قیمت فروش حوله تن پوش زرین ساپ

گروه تولیدی حوله زرین ساپ این توانمندی را دارد تا با تعیین قیمت فروش حوله تن پوش در تیراژ های بالا، در عرصه صادرات درخششی بی سابقه داشته باشد و به عنوان یکی از مطرح ترین کارخانه های تولیدی در دنیا نامی ماندگار به ثبت رساند.

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز تموده است تا با استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک و با الهام گرفتن از ایده های ناب و مدرن طراحان و خیاطان و متناسب با آناتومی بدن انسان و استاندارهای طراحی ، یک محصولی ارزنده و درجه یک را با بهترین مارک و برند شناخته شده زرین ساپ روانه بازار جهانی نماید.

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

قیمت فروش حوله تن پوش زرین ساپ

قیمت فروش حوله تن پوش

کارخانه تولیدی زرین ساپ با توجه به استقبال گرم از فروش حوله تن پوش و خرید مستقیم از کارخانه و فروش به صورت عمده و در تیراژهای بالای محصولات خود همواره سعی بر این داشته تا با تعیین نمودن قیمت فروش حوله تن پوش با توجه به فروش عمده این محصول ، انواع توان های مالی خریداران را پشتیبانی نماید و قیمتهایی را بر روی محصولات تولیدی  خوئد اعمال نماید که متناسب با انواع بودجه ها باشد.

قیمت فروش حوله تن پوش زرین ساپ

مرکز خرید حوله تن پوش کودک

مرکز خرید حوله تن پوش کودک

گروه تولیدی حوله زرین ساپ همواره با درنظر گرفتن روحیات کودک و با هدف بر انگیختن حس شادی و خرسندی اقدام به تولید انواع حوله های تن پوش چاپی نموده است که دارای اشکالی متناسب با شخصیت های کارتونی و کودکانه بوده و دارای بهترین کیفیت بافت و تراکم و آبگیری فوق العاده بالایی بوده و با در نظر گرفتن حس راحتی و آرامش خیال کودک اقدام به تولید انوبه این محصول تولیدی نموده است.

مرکز خرید حوله تن پوش کودک

قیمت حوله تن پوش ست عروس و داماد

قیمت حوله تن پوش ست عروس و داماد

سرویس حوله پالتویی که آنها را با نام سرویس حوله تن پوش نیز می‌شناسیم یکی از اقلامی هستند که در جهیزیه عروس و داماد از آنها استفاده می‌شود. این حوله‌ها چند تکه بوده و شامل بخش‌های مختلفی مانند کفش، کمر، حوله جداگانه و… می‌باشند.این نوع از حوله ها معمولا به صورت دوگانه و در یک جعبه در معرض فروش قرارداده شده است و دارای طیف های رنگی گسترده ای می باشد.

قیمت حوله تن پوش ست عروس و داماد

تولیدی حوله تن پوش

تولیدی حوله تن پوش

گروه تولیدی حوله تن پوش زرین ساپ با استفاده از عوامل اجرایی و کادر متخصص و فعال موجود در بخش کارخانه تولیدی خود و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته کارخانه ای اقدام به تولید انبوه این نوع از حوله در تیراژ های بالا را نموده است و این امید و آرزو را دارد تا تحت نظارت و کنترل ناظرین کیفی، انواع محصولات خود را روانه بازار جهانی نماید و بهترین محصول را تقدیم حضور خریداران عمده نماید.

تولیدی حوله تن پوش

مرکز فروش حوله تن پوش ارزان

 مرکز فروش حوله تن پوش ارزان

در این بخش لازم است این نکته را متذکر شویم که اساس کار این گروه تولیدی عمده فروشی می باشد. این کارخانه تولیدی همواره با فروش حوله تن پوش در رنج های قیمتی ارزان توانسته است میزان فروش خود را بالا برده و خط تولید خود را همواره در وضعیت فعال نگه دارد. این انتظار قابل پیش بینی می باشد که فروش حوله تن پوش در رنجهای قیمتی کاملا متعادل سبب شده که این گروه تولیدی  همواره در عرصه صادرات نیز درخششی بی سابقه داشته باشد و با عث مطرح شدن  برند و نام  تجاری خود در عرصه بین الملل باشد.

مرکز فروش حوله تن پوش ارزان

فروش حوله تن پوش درجه یک

فروش حوله تن پوش درجه یک

مواد و متریال اولیه به کار گرفته شده در تولید و بافت حوله های تن پوش معمولا از نوع نخ پنبه % 100 بوده و تولید آنها تحت تولید پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات کارخانه ای انجام می گیرد.

 

فروش حوله تن پوش درجه یک

سایز حوله

سایز حوله

اندازه و نوع دوخت حوله نيز در هنگام فروش حوله پالتویی بسته بندي شده قابل مشاهده نيست و در بعضي از حوله ها براي ارزانتر شدن حوله  از عرض و طول حوله كم ميكنند كه در بعضي مواقع حوله را كاملا بلااستفاده ميكند به خصوص در حوله هاي مردانه ..اين موضوع نيز در خريد حوله بهتر است از فروشنده پرسيده شود كه آيا دوخت واندازه حوله مورد نظر استاندارد است يا نه

 

ویژگیهای یک حوله ایده آل

راهنمای خرید حوله تن پوش

هر چه حوله نرم تر باشد يعني اول از نخ مرغوب در توليد آن استفاده شده و دوم از نرم كننده بيشتري در مرحله رنگرزي حوله استفاده شده كه هر چه استفاده از نرم كننده حوله بيشتر باشد آبگيري حوله كمتر ميشود و معمولا آبگيري حوله بعد از دو سه بار شست و شو بيشتر ميشود. حوله هاي دو رو نخ آبگيري بيشتري دارند ولي حوله هاي مخملي نرم تر و زيبا ترند .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما