قیمت حوله پالتویی در کمترین سطح ممکن

قیمت حوله پالتویی در کمترین سطح ممکن برای خرید اقشار مختلف جامعه و تامین بخش عمده ی کالاهای صادراتی حوله ای قابل بازگو نمودن نیست ولی کافیست با یک تماس با مدیر تجاری این مجموعه از آخرین تغییرات آنها باخبر شوید.

قیمت روز حوله پالتویی

قیمت روز حوله پالتویی

لازم است این نکته را یاد اور شد که به دلیل نوسانات و نبود ثبات در بازار اقتصادی قیمت را از طریق تماس از طریق راه های ارتیاطی موجود در سایت جویا شوید.برای اینکه خرید به‌صرفه‌تری داشته باشید، ترجیحا سراغ مدل‌های گل‌دوزی‌شده یا دارای تزئینات خاص نروید، چون برای تزئینات این‌چنینی باید پول بیشتری بپردازید. البته، بسیاری از مدل‌های قیمت‌بالا چون به‌صورت چندتکه و ست فروخته می‌شوند، گران‌ترند. مدل‌های ست را می‌توانید به‌خصوص برای خرید جهیزیه مدنظر داشته باشید.

قیمت حوله پالتویی در کمترین سطح ممکن

قیمت حوله پالتویی در کمترین سطح ممکن

کاربرد فراوان حوله پالتویی و استفاده تمامی اقشار جامعه اعم از بانوان، مردان و کودکان و نوجوانان از این نوع حوله های پالتویی باعث شده که این گروه تولیدی در صدد تولید و تامین این محصول حوله ای در تیراژ های بالا برآید . هم چنین با رعایت توانهای مالی متعدد این گروه تولیدی تمامی تلاش خود را وقف تولید محصول ایده آل در کنار قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن می باشد.

قیمت حوله پالتویی کلاه دار

قیمت حوله پالتویی کلاه دار

حوله های پالتویی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها می نماید اکثرا دارای کلاه بوده و به وسیله دوخت محکم به قسمت فوقانی یقه متصل شده است. این محصول از کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ همواره بیشترین میزان تقاضای خرید را به خود اختصاص داده است و به دلیل اینکه دارای قدرت جذب آب فوق العاده بالا و طراحی منحصر به فردی میباشد  توانسته است در بازارهای جهانی خوش بدرخشد.

 

 

قیمت حوله پالتویی زنانه

قیمت حوله پالتویی زنانه

حوله های پالتویی زنانه معمولا در نوع طرح دار و یا چاپی به مرحله تولید می رسند و یا در انواع ساده دوخته شده و دارای گلدوزی می باشند.حوله های پالتویی زنانه زرین ساپ دارای طرح های های گلدار و یا راه راه بوده و اکثرا مطابق با سلیقه و متدهای روز دنیا و با الگوبرداری از آخرین طرح های ارائه شده روز دنیا می باشد.

سایز حوله پالتویی

سایز حوله پالتویی

انتخاب سایز مناسب برای خرید حوله پالتویی کار اصلا دشواری نمی باشد؛ کافی است از روی اندازه بلندی قد و دور کمر تصمیم بگیرید. حوله پالتویی باید گشاد و راحت باشد و به همین دلیل اگر احیانا سایزی انتخاب کردید که کمی برایتان گشاد بود ، این مشکل قابل جبران می باشد . بلندی قد حوله‌های پالتویی معمولا بین زیر زانو تا مچ پاست ؛ درمورد اندازه دور کمر هم چون حوله‌های پالتویی معمولا با کمربند گره‌ای بسته می‌شوند، نیازی به سایزبودن دقیق دور کمر نیست، مگر اینکه خودتان دنبال مدلی با سایز کاملا فیت باشد.

راهنمای خرید حوله پالتویی

راهنمای خرید حوله پالتویی

حوله پالتویی نیز مانند سایر لوازم منزل مستلزم راهنمای نگهداری مخصوص به خود می باشد که باید مطابق با اصول باشد. به دلیل حساس بودن آن سعی در مرطوب نگه داشتن به دلیل نفوذ باکتری ها نکنید و بعد از استفاده حتما آن را خشک کنید, توصیه می شود که نحوه ی خشک کردن آن به وسیله ی نور خورشید و در هوای آزاد باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما