پخش عمده حوله هتلی با کیفیت به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان پخش عمده حوله هتلی توسط عاملین پخش در صدد آن است تا با تولید محصولات حوله ای هتلی منحصربه فرد، نامی نیک در صنعت تولید حوله در سطح دنیا و کشور به ثبت رساند.

تولید حوله هتلی

تولید حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید حوله های سفید هتلی در تلاش است تا با برطرف کردن نیازهای هتل داران تولیدات خود را با بالاترین تیراژ به بازار جهانی ارائه کند و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش این نوع از حوله ها بتواند محصولاتی در خور شان مصرف کنندگان را به خط تولید برساند.

قیمت حوله های هتلی

حوله هتلي ارزان

کارخانه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله های هتلی در پایین ترین سطح درتلاش است تا انواع حوله های هتلی را با قیمت هایی مقرون به صرفه و متناسب با انواع بودجه ها و توان مالی خریداران را به فروش برساند.

قیمت حوله برای هتل باید به گونه ای باشد که برای هتلداران هم به صرفه باشد و زیاد برای آنها هزینه ای نداشته باشد. حوله ها بعد از این که مراحل تولید خود را طی می کنند در شرکت ها قیمت شان بر اساس لیست ها تنظیم می شود

 

امروزه بیشتر شاهد این موضوع هستیم که حوله در بازار های ایرانی با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. قیمت ها بر اساس سطح کیفی محصولات و نرمی و لطافت شان تعیین می گردد. هر چه حوله نرم تر باشد از درجه کیفی بالاتری برخوردار است و در نتیجه  قیمت آن ها گران تر خواهد شد. البته لازم به ذکر است که اندازه حوله در تعیین نرخ تاثیر گذار می باشد و حوله های بزرگ تر گران تر هستند.

تولید کننده حوله هتلی ارزان

تولید کننده حوله هتلی ارزان

 

تبریز یکی از تولید کنندگان اصلی در زمینه انواع حوله به خصوص پخش عمده حوله هتلی می باشد. محصولاتی با کیفیت و مرغوب که طبق استاندارد های روز تولید می شوند. به منظور بررسی این محصولات میتوانید به دفتر فروش در تبریز مراجعه حضوری نمایید و یا در صورت عدم مقدور بودن این روش شما میتوانید تقاضای نمونه ای از محصولات را داشته باشید. ما آماده همکاری با تمامی ارگان ها،نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی و خریداران به صورت عمده و آنلاین می باشیم.جلب اطمینان شما هدف اصلی گروه تولیدی زرین ساپ میباشد.

پخش عمده حوله هتلی

پخش عمده حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از تجربه نیرو های فعال در بخش اجرایی کارخانه زرین ساپ، با به کارگیری دانش وعلم کارشناسان در بخش فنی آماده انجام عملیات پخش عمده محصولات هتلی اعم از حوله سفید هتلی در سراسرکشور و حتی در دنیا به هتل داران می باشد.

پخش عمده حوله هتلی مقاوم توسط زرین ساپ به بیشتر شهرها و استان ها صورت گرفته است. این محصول که به نوعی نیاز اصلی در تمامی امور زندگی می باشد باید از کیفیت عالی پشتیبانی نماید. از روند های اشتباهی که برخی از افراد در پیش رو میگیرند سبب پوسیدگی زودرس این محصولات می شود این حوله ها به دلیل اینکه بیشتر در رطوبت باقی می مانند به سرعت پوسیده می شوند و به نوعی به محل اصلی تجمع باکتری ها تبدیل می شوند.

قطب اصلی خرید حوله هتلی

قیسی زردآلو صادراتی

توجه به بهداشت و سلامت فردی همیشه نقش مهمی را در پیشرفت جامعه ایفا کرده است. استفاده از حوله های مرغوب و با کیفیت در سرویس های بهداشتی میتواند قوی ترین محرک در سلامت فردی ما باشد.شرکت زرین ساپ با کمک و همراهی تجار و صاحبان برند ایرانی و خارجی توانسته است با فروش بیشتر محصولات حوله ای خود به یکی از قطب های فروش حوله های هتلی در ایران و در سطح جهان شناخته شود.

 

ابعاد و وزن حوله

ابعاد و وزن حوله

حوله ها در واحد هایی اندازه گیری می شوند که معرف چگالی پارچه حوله است یعنی وزن در واحد متر مربع. حوله هایی که دارای وزن پایین تری هستند (در یک واحد مشخص)، سبک تر، نازک تر و البته ارزان تر هستند. این حوله ها برای استفاده های ورزشی و یا سفر مناسب هستند. حوله هایی با کیفیت بالاتر آنهایی هستند که در هتل ها پیدا می کنید. این حوله ها بسیار گرانتر هستند، اما اغلب ارزش این قیمت بیشتر را دارند، زیرا دوام بیشتری دارند. به خاطر داشته باشید که کیفیت حوله های هتل شما مهم است زیرا این بخشی از مهمترین خدمات شما به مهمانان شماست و هر روز با حوله ها سرو کار دارید. به همین دلیل یک حوله با کیفیت خوب باید انتخاب کنید چرا که حمام شما را رضایت بخش تر می کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما