مرکز تولید حوله تن پوش ارزان در ایران

کارخانه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید حوله تن پوش با توجه به دارا بودن ظرفیت تولید انبوه بر این اصل توانمند است تا محصولی ارزشمند را با کیفیت بافت و تراکم بسیار بالا در قالب طرح و مدل درخواستی افراد سفارش دهنده به بازار جهانی عرضه نماید

تولید حوله تن پوش

تولید حوله تن پوش

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش و تولید حوله تن پوش توانایی این امر را دارد تا با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و الگوبرداری از مدلهای روز دنیا ، محصولی را روانه بازار جهانی نماید که متناسب  با آناتومی و فرم بدن افراد بوده  و دارای جنسی نرم و لطیف متناسب با پوست های حساس بوده و هیچ گونه آلرژی و آسیبی به  بدن افراد مصرف کننده نخواهد رسانید.

مرکز تولید حوله تن پوش ارزان در ایران

مرکز تولید حوله تن پوش ارزان

فروش عمده محصولات حوله ای زرین ساپ و استقبال گرم تجار و بازرگانان از فروش انبوه تمامی محصولت حوله ای اعم از حوله های دستی ، حمامی، تبلیغاتی و …  از سراسر دنیا موجب شده که خط تولید این مجموعه همواره در وضعیت فعال و اکتیو قرار گرفته باشد.این اطمینان به شما داده می شود که با پرداخت هزینه های متعادل و متناسب با بودجه خود صاحب حوله تن پوش در تناژ بالا خواهید شد.

 

مرکز تولید حوله تن پوش زرین ساپ

مرکز تولید حوله تن پوش زرین ساپ

تولید کننده حوله تن پوش زرین ساپ با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات کارخانه ای  پیشرفته ، سعی بر این موضوع داشته تا با تولید حوله تن پوش با استفاده از الیاف و مواد و متریال اولیه تشکیل دهنده که اکثرا از نوع نخ پنبه نرم 100% بوده ، محصولی را به عرضه برساند که مطابق با آخرین دستاوردهای تخصصی در زمینه تولید و فروش بوده و در بازارهای جهانی درخششی بی سابقه داشته باشد.

تولید حوله تن پوش کلاهدار

تولید حوله تن پوش کلاهدار

با توجه به نامگذاری این نوع از حوله ها علاوه بر اینکه حوله ها درست مانند یک پالتو پوشیدنی هستند ، در دوخت و طراحی آنها معمولا دارای یک کلاه در پشت یقه  جهت خشک نمودن سر تعبیه و دوخته شده است.حوله پوش کلاهدار را می توان پس از استحمام بر تن نمود و به راحتی به انجام کارهای روزمره ادامه داد.

حوله تن پوش طرح دار

حوله تن پوش طرح دار

این نوع از حوله ها اکثرا توسط بانوان در طرح های گلدار و برای کودکان و بچه ها در قالب طرح های کارتونی تهیه و دوخته شده و به تولید انبوه رسیده است. طرح های موجود در این حوله ها اکثرا از نوع چاپی بوده و جلوه ای خاص به ظاهر آن پس از پوشیدن آن در تن افراد استفاده کننده را به ارمغان می آورد.این حوله های با توجه به اینکه دارای طرح های کارتونی برای کودکان نیز می باشد موجب ترغیب کودکان به استحمام و آبتنی در فصول گرم مانند تابستان خواهد شد تا اوقات خوب و مفرحی را به کودکان هدیه دهد.

تولید حوله تن پوش بچه گانه

تولید حوله تن پوش بچه گانه

حوله های تن پوش بچه گانه اکثرا به همراه سرویس حوله چند تکه به فروش و تولید می رسند. این نوع از حوله ها معمولا 5 تکه یا 2 تکه بوده و برای پوست حساس و لطیف کودکان هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.محتویات این سرویس چند تکه معمولا یک حوله تن پوش یک حوله دستی بک لیف و پاپوش حوله ای میباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما