مرکز فروش عمده حوله دستی ارزان

ورود شما را به مرکز فروش عمده حوله دستی آنلاین با قیمتهایی کاملا ارزان و باورنکردنی گرامی می داریم. انتظار می رود تا با استقبال از فروش این محصول بتوانیم بر میزان کیفیت تولیدات خود افزوده و محصولی ارزنده را تقدیم حضور خریداران نماییم.

خرید عمده حوله دستی

خرید عمده حوله دستی

 

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با فراهم نمودن امکان خرید حوله دستی به صورت عمده توانسته است محصولی ارزنده را با ویژگی های ممتاز ، روانه بازار جهانی نماید. حاشیه‌ی این محصول با طرحی زیبا تزیین شده است تا هنگام قرار دادنش در معرض دید، ظاهری مناسب داشته باشد؛ به‌این‌ترتیب اگر برای تکمیل لوازم سرویس بهداشتی یا آشپزخانه‌ی خود به‌دنبال یک یا چند حوله‌ی زیبا و با‌کیفیت هستید،حوله دستی تولیدی زرین ساپ گزینه‌ای عالی برای شماست.

 

مرکز فروش عمده حوله دستی

مرکز فروش عمده حوله دستی

 

شما متقاضیان خرید گرامی می‌توانید حوله های دستی تولیدی زرین ساپ را در تیراژ بالا تهیه نموده و فروش عمده حوله دستی را با نازلترین قیمت ها به سرانجام برسانید. الیاف این مدل، پنبه‌ای است و در تماس با انواع پوست، حساسیت و آلرژی ایجاد نمی‌کند. این حوله‌های کوچک را می‌توان به سادگی در کیف قرار داده و در باشگاه، آرایشگاه یا محیط‌های عمومی دیگری که به حوله نیاز دارید، مورد استفاده قرار دهید

مرکز فروش عمده حوله دستی ارزان

بهترین مارک حوله دستی

بهترین مارک حوله دستی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با داشتن قابلیت فروش عمده حوله دستی به تمامی نقاط مختلف دنیا و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا توانایی تولید بهترین مارک حوله دستی را دارا می باشد از این نوع حوله ها می توان در باشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و محیط‌های عمومی استفاده کرد. هر دو طرف این حوله پرز‌دار است و نرمی و لطافت مطلوبی دارد. در دو طرف این مدل طرح‌های زیبایی با رنگ نسکافه‌ای و کرم به چشم می‌خورد که این حوله را جذاب‌تر از مدل‌های موجود در بازار کرده است.لازم به توضیح می باشد که حاشیه و طرح های حوله های دستی بنا به درخواست مشتری قابل تغییر بوده و ضخامت آن ها نیز می تواند با توجه به سلایق مشتری تغییر پیدا کند.

بهترین مارک حوله دستی

خرید اینترنتی حوله دستی

خرید اینترنتی حوله دستی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با فراهم نمودن یک بستر نرم افزاری قوی مبتنی بر وب توانسته است با تشکیل کانالهای اجتماعی مجازی و وبسایتهای اینترنتی خرید انلاین و اینترنتی را برای بازدیدکنندگان و  متقاضیان خرید فراهم نماید. حوله های دستی تولیدی زرین ساپ کاملا استاندارد بوده و  برای استفاده در مسافرت و هنگام سکونت در هتل‌ها و مسافرخانه‌هاست. برای نظافت، می‌توان حوله را با دست یا ماشین لباس‌شویی و در دمای 40 درجه سانتی‌گراد شست‌و‌شو دهید. همچنین بعد از شست‌و‌شو، قابلیت اتوکشی با حرارت ملایم را نیز دارد.

خرید اینترنتی حوله دستی

تولیدی حوله ارزان قیمت

تولیدی حوله ارزان قیمت

تولیدی حوله ارزان قیمت با نام تجاری زرین ساپ اقدام به تولید حوله های دستی نموده است که بتوان بعد از شستن دست و صورت در سرویس بهداشتی یا هنگام کار کردن در آشپزخانه باید از دستمال یا حوله‌ای نرم و بهداشتی استفاده کرد تا پوست حساس این قسمت‌های بدن دچار آسیب‌دیدگی نشوند. حوله دستی زرین ساپ یکی از بهترین محصولات موجود است که از الیاف طبیعی پنبه ساخته شده است و لطافت و نرمی بسیار خوبی دارد؛ بنابراین هنگام استفاده از آن، پوستتان آزرده نخواهد شد.

تولیدی حوله ارزان قیمت

فروش عمده حوله دستی

فروش عمده حوله دستی

با توجه به تقاضای عمومیت افراد جامعه کارخانه تولیدی زرین ساپ اقدام به فروش عمده حوله دستی نموده است. حوله دستی زرین ساپ دارای کیفیتی مطلوب و قابل‌قبول می باشد که برای استفاده‌ی روزمره‌ی تمامی اعضای خانواده بسیار مناسب است. این حوله را می‌توان در سرویس بهداشتی و آشپزخانه استفاده کرد. این حوله‌ها دورویه‌ی پرزدار هستند و قدرت خوبی در جذب آب دارند.

فروش عمده حوله دستی

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

باتوجه به سفارش و درخواست بی شمار این نوع حوله ها، حوله دستی تولیدی زرین ساپ با قیمتهایی کاملا مقرون به صرفه و ارزان به بازار عرضه می شوند.این حوله ها با رنگ‌بندی زیبا و متنوعش به‌خوبی با دکوراسیون آشپزخانه یا سرویس بهداشتی هماهنگ می‌شود. حوله‌های این ست، از نرمی خوبی بهره می‌برند تا بتوان از آن‌ها برای خشک‌کردن دست و صورت استفاده کرد. الیاف طبیعی پنبه‌ای از مزیت‌های برجسته‌ی این حوله است که دوام و مقاومت خوبی دارد و حتی بعد از شست‌و‌شوی مکرر نیز تغییری در کیفیت آن ظاهر نمی‌شود.

قیمت حوله دستی ارزان

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی

افزایش میزان فروش حوله دستی در مجموعه تولید کننده زرین ساپ به دلیل سطح کیفی و مرغوبیت جنس حوله های این مجموعه تولید کننده می باشد که در هر زمانی توانسته است نظر مشتریان را از سراسر کشور جلب نماید . امروزه علاوه بر فروش داخلی ما شاهد صادرات و فروش بین المللی انواع حوله های برند زرین ساپ به کشور های مختلف دنیا هستیم .برای دریافت اطلاعاتی بیشتر در مورد نحوه سفارش و خرید می توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش مجموعه وارد ارتباط شوید .

فروش حوله دستی

حوله دستی مسافرتی

حوله دستی مسافرتی

حوله دستی مسافرتی کاربردی ترین حوله برای مصرف کنندگان می باشد . توجه داشته باشید که همواره حوله های مسافرتی در ابعاد کوچک تر و با تراکم کمتری تولید می گردند تا در حین مسافرت به راحتی توسط مسافران قابل جابه جایی باشند . حوله دستی مسافرتی برند زرین ساپ نرمی و لطافت قابل توجهی دارد این محصول با بهره گیری از بهترین الیاف و متریال تولید گشته است و قدرت جذب بالایی دارد . تمام حوله فروشان در سراسر کشور می توانند از حوله دستی مسافرتی زرین ساپ نهایت بهره را برند. حوله های دستی مسافرتی اغلب  با توجه به اینکه اغلب برای حمل در ساک و کیف ورزشی و یا مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرند می تواند دارای ضخامت قابل تغییری و حتی کمتری باشد.

حوله دستی مسافرتی

 

ویژگی های حوله دستی زرین ساپ

ویژگی های حوله دستی زرین ساپ

این حوله‌ها دوردوزی شده‌اند که از جداشدن الیاف و اصطلاحا ریش‌ریش‌شدن آن جلوگیری کنند. حوله‌ی دستی مریم وزن زیادی ندارد و می‌توان آن را در چمدان یا ساک قرار داد و در مسافرت و اقامت در هتل‌ها یا مسافرخانه‌ها از آن استفاده کرد. برای شست‌و‌شوی حوله و جلوگیری از آسیب به بافتش، آن را در دمای 40 درجه‌ی سانتی‌گراد و با دست بشویید.

ویژگی های حوله دستی زرین ساپ

کاربرد حوله دستی زرین ساپ

کاربرد حوله دستی زرین ساپ

از حوله های دستی تولید شده گروه تولیدی زرین ساپ بیشتر در سرویسی های بهداشتی و در آشپزخانه های منازل مسکونی استفاده می شود که بیشتر فروشگاههای عمده فروش اقدام به خرید آنها می نمایند. پنبه علاوه بر لطافت، در مقایسه با برخی الیاف مصنوعی باعث بروز حساسیت یا آلرژی برای افراد مختلف نمی‌شود. این حوله‌ی کاربردی و زیبا به‌صورت دو رو آبگیر طراحی شده است تا با قدرت و سرعت بیشتری آب و رطوبت موجود روی پوست بدن را به خود جذب کند. با آویز کردن حوله در نزدیکی سینک آشپزخانه، بعد از شستن ظروف به‌راحتی دست‌هایتان را خشک خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما