مرکز خرید حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا به عنوان یک مرکز خرید حوله تبلیغاتی که فعالیت اصلی این مجموعه فروش عمده و پذیرش انواع سفارشات تولید حوله های تبلیغاتی از سراسر دنیا می باشد، خدمات خود را در قالب چاپ لوگو و گلدوزی روی حوله انتخابی شما را ارائه دهد.

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

احتمالا شما هم تا به حال از نمایشگاه هایی که به صورت سالیانه برگزار میشود بازدید کرده اید. بعضی شرکت ها در این نمایشگاه ها، اقدام به هدیه دادن به افراد مختلف می کنند. این حوله ها معمولا حوله هایی سفارشی هستند که لوگو و مشخصات آن شرکت بر روی آن حوله حک شده است. این نوع حوله ها، معمولا در تعداد بالا سفارش داده می شوند. تعداد بالای این حوله ها تاثیر زیادی بر روی قیمت آن میگذارد. این حوله ها قابل ارائه در انواع رنگ ها هستند.

 

 

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی

این محصول برای تمامی مشاغل قابل استفاده میباشد. حوله به دلیل استفاده زیاد در طول روز گزینه مناسبی برای تبلیغات میباشد. هر تبلیغی که بیشتر در معرض دید افراد باشد تاثیر بیشتری برای در ذهن ماندن تبلیغات دارد. برای طراحی این حوله در ابتدا طرح اولیه و لوگوی مربوطه برای گروه تولیدی زرین ساپ ارسال میشود. طراحی اولیه با رنگ مورد نظر مشتری طراحی میشود. بر روی حوله ها هر اطلاعاتی از جمله شماره تلفن و نام محصول و غیره را میتوان بافت زد.سپس طرح اولیه طراحی شده را به برنامه قابل اجرا برای دستگاه بافندگی تبدیل میکنند و دستگاه بافندگی شروع به بافت حوله ها میکند.

 

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ آمادگی این امر را دارد تا با پذیرش انواع سفارشات تولید حوله در ابعاد و اندازه های دلخواه مشتریان و ارگان ها و سازمان های طرف قراردادی که قصد دارند برند و رسته فعالیت خود را معرف حضور همگان نمایند  و موجب نقش بستن نامی ماندگار در ذهن فرد افرادی که گیرنده هدایای تبلیغاتی هستند بشوند.برای هماهنگی جهت بهره مندی از مزایای خرید حوله تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن می توانید با مشاورین فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

 

حوله هتلی تبلیغاتی

حوله هتلی تبلیغاتی

اکثر مراکز اقامتی و هتل ها معمولا به دلیل اینکه قصد دارند کیفیت  خدمات هتل داری را به بهترین نحو ممکن ارائه دهند معمولا تدابیری را اندیشیده اند که حوله های هتلی آنها دارای لوگوی اختصاصی هتلشان باشند و مسافران در مراجعات بعدی خود همان هتل را به عنوان محل اسکان مجدد خود برگزینند. بر این اساس نیز این شرکت آمادگی خود را اعلام می دارد تا با درج لوگو و چاپ و حک نمودن عنوان هتل بر روی حوله حمامی با دستی و یا تن پوش هتلی موجب شود تا شما مسافر گرامی لذت یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید.

گلدوزی لوگو روی حوله

گلدوزی لوگو روی حوله

حوله های تبلیغاتی این روزها طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است و اکثر مدیران و شرکتهای بزرگ در سراسر جهان از این حوله ها برای تبلیغات خود استفاده می نمایند گروه تولیدی زرین ساپ آماده ارائه خدمات زیر می باشد:
۱- بافت آرم، لوگو و نام شرکت شما روی حوله
۲- گلدوزی آرم ، لوگو و شعار های تبلیغاتی شرکت و موسسه شما روی حوله با تنوع رنگ
3- ارائه بسته بندی های شکیل برای حوله تبلیغاتی شما
4- تولید انواع حوله های سفارشی برای پرسنل شما (برای مثال حوله تن پوش با آرم شرکت
شما)

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما