مرکز فروش عمده حوله تبلیغاتی ارزان

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش عمده حوله تبلیغاتی در رنج های قیمتی متناسب با انواع توان مالی این قابلیت را دارد تا انواع پیام های تبلیغاتی را که نشانگر رسته کاری و حوزه فعالیت شما مشتری گرامی می باشد را روی حوله انتخابی شما درج نماید.

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان

اگر قصد تبلیغ برند شرکت، نهاد و یا هر سازمان و ارگان دولتی و یا خصوصی مربوط به حوزه کاری خود را دارید این گروه تولیدی خرید و سفارش حوله تبلیغاتی را از این مجموعه به شما پیشنهاد می دهد. قیمت حوله های تبلیغاتی این گروه تولیدی با توجه به کیفیت بافت آنها و جنس نخ به کار برده شده که اکثرا پنبه می باشد تعیین می شود.لازم به توضیح می باشد که حوله های تبلیغاتی تولیدی این مرکز اکثرا در رنج های ارزان تولید و روانه بازار جهانی می شوند.

 

مرکز فروش عمده حوله تبلیغاتی ارزان

مرکز فروش عمده حوله تبلیغاتی ارزان

حوله های تبلیغاتی به دلیل اینکه در ابعاد و اندازه های کوچک و در نوع دستی سفارش داده میشوند و  به دلیل اینکه ماندگاری بالایی در افکار عمومی دارند و نمونه های دستی آن که در ابعاد کوچک تولید شده اند روزانه به تعداد مکرر مورد استفاده قرار می گیرند و در معرض دید قرار دارند به عنوان یک ابزار و هدیه تبلیغاتی موثری به تمامی صاحبان مشاغل و صنعت گران و مسئولین و مدیران سازمان ها شناخته شده است.

قیمت حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی

در این قسمت قصد داریم به برآورد هزینه های سفارش و تولید حوله های تبلیغاتی و قیمت چاپ و گلذوزی برند و لوگوی مورد نظر را بر روی حوله انتخابی شما که امکان دارد در نوع دستی و در ابعاد کوچک و یا استخری و حمامی و در ابعاد بزرگ باشد مورد بررسی قرار دهیم. برای نگهداری از حوله های سفارشی از لحاظ فضا هیچگاه دچار کمبود نخواهید شد. چون این حوله ها به دلیل حجم کم می توانند با چیدمانی منظم حتی در یک جعبه قرار بگیرند تا در صورت لزوم استفاده شوند.

از حوله های سفارشی می توان پس از فعالیت ها و تمرین های ورزشی و یا پس از حمام آفتاب گرفتن در کنار یک ساحل زیبا می توان لذت برد. حوله های سفارشی جزء بهترین و کاربردی ترین اقلام تبلیغات به شمار می روند.

 

تولید حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی

شرکتهای بسیاری در زمینه تولید حوله تبلیفاتی و فروش عمده حوله تبلیغاتی فعالیت می کنند.گروه تولیدی زرین ساپ با با فعالیت چندین ساله خود حوله، در کنار تولید انواع حوله، در زمینه تولید حوله تبلیغاتی با آرم و نشان سازمانها و برندهای تجاری فعالیت داشته است و میتوان گفت در این زمینه با تجربه ترین تولیدکننده به حساب می آید.

حوله های تبلیغاتی تولید شده توسط زرین ساپ ، کیفیت و تنوع بالاتری را دارند که باعث شده مشتریان وفادار بزرگی چون بانک شهر، شرکت نفت و پتروشیمی و اکثریت هتل های بزرگ و بیمارستانها باشگاههای بزرگ حوله های خود را از این گروه تولیدی درخواست کنند.برای بهره مندی از مزایای فروش عمده حوله تبلیغاتی با مدیریت فروش این گروه تولیدی در ارتباط باشید.

 

حوله هتلی تبلیغاتی

حوله هتلی تبلیغاتی

شاید یکی از پرمصرف‌ترین کالاهای یک هتل که بهداشت، نظافت و سلیقه ی یک هتل را نشان میدهد حوله هتل باشد. حوله هتلی وقتی تمیز و شیک و نرم باشد و پرزدهی نداشته باشد و آبگیری و بوی خوبی داشته باشد نشان میدهد هتل از کیفیت بالاتری در خدمات نظافت و بهداشت برخوردار است. حوله هتلی تبلیغاتی به این صورت است هر هتلی برای خود، حوله هایی را برای کاربردهای مختلف سفارش میدهد که آرم و اسم هتل روی حوله بافته یا چاپ و یا گلدوزی میشود.حوله هتلی میتواند در ابعاد مختلف به عنوان حوله دست و صورت، حوله حمام، حوله استخر و حوله اسپا با آرم و لوگوی هتل تولید شود.

 

ویژگی های حوله تبلیغاتی

ویژگی های حوله تبلیغاتی

  • حوله های سفارشی تبلیغاتی دارای عمری طولانی می باشند. چون پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای دوام بسیار بالایی هستند و این یکی از بزرگ ترین مزیت های این حوله های سفارشی می باشد. پس در این صورت برای چند سال نیازی به هزینه اضافی برای تبلیغات نخواهید داشت.

 

  • برای انتخاب این حوله ها قدرت گزینش وسیعی در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف در اختیار شما قرار دارد. حوله های سفارشی به آسانی می توانند تمام نیازها و سلایق شما را به سرانجام برسانند. شما می توانید رنگ های گرم و پر جنب و جوش را در کنار طرح های مختلف با اندازه های متفاوت داشته باشید. فراتر از این عوامل آیا به انتخاب های دیگری هم نیاز دارید؟ شما می توانید تمام نیازهای خود را با ما در میان بگذارید.

 

  • برای انتخاب حوله های سفارشی تبلیغاتی پارچه های متنوعی وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز مشتری ها آنها را انتخاب و سفارش دهید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما