مرکز فروش حوله بچه گانه در تبریز

فروش حوله بچه گانه ایرانی که در قطب فعال تولید حوله ایران یعنی تبریز تولید می شود با بسته بندی های استاندارد در بازار های فروش جهانی با کمک مرکز فروش معتبر عرضه می گردد.

خرید حوله بچه گانه و کودک در بازار ایران

خرید حوله بچه گانه و کودک در بازار ایران

 

حوله های بچه گانه تولید شده در تبریز از بالاترین استاندارد های مورد تایید جهانی برخوردارند. حوله های بچه گانه ایرانی به شکل دوردوزی شده و از بهترین نخ و مواد تولید و دوخته می شوند و به همین سبب در کنار کارایی بالا عمر و دوام خوبی نیز دارند. از دیگر نقاط قوت حوله های بچه گانه طراحی و تنوع در طرح و رنگ آنها می باشد که در جلب توجه بچه ها بسیار موفق می باشد. مرکز فروش حوله بچه گانه در تبریز این محصول را به شکل عمده در بازار عرضه می کند.

فروش حوله بچه گانه

فروش حوله بچه گانه

 

گروه تولیدی زرین ساپ یک سبد محصولی گسترده برای مادران باردار و نوزادان دلبندشان در نظر گرفته است. تا تمامی مایحتاج مادران باردار، نوزادان و کودکان را با تنوع بی نظیری از برترین محصولات به ایشان عرضه نماید.

بهترین مارک حوله نوزاد

بهترین مارک حوله نوزاد

 

کارخانه تولیدی زرین ساپ با در نظر گرفتن راحتی و ایجاد رفاه حال کودکان دلبند والدین گرامی در تلاش است تا با  تولید و فروش حوله بچه گانه با درجه کیفی بالا محصولاتی درخور شآن مصرف کنندگان و متناسب با ذوق و سلیقه خریداران را ارائه دهد.

فروش عمده حوله بچه گانه

فروش عمده حوله بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با رواج دادن فروش حوله بچه گانه استفاده از نیروهای اجرایی فعال در بخش فروش عمده توانسته است با استقبال بینظیر شما مشتریان گرامی، تولید محصولات حوله ای خود را به مقدار انبوه برساند و این امید و آرزو را دارد تا با حمایت و پشتیبانی تجار و بازرگانان ایرانی و خارجی نامی برتر در صنعت تولید حوله کودک ارزان قیمت به ثبت رساند.

عرضه کننده حوله کودک

عرضه کننده حوله کودک

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با توسعه فروش حوله بچه گانه پیوسته در تلاش است تا محصولات حوله ای خود را با کیفیتی هرچه تمامتر و با درنظر گرفتن  روحیات کودک دلبند شما در جهت  رواج دادن دانش تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی و آنلاین محصولات حوله ای به مرحله فروش یرساند و با عرضه حوله کودک به صورت انبوه تمامی نیازهای روحی  کودک را در جهت رشد فکری و روانی برطرف سازد و این امکان را برایشان فراهم نماید تا در آسایش خیال و راحتی کامل اوقات خود را سپری کنند.

تولید کننده حوله نوزاد

تولید کننده حوله نوزاد

اهمیت رعایت بهداشت برای کودکان و نوزادان بر هیچ شخصی پوشیده نیست. شاید تصور کنید که حوله مخصوص نوزاد ضروری نیست. آن ها مانند هر کودک دیگری به وسیله ای شخصی احتیاج دارند که احتمال خطر انتقال بیماری های پوستی بعد از را کاهش دهد و کودک را از حساسیت محافظت نماید. حتی از قدیم هم مرسوم بوده که نوزادان تازه متولد شده با پارچه ای پنبه ای مخصوص به خودشان خشک شوند

طراحی حوله بچه گانه دخترانه

طراحی حوله بچه گانه دخترانه

مرحله طراحی در پروسه ی عرضه یک محصول باکیفیت دارای نقش تعیین کننده ای است و به همین سبب برند های معتبر از بهترین گروه انسانی طراحی و همچنین به روز ترین روش ها و تجهیزات استفاده می کنند تا طراحی محصولات چه از نظر ساختار و چه از نظر طرح و رنگ بی نقص باشد.
طراحان در تلاش اند تا محصولی طراحی کنند که دارای رنگ های زنده و شاد باشند و از طرح هایی استفاده می کنند که با احساس تخیل و قوه ی رویاپردازی بچه ها سازگار باشد تا از این طریق محصولات مورد تایید بچه ها باشند.

حوله نوزاد ایرانی

حوله نوزاد ایرانی

حوله تن پوش کودک ارزان یکی از  انواع  محصولات حوله ای تولیدی در گروه تولیدی زرین ساپ به شمار می آیند. حوله های تن پوش در انواع و اقسام طرح ها در قالب و مدل های حوله تن پوش نوزاد تولید می شود که از جمله مهم ترین آنها: حوله تن پوش عروسکی، حوله‌ های برنامه کودکی و حوله کلاه دار کودک را می توان نام برد. یکی از مزایایی که دارد این است که سر نوزاد دلبند شما به راحتی خشک می شود . حوله عروسکی کودک دخترانه نیز آنها را به استحمام کردن ترغیب میکند.

انواع حوله های کودک و نوزاد

 

حوله های کودک و نوزاد در مدل های متنوعی تولید می شوند و هر کدام ویژگی های شگفت انگیز خود را دارند.موارد زیر شامل انواع مدل های حوله کودک و نوزاد می شود:

  • حوله حمامی کودک
  • حوله دستی کودک
  • حوله استخری کودک
  • حوله تبلیغاتی کودک
  • حوله هتلی کودک
  • حوله تن پوش کودک

حوله های تن پوش کودکان در سایز های متفاوتی بسته به سایز استاندارد نوزاد موجود می باشد کافیست با انتخاب مدل دلخواه و ثبت سفارش خود از طریق کانال های اجتماعی مجازی مانند تلگرام zarrinsap واینیستاگرام zarrinsaptowel برنامه کاربردی واتساپ و در نهایت با پرداخت وجه محصول حوله ای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما