرمی و لطافت شان تعیین می گردد. هر چه حوله نرم تر و از نخ رینگ تولید شده باشد از درجه کیفی بالاتری برخوردار است و در نتیجه قیمت آن ها گران تر خواهد شد. البته لازم به ذکر است که اندازه حوله در تعیین نرخ تاثیر گذار می باشد و حوله های بزرگ تر گران تر هستند.

خرید حوله سفید هتلی

خرید حوله سفید هتلی

کارخانه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن خرید حوله سفید هتلی لوگودار این روز ها با سیلی از سفارشات همراه می باشد. حوله های هتلی که اغلب با درج لوگو همراه است شامل طراحی های زیبایی هم می باشد که طراحان ما این مورد را پاسخگو می باشند وآماده اعمال نکته نظرات و سلیقه صاحبان هتل ها بر روی حوله انتخابی .برخی از حوله های هتلی هم با حاشیه دوزی هایی زیبایی های باورنکردنی را به خود اختصاص می دهند. برای مثال از رایج ترین نوع حاشیه دوزی ها می توان به حاشیه های رومی اشاره داشت که سبب مقاومت و به نوعی دور دوزی تزئینی محصولات می شود.

مرکز فروش حوله هتلی

مرکز فروش حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله هتلی در تبریز آماده پذیرش تولید انواع سفارشات حوله هتلی با لوگوی خاص هتل می باشد. کارخانه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله های هتلی در پایین ترین سطح درتلاش است تا انواع حوله های هتلی را با قیمت هایی مقرون به صرفه و متناسب با انواع بودجه ها و توان مالی خریداران را به فروش برساند. قیمت حوله برای هتل باید به گونه ای باشد که برای هتلداران هم به صرفه باشد و زیاد برای آنها هزینه ای نداشته باشد. حوله ها بعد از این که مراحل تولید خود را طی می کنند در کارخانه تولیدی قیمت های آنها با توجه به کیفیت تولید شده آنها ، توسط کارشناسان حسابرسی و ناظرین کیفی تعیین می شود.

 

 

خرید حوله هتل به صورت عمده

خرید حوله هتل به صورت عمده

 

کیفیت خوب حوله در هتل ها بیان گر این است که هتل مورد اعتماد و از نظر بهداشتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. پس با خرید حوله سفید هتلی با کیفیت به سابقه و کیفیت خود بیافزایید. جهت خرید حوله هتل ارزان و با کیفیت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا شما را در انتخاب بهترین ها راهنمایی نمایند.

 

حوله یکبارمصرف هتلی

حوله یکبارمصرف هتلی

حوله یکبارمصرف هتلی به دلیل کاربرد بالایی که دارند با استقبال زیادی از سوی مشتریان و مصرف کنندگان رو به رو شدند در نتیجه فروششان بسیار افزایش یافته است.طی این رخداد ها شرکت های تولید کننده به دلیل تقاضای بالا تولیدات خود را افزایش داده اند.گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن خرید حوله سفید هتلی از معتبر ترین و باسابقه ترین برند های ایرانی می باشد که محصولات خود در بالاترین سطح طراحی، تولید و بسته بندی می کند و به کمک نمایندگی های فعال و مجاز و فروش از طریق سایت های معتبر توانسته است محصولات خود را در تمامی شهرها و روستاهای کشور به دست مشتریان برساند و از این طریق به یکی از مردمی ترین برند های ایرانی تبدیل شود که چندین سال متوالی موفق به دریافت نشان اعتماد مردمی شده است.

 

انواع حوله های هتلی

انواع حوله های هتلی

حوله های هتلی مدل های مختلفی را به خود شامل می شود. از جمله مدل های حوله های هتلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• حوله هتلی دستی
• حوله هتلی حمامی
• حوله هتلی استخری
• حوله هتلی تن پوش
• حوله هتلی تبلیغاتی
• حوله هتلی چاپی

کافیست با استفاده از راه های ارتباطی سفارش محصولات مورد نیاز هتلی خود را به ثبت برسانید تاکالای درخواستی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خریدار عزیز برسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما