مرکز خرید و سفارش حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید و سفارش حوله تبلیغاتی در تبریز توانسته است با قبول انواع سفارشات چاپ و گلدوزی روی حوله انتخابی مشتریان، خدماتی نوین و ارزنده را حضور صاحبان برند ایرانی و خارجی ارائه نماید.

خرید عمده حوله تبلیغاتی

کارخانه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج خرید عمده حوله تبلیغاتی در رنج ارزان و متناسب با انواع بودجه ها در صدد آن است تا با دریافت و پذیرش سفارش دوخت یا چاپ لوگو و آرم نهاد و یا شرکت و یا سازمان خصوصی و یا دولتی، انواع حوله های تبلیغاتی را تولید و روانه بازار جهانی نماید و تاکنون توانسته است میزان فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.

خرید و سفارش حوله تبلیغاتی

خرید و سفارش حوله تبلیغاتی

خرید و سفارش این حوله‌ها راهکار کم‌هزينه‌اي براي توزيع تبليغات در سطح گسترده به شمار مي‌روند. اين حوله‌ها به عنوان حوله دستي براي داخل اتاق و در استخر قابل استفاده‌اند. همچنين براي استفاده در باشگاه‌ها و سالن‌هاي ورزشي که ورزشکاران مي‌خواهند حوله آماده دم دست داشته باشند، و نيز براي بيماراني که به مدت طولاني در بيمارستان‌ها بستري هستند کاربرد موثری دارند.

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج خرید و سفارش حوله تبلیغاتی همواره در تلاش بوده است تا محصولات تولیدی خود را در رنج ارزان و متناسب با سطوح کیفیتی حوله های تولید شده کارخانه که بیشتر در نوع دستی و یا حمامی میباشد،به فروش عمده برساند و تاکنون توانسته است تیراژ فروش بسیار بالایی را از آن برند خود نماید.

پخش عمده حوله تبلیغاتی

پخش عمده حوله تبلیغاتی

این گروه تولیدی این قابلیت را دارد تا حوله های تبلیغاتی را به صورت عمده در سراسر دنیا و ایران پخش نماید. شما میتوانید برای خرید انواع حوله ارزان از طریق سایت و ارتباط با مدیر فروش هماهنگی های لازم را انجام داده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در اسرع وقت محصول خود را تحویل بگیرید. حوله های زرین ساپ از جذب آب مناسبی برخوردار هستند. برای سفارش محصول خود همین الان با مدیریت فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

حوله های سفارشی تبلیغاتی دارای طول عمر زیادی هستند. چون پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای دوام بسیار بالاو سطح کیفی ممتازی هستند و این یکی از بزرگ ترین مزیت های این حوله های سفارشی می باشد. پس می توان این گونه نتیجه گیری کرد که برای چند سال نیازی به هزینه اضافی برای تبلیغات نخواهید داشت.

حوله های تبلیغاتی از آن دسته حوله های پر فروش و سودآور می باشد که اغلب صاحبان برند جهت تبلیغ محصول خود از این نوع تبلیغات استفاده می نمایند.این دسته از حوله در شهر تبریز که به شهر حوله و پارچه معروف می باشد و دارای کارخانه جات و تولیدی های فراوانی می باشد در مدل های متنوع و کیفیت های فوق العاده تولید می گردند.

فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی

استفاده از حوله‌های تبلیغاتی می‌تواند باعث مطرح شدن برند شما در زمان طولانی و با تأثیرگذاری بالا شود. اصولاً حوله، کالای مفید و بادوامی است که تا چندین سال باقی خواهد ماند. برای مثال حوله‌های موجود در منزل خود را در نظر بگیرید. خیلی از حوله‌های کوچک شما ممکن است زمانی به عنوان حوله استخری یا حوله حمام استفاده می‌شده و با گذشت زمان فقط کاربرد آن تغییر کرده است.

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

قیمت عمده حوله با توجه به طرح و رنگ و سایز آن متفاوت می باشد. امروزه با نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت تعیین شده ای از انواع مدل های حوله ارائه داد.گروه تولیدی زرین ساپ تمام تلاش خود را برای ارائه ارزانترین قیمت عمده حوله کرده و به دنبال رضایت مشتریان عزیز می باشد . عمده فروشی حوله درتبریز توسط کارخانه تولیدی زرین ساپ انجام می شود ،اما آن مجموعه ای موفق به جذب مشتریان بیشتر است که حوله ارزان عمده عرضه کند.

انواع حوله های تبلیغاتی

انواع حوله های تبلیغاتی

از جمله حوله های تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حوله تبلیغاتی چاپی
  • حوله تبلیغاتی گلدوزی
  • حوله هتلی تبلیغاتی
  • حوله دستی تبلیغاتی
  • حوله حمامی تبلیغاتی
  • حوله استخری تبلیغاتی
  • حوله تن پوش تبلیغاتی

این نوع از حوله ها وابسته به رنگشان قیمت های متغیر را شامل می شوند.

حوله های تبلیغاتی دستی

حوله های تبلیغاتی دستی

حوله‌های تبلیغاتی دستی و حوله‌های اسپرت به عنوان دو هدیه تبلیغاتی بسیار شیک شناخته می‌شوند که برند یا پیام تبلیغاتی شما را با خرید و سفارش حوله تبلیغاتی به بهترین شکل به مخاطبان معرفی می‌کند. این حوله‌ها از جنس پارچه‌های سبک وزن و در رنگ‌های بسیار متنوع تهیه شده‌اند. حوله‌های دستی معمولاً اندازه کوچک تا متوسط دارند و بنابراین می‌توان آنها را به هر جایی برد و استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما