فروش حوله دستی عمده

صنایع حوله بافی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید و فروش حوله دستی و تولید کننده برتر و نمونه ی محصولات حوله ای اعم از حوله حمامی یا استخری، حوله تبلیغاتی، حوله پالتویی و پارچه های حوله ای توانایی این امر را دارد تا با صادرات و تولید انبوه انواع محصولات حوله ای نامی درخشان در رسته تولید کنندگان هم صنف خود به ثبت رساند.

 

مرکز فروش عمده حوله

مرکز فروش عمده حوله

بعد از شستن دست و صورت در سرویس بهداشتی یا هنگام کار کردن در آشپزخانه باید از دستمال یا حوله‌ای دستی کوچک استفاده کرد تا پوست دست دچار آسیب‌دیدگی نشوند. حوله دستی زرین ساپ یکی از بهترین محصولات موجود است که از الیاف طبیعی پنبه ساخته شده است و لطافت و نرمی بسیار خوبی دارد؛ بنابراین هنگام استفاده از آن، هیچ آسیبی به پوست شما وارد نخواهد شد. ماده اولیه به کار رفته در تولید این حوله که معمولا از نوع  پنبه۱۰۰% بوده،  علاوه بر لطافت، در مقایسه با برخی الیاف مصنوعی باعث بروز حساسیت یا آلرژی برای افراد مختلف نمی‌شود.

فروش حوله دستی عمده

فروش حوله دستی عمده

حوله هایی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها می نماید  به‌صورت دو رو آبگیر طراحی شده است تا با قدرت و سرعت بیشتری آب و رطوبت موجود روی پوست بدن را به خود جذب کند. با آویز کردن حوله در نزدیکی سینک آشپزخانه، بعد از شستن ظروف به‌راحتی میتوانید دست‌هایتان را خشک کنید. به‌این‌ترتیب اگر برای تکمیل لوازم سرویس بهداشتی یا آشپزخانه‌ی خود به‌دنبال یک یا چند حوله‌ی زیبا و با‌کیفیت هستید، حوله های دستی زرین ساپ در انواع مختلف و بنا به سفارش مشتری گزینه‌ای عالی برای شماست.

پخش عمده حوله تبریز

پخش عمده حوله تبریز

فروش عمده حوله دستی تولید شده در مجموعه زرین ساپ با توجه به درجه یک بودن آنها از رونق خوبی برخوردار است . حوله ها به خاطر نگه داشتن رطوبت در خود می توانند محلی مستعد برای رشد انواع میکروب ها و قارچ ها باشند و البته این میکروب ها را به بدن ما هم انتقال دهند و باعث بروز انواع بیماری های تنفسی، پوستی و چشمی شوند. به همین خاطر دانستن نحوه صحیح شست وشو و نگهداری حوله ها می تواند نقش زیادی در سلامت ما ایفا کند.

 

ویژگی و کاربرد حوله دستی

ویژگی و کاربرد حوله دستی

حوله دستی با کیفیت بالا مناسب برای خشک کردن دست و صورت و استفاده های روزمره با (آبگیری ۱۰۰%) . همچنین برای استفاده در باشگاه بسیار مناسب می باشد. وزن محصول کاملا ایده آل و استاندارد بوده و  از ضخامت و تراکم مطلوبی برخوردار است. ابعاد اکثر حوله های این کارخانه معمولا در اندازه های ۶۰*۳۰ و ۸۰*۴۰ به خط  تولید می رسند.گفتنی است که نخ استفاده شده در این محصول از نوع پنبه ی مرغوب بازار می باشد و دارای رنگهای متنوع و زیبایی است.برخورداری از همین امتیازات و خصوصیات همگی دلیل بر کیفیت برتر محصولات  تولیدی این مرکز فروش حوله دستی و صادر کننده و تولید کننده این محصول می باشد.

 

رنگ حوله دستی

رنگ حوله دستی

رنگ مورد استفاده در این محصول رنگ بسیار با کیفیتی می باشد که پس از استفاده ، رنگ دهی ندارد. تولید پارچه و دوخت آن کاملا ایرانی و طبیعی است . اگر حوله‌ای می‌خواهید که کیفیت بالایی داشته باشد، از حوله ی دستی زرین ساپ استفاده نمایید که ضد حساسیت، نرم و لطیف ، زیبا و دارای تنوع رنگی بالا می باشد و به هیچ وجه بوی نم به خود نمی گیرد. رنگ حوله کاملا ثابت می باشد و در مقابل نور آفتاب بادوام است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما