سفارش تولید حوله تبلیغاتی در مجموعه زرین ساپ

گروه تولیدی حوله زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با قبول سفارشات تولید حوله تبلیغاتی متناسب با سلیقه مشتری و مشخصات و برند آن مرکز ،رسته و زمینه فعالیت مجموعه طرف قرارداد خود را در یاد و ذهن مصرف کنندکان و مخاطبین ماندگار سازد.

حوله تبلیغاتی ارزان

 

حوله های تبلیغاتی حوله هایی هستند که توسط یک کسب و کار به عنوان هدیه به مشتریان ارائه می شوند. در بسیاری از موارد صاحب کسب و کار در ازای خرید بالای مشتری این کالا را به وی هدیه می دهد. چنین حوله هایی دارای لوگوی کسب و کار مذکور می باشند. این حوله ها یک ابزار شگفت انگیز، مناسب و موثر تبلیغاتی هستند که حتما باید مورد توجه صاحبین مشاغل و کسب و کارها قرار بگیرند.

 

سفارش تولید حوله تبلیغاتی در مجموعه زرین ساپ

سفارش تولید حوله تبلیغاتی در مجموعه زرین ساپ

حوله های تبلیغاتی مسیری بسیار عالی در جهت افزایش مشتری می باشند. زمانی که حوله های تبلیغاتی یک کسب و کار در جامعه و در دسترس عموم افراد قرار می گیرند، همیشه در ذهن مردم باقی خواهند ماند و نتیجه این است که احتمال خرید محصولات کسب و کار مربوطه را افزایش دهند. حوله های تبلیغاتی یک نوع بازاریابی ظریف و موثر می باشند بدون اینکه مشتری را تحت فشار برای خرید قرار دهند.

 

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

همانطور که می دانید امروزه تبلیغات نقش اساسی در شناخته شدن یک محصول و در نتیجه فروش آن دارند. این امر امروزه به روش های بسیار متنوعی صورت گرفته که تولید حوله تبلیغاتی نیز به عنوان یکی از روش های آن شناخته شده است. سفارش تولید و فروش حوله تبلیغاتی نیز به همین منظور در بازار ها صورت می گیرد.

 

فروش عمده حوله تبلیغاتی

فروش عمده حوله تبلیغاتی

یکی از مهم ترین عوامل ارتباط با مشتری ایجاد یک پایگاه امن برای او  است که بداند همیشه می تواند هدایای تبلغاتی را به عنوان کالای سفارشی و هدیه تبلیغاتی خود انتخاب نماید. یکی دیگر از نتایج این کار این است که مشتری تمایل بیشتری پیدا می کند که محصولات شما را به نسبت رقبایتان خرید کند. از طرفی هم حوله یک نقش ضروری در خانواده دارد و اهدای آن به مشتری باعث می شود تا همیشه در ذهن خود جایی برای کسب و کار شما داشته باشند.

قیمت حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی

با توجه به این امر که حوله های تبلیغاتی اغلب به منظور هدایای ماندگار توسط سازمان ها و مراکز اداری و تجاری مورد سفارش قرار میگیرند اغلب در تیراژ بالا تولید میشوند و همین امر که تولید عمده این محصول را به همراه دارد باعث شده که قیمت حوله تبلیغاتی به مراتب، متناسب با کیفیت و مواد اولیه و نوع نخ به کاربرده شده و تراکم بافت آنها تعیین شود.

مرکز فروش حوله تبلیغاتی ارزان

مرکز فروش حوله تبلیغاتی ارزان

اگر برای بازاریابی کسب و کار خود دارای بودجه کمی هم هستید، یکی از بهترین محصولات برای این امر،  تولید حوله تبلیغاتی است. زیرا استفاده از این گزینه بسیار موثرتر از تبلیغات در روزنامه ها و مجلات و … می باشد. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما در نزدیکی یک ساحل واقع شده باشد با اهدای حوله های تبلیغاتی می توانید مخاطبان گسترده ای در نزدیکی خود پیدا کنید و پس از مدتی متوجه خواهید شد که این روش تبلیغاتی چون با ظرافت خاصی پیام شما را می رسانند بسیار کاربردی تر از روشهای دیگر می باشند.

حوله هتلی تبلیغاتی

حوله هتلی تبلیغاتی

مرکز فروش حوله تبلیغاتی زرین ساپ این قابلیت را دارد تا با پذیرش سفارشات چاپ لوگو هتل ها بر روی انواع حوله های تولیدی خود از جمله حوله دستی، حمامی، تن پوش ، بر رتبه و درجه خدمت رسانی به مسافران خود افزوده و با تولید حوله های درجه یک و با استفاده محصولات حوله ای هتلی خود توسط مهمانان هتل ها در تصمیم گیری و انتخاب مجدد همان هتل به عنوان محل اسکان و اقامت خود تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

ویژگی های حوله تبلیغاتی

ویژگی های حوله تبلیغاتی

هنگامی که هدیه تبلیغاتی یک حوله باشد، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر مشخصات مخاطبان فرقی نخواهد داشت ، در واقع می­توان فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان قشرهای مختلف تأثیر گذاشت.

  • به دلیل استفاده شخصی و روزانه تاثیر زیادی از بُعد تبلیغاتی دارد.
  • فضای تبلیغاتی بالایی نسبت به دیگر اقلام تبلیغاتی دارد.
  • به عنوان یک وسیله تبلیغاتی لوکس هزینه پایینی دارد.
  • نگهداری و توزیع آن خیلی راحت می باشد .
  • معمولاً افراد در مسافرت یک حوله همراه خود دارد پس حوله حتی در سفر نیزهمراه افراد است .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما