تولید حوله دست و صورت در سایزبندی مختلف

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ بر این اصل مهم پایبند است تا با تولید حوله دست و صورت با کیفیت و طرحی منحصر به فرد تمامی نیازهای صادراتی و فروشندگان عمده و همچنین کالای مصرفی هتل ها و مراکز درمانی را تامین نماید

بهترین حوله دست و صورت

کاربرد حوله دستی

حوله های با کیفیت بسیار بالا معمولاً با نخ شانه شده تولید می شوند، که عمل شانه باعث گرفته شدن ناخالصیها و الیاف بسیار کوتاه پنبه گردیده و در نتیجه نخ بسیار مرغوبی از نظر لطافت، تمیزی، شفافیت و مقاومت را می توان از آن تولید نمود.جهت ریسندگی رینگ که برای تولید نخ رینگ استفاده می شود، معمولاً از پنبه با طول الیاف بلند تر استفاده می گردد و مناسب ترین نوع نخ برای تولید انواع پارچه و حوله در ضخامت های مختلف و با لطافت بالا می باشد، که البته از قیمت گرانتری نیز برخوردار می باشد.

تولید حوله دست و صورت

حوله دست و صورت نوزاد

سایزبندی این حوله ها به صورت سایزبندی استاندارد میباشد. این محصول در اندازه های ۳۰*۳۰، ۶۰*۳۰، ۳۰*۸۰ نولید میشود. این سایز بندی ها استاندارد میباشد و کمترین دور ریز را در تولید حوله ها دارد و دلیل آن توانایی تولید دستگاه بافندگی در سایزی استاندارد میباشد. خریداران گرامی میتوانند خرید خود را به صورت سفارشی ثبت نمایند و سایز بندی حوله را به صورت دلخواه انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید:خرید پارچه میکروفایبر کیلویی و ارزان

قیمت تولید حوله دست و صورت

قیمت انواع حوله دست و صورت

سایز بندی حوله های دست و صورت زرین ساپ به گونه ای انتخاب شده است که برای تمامی سنین قابل استفاده باشد. برخی از سایز بندی این حوله ها نیز به حوله های استخری معروف میباشد اندازه بزرگتری نسبت به حوله های دستی دارد.در هنگام بافت این حوله ها در مجموعه زرین ساپ به صورت قدی سایز مورد نظر را در حوله جدا میکنند و پس از رنگرزی و تکمیل حوله ها آنها را برش میزنند

 

خرید اینترنتی حوله دست و صورت

خرید اینترنتی حوله دست و صورت

امروزه بیش از گذشته نسبت به خرید اینترنتی توجه ویژه ای نشان داده می شود و خرید اینترنتی آسان ترین شیوه خرید در مقایسه با خرید حضوری می باشد .البته  خرید عمده ریسک بالایی برای اکثر صاحبان کسب و کار ها به حساب می آید و این قبیل مشتریان باید با آگاهی بیشتر و دریافت اطلاعاتی به روز از مجموعه مورد نظر نسبت به خرید عمده و اینترنتی محصولات مورد نیاز خود اقدام نمایند .خرید اینترنتی حوله دست و صورت از مجموعه تولید کننده زرین ساپ بسیار پر سود برای مشتریان عزیز می باشد .چنان چه خواهان بهره مندی از این سود بالا در اثر معامله و خرید اینترنتی حوله دست و صورت هستید می توانید مجموعه زرین ساپ را برای خرید عمده انتخاب نمایید .

 

حوله دست و صورت ارزان

حوله دست و صورت ارزان

از انواع حوله های دست و صورتی که در مجموعه زرین ساپ تولید می گردد و برای تولید آنها از انواع الیاف با قیمت های متفاوت بهره گرفته می شود ما شاهد استقبال بالای مشتریان مجموعه زرین ساپ از حوله های دست و صورت ارزان قیمت هستیم .حوله دست و صورت ارزان قیمت این مجموعه از لحاظ درجه کیفی کاملا مقبول مشتریان و مصرف کنندگان عزیز می باشد .شیوه ثبت سفارش و خرید حوله دست و صورت ارزان اینترنتی می باشد و شما عزیزان در هر موقعیت مکانی بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید نسبت به خرید اقدام نمایید .

 

 

تولیدی حوله دست و صورت

تولیدی حوله دست و صورت

تولیدی حوله دست و صورت زرین ساپ فعالیت چندین ساله درخشانی در بازار داخلی داشته است .این مجموعه همواره نیاز مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن تامین نموده است و با تولید محصولاتی با درجه کیفی بالا همواره اطمینان مشتریان را نسبت به خرید های بعدی بالاتر می برد .روش کار زرین ساپ متفاوت تر از سایر تولید کنندگان موجود در کشور می باشد و مجهز بودن کارخانجات این مرکز تولیدی و همکاری با کارکنان درجه یک و زحمتکش فرایند تولید را تسریع می بخشد .این تولید کننده موفق امروزه بهترین برند حوله ایرانی را تولید می نماید .

 

 

ویژگی حوله دست و صورت

کاربرد حوله دستی

معنی لغوی حوله دست و صورت نیز به معنی دستمال معنی شده است. در واقع حوله پارچه‌‌ای نرم و لطیف است که برای خشک کردن صورت و دست ها از آن استفاده می‌کنند. البته در هر خانه‌ای به فراخور حال اهالی منزل، چند مدل حوله وجود دارد. معمولا یک روی پارچه های حوله‌ای پرزهای نرمی دارد که آب بدن را به راحتی به خود می گیرد و بدن را خشک می نماید و آب گیری حوله به مرغوبیت آن بستگی دارد

 

 

نحوه تولید حوله

مرکز فروش حوله در تبریز

حوله دست و صورت معمولاً با پنبه استاندارد تولید می گردد و اما از طرف دیگر پنبه مصری و ترک دارای طول الیاف بلندتر می باشند که به حوله ی تولید شده، طول عمر بیشتر و نرمی بهتری را می دهند، همچنین رطوبت را به بهترین نحو جذب کرده و آرامش بهتری را در هنگام مصرف تامین میکنند که از این نوع حوله ها در هتلها و سوناها بیشتر استفاده می شود، بنابراین زمانی که می خواهید حوله ی ضخیم و لوکسی را داشته باشید، حتماً از این حوله ها انتخاب کنید، این نوع حوله ها معمولاً بعد از هر شستشو پوش بیشتری داشته و نرم تر میشود.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما