فروش حوله تن پوش کودک طرح دار

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت فروش حوله تن پوش کودک طرح دار در سطوح قیمتی متفاوت و متناسب با کیفیت تولید انواع حوله کودک ، توانسته است نامی نیک در صنعت تولید حوله کودک در زمره کارخانه های تولیدی حوله به ثبت رساند.

تولید انواع حوله کودک

تولید انواع حوله کودک

تولید هر حوله با توجه به ویژگی های کاربردی و ویژگی مصرف کننده، مراحل خاص خود را دارند. متریال اولیه ، طراحی و تولید و بسته بندی در تولید محصولات کودک با محصولات بزرگسال متفاوت می باشد.تولید انواع حوله کودک در برند های ایرانی این روزها به شکل کاملا تخصصی انجام می شود و از طراحان، گروه تولید و بسته بندی متخصص در این زمینه استفاده می شود.

 

خرید اینترنتی حوله تن پوش کودک

خرید اینترنتی حوله تن پوش کودک

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج فروش حوله تن پوش و با ایجاد وبسایت رسمی و کانال های اجتماعی مجازی از قبیل اینیستاگرام ZARRINSAPTOWEL و تلگرام ZARRINSAP1و اپلیکیشن واتساپ این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا با انتخاب محصول دلخواه و ثبت سفارش حوله نوزادی دلخواه خود را انتخاب نموده و جنس دلخواه خود را تحویل بگیرند. از آنجا که پوست نوزاد بسیار نازک و حساس است حوله‌ای که برای او انتخاب می‌کنید باید کمترین پرز را داشته باشد و آنقدر نرم باشد که در لمس با پوست او،‌ هیچ آسیبی به آن وارد نکند.

مرکز خرید حوله تن پوش کودک

مرکز خرید حوله تن پوش کودک

بهترین ماده به کار رفته در حوله کودک پنبه است. حوله‌های پنبه‌ای نرم بوده و بسیار جاذب است و به آرامی روی پوست قرار می‌گیرد. یک حوله خوب باید صد درصد نخ پنبه باشد و ترکیبات نخ پلی استر، فلامنت و نایلون نباید در بافت آن باشد. یک حوله خوب معمولا سنگین‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد بنابراین حتما آن را دست بگیرید و وزن آن را حس کنید تا مطمئن شوید زیادی نازک نیست.

حوله کودک باید فوق‌العاده نرم باشد. با توجه به طیف گسترده انواع حوله در بازار باید مطمئن شوید که حوله کودکتان جذب مناسبی دارد و به سرعت فرزندتان را خشک می‌کند.

بهترین مارک حوله نوزاد

بهترین مارک حوله نوزاد

در هنگام فروش حوله تن پوش، حوله نوزاد از لوازم ضروری وسایل حمام، استخر و سونا می باشد. شاید شما نیز جزو افرادی باشید که در انتخاب حوله نوزاد به مواردی همچون طرح و رنگ اهمیت می دهید و معیار اصلی خود برای انتخاب حوله را تناسب رنگ و طرح حوله با سایر وسایل حمام یا اتاق خواب کودک قرار می دهید. اما بایستی بدانید که معیار مهم دیگر در انتخاب حوله وجود دارد که نبایستی از آنها غافل باشید و آن کیفیت و جنس خوب حوله می باشد. این معیار را می توانید به راحتی با لمس کردن و دست کشیدن روی حوله خود بسنجید. هر چه نرمی و لطافت حوله بیشتر باشد نشان دهنده ی بکار برده شدن الیاف مرغوب تر در بافت حوله می باشد.

فروش حوله تن پوش فانتزی

فروش حوله تن پوش فانتزی

فروش حوله تن پوش با قیمت عمده انجام می شود و از این طریق شرایط خرید برای تمامی مشتریان فراهم می شود و تنها کافیست که سفارش خود را در سایت های معتبر به ثبت برسانید و تامین امنیت، سرعت و دقت در خریدتان را به ما بسپارید.

حوله تن پوش کودک

حوله تن پوش کودک

حوله تن پوش کودک که این روزها تقاضای بالایی نیز دارد با هدف استفاده راحت تر و کاربردی تر برای بچه ها تولید می شود. طراحی این محصول به گونه ای می باشد که بچه ها می توانند مستقل و بدون کمک به راحتی از این حوله استفاده کنند و از آنجا که این نوع حوله سطح وسیع تری از بدن را پوشش می دهد کارایی بالا تری داشته و در کنار سریع تر خشک کردن بدن، دمای بدن را در مدت کوتاه تری تنظیم می کنند و برای بچه ها که سیستم بدنی حساس تری دارند، بسیار مناسب می باشد.

 

سایز حوله تن پوش کودک

سایز حوله تن پوش کودک

حوله های لباسی کودک و یا همان تن پوش کودک همانند سایر حوله ها در انواع مختلفی از مدل و سایز موجود می باشد. این نوع از حوله ها در نوع تن پوش از سایز 60 الی 110 مناسب کودکان می باشد. تجربه مادران ثابت کرده است که حوله های کودک و نوزاد در نوع لباسی از سن 4 سال به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. سایز های 60 الی 80 مخصوص کودکان در میانگین سنی 4 تا 6 سال می باشد که البته نا گفته نماند قد و سایز کودکان در سنین مختلف متفاوت از هم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما