مرکز فروش حوله استخری زرین ساپ در تبریز

مرکز تولید و فروش حوله استخری زرین ساپ در تبریز آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد فروش با تمامی مراکز حقیقی و حقوقی را جهت فروش و تولید انواع محصولات حوله ای از قبیل حوله های استخری،تن پوش و دستی و … اعلام می دارد.امید است همکاری های لازمه در این زمینه انجام پذیرد.

مرکز آنلاین فروش حوله استخری

مرکز آنلاین فروش حوله استخری

 

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش آنلاین حوله استخری تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با استفاده از روش های مختلف خرید از قبیل وبسایت اینترنتی و کانال های اجتماعی مجازی یک خریدی مطمئن را برای مشتریان فراهم نماید.حوله استخری زرین ساپ گزینه‌ای بهداشتی و کاربردی برای استفاده در محیط‌های عمومی مانند باشگاه‌های ورزشی، استخر و… به شمار می‌آید. در دو طرف حوله استخری پرزهایی نرم به چشم می‌خورد که در مقایسه با حوله‌های طرح مخمل، سرعت و قدرت بیشتری در جذب آب و رطوبت دارد.

مرکز آنلاین فروش حوله استخری

مرکز فروش حوله استخری زرین ساپ در تبریز

مرکز فروش حوله استخری زرین ساپ در تبریز

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با هدف گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک توانسته است به عنوان یک مرکز فعال فروش در ایران نامی برتر به ثبت رساند. حوله هایی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها نموده است دارای الیاف طبیعی و ضد حساسیت پنبه می باشد. پنبه علاوه بر لطافت و طول عمر بالا، در برابر شست‌و‌شوی مداوم نیز مقاومت بسیار خوبی دارد. این حوله‌ی نرم برخلاف محصولات مشابه در بازار، رنگ و پرز نمی‌دهد و در صورت شست‌و‌شوی صحیح، نخ‌ها از بافت اصلی آن جدا نمی‌شوند.

مرکز فروش حوله استخری زرین ساپ در تبریز

قیمت فروش حوله استخری در ایران

قیمت فروش حوله استخری در ایران

با توجه به کیفیت برتری که در کارخانه تولیدی زرین ساپ بر روی حوله های استخری اعمال و اجرا می شود این حوله ها دارای قیمت فروش متناسب با مواد اولیه مصرفی دارند با این حال این گروه تولیدی همواره سطح توان مالی و انواع بودجه ها را لحاظ نموده است. افرادی هستند که تمایلی به استفاده از حوله‌های تن‌پوش یا همان پالتویی ندارند، برای این افراد حوله‌های استخری تولیدی زرین ساپ  بهترین انتخاب خواهد بود.

قیمت فروش حوله استخری در ایران

قیمت فروش حوله استخری نانو

قیمت فروش حوله استخری نانو

حوله ها به دلیل جذب رطوبت و نوع پارچه ای که دارند، بیش‌تر از دیگر لوازم خانگی در معرض باکتری ها قرار دارند. این باکتری ها موجب بروز بیماری های پوستی و بوی بد می‌شوند که این موارد با تکنولوژی نانوی بکار رفته در برخی حوله ها برطرف شده است. این حوله ها بیشترین کارایی را جهت جلوگیری از رشد باکتری ها دارند و هیچگونه حساسیت­ پوستی ایجاد نمی­کنند و به لطف نخ ­های نانو و دقت در فرآیند تکمیل، هیچگونه ضرری نیز برای محیط زیست ندارند‏.‏ با اضافه شدن نانوذرات اکسیدی، یون‌های فلزی به آلودگی درون حوله حمله کرده و از رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند

قیمت فروش حوله استخری نانو

فروش حوله استخری به صورت عمده

تولید حوله افروش حوله استخری به صورت عمدهستخری

 

استقبال از فروش بی سابقه محصولات حوله ای با توجه به کیفیت برتر آنها باعث شده که خط تولید این کارخانه همواره فعال بوده و تولید آنها به صورت عمده انجام شود . حوله استخری زرین ساپ علاوه بر جنس و کیفیت بالایی که دارد قدرت و سرعت بالایی در جذب آب دارد. جنس آن نرم و لطیف است و این موضوع باعث می شود به پوست اسیب وارد نشود.این حوله جنس محکمی دارد که باعث می شود ماندگاری بالایی نیز داشته باشد که این نظر مقرون به صرفه است.

فروش حوله استخری به صورت عمده

 

حوله استخری ارزان زرین ساپ

حوله استخری ارزان زرین ساپ

می توان توجه ویژه ای به محصولات ارزان قیمتی که در مجموعه های معتبر عرضه می شود نشان داد . برخی از محصولات ارزان قیمت به دلیل کیفیت پایینی که دارند با قیمت ارزانی به فروش می رسند اما این عاقلانه نیست که صرفا دلیل قیمت ارزان را کیفیت پایین دانست . در واقع مجموعه تولید کننده زرین ساپ با فعالیت متفاوت خود دیدگاه های مشتریان را تغییر داده است . حوله استخری ارزان زرین ساپ در سبد خرید  مشتریان دائمی قرار می گیرد .

 

 حوله استخری ارزان زرین ساپ

 

تولید حوله استخری

تولید حوله استخری

دانش و مهارت مجموعه های تولید کننده نقشی اساسی در بهتر سپری گشتن مراحل تولید حوله استخری دارد . در مجموعه زرین ساپ که بهترین کارشناسان و کارکنان در بخش تولید همکاری دارند اعلا ترین و خوش جنس ترین حوله های استخری تولید می گردند . می توان نقطه قوت مراحل تولید انواع حوله ها در مجموعه زرین ساپ را الیاف و متریال مناسب و درجه یکی دانست که نقشی پر رنگ در بهبود بخشیدن سطح کیفی حوله ها دارد .ما شاهد پیشرفت روز افزون زرین ساپ  میان رقیبان داخلی هستیم .

تولید حوله استخری

حوله استخری نانو

حوله استخری نانو

حوله استخری ارزان نانو و تمام حوله هایی که با بهره گیری از الیاف نانو تولید می گردند به نوعی خاص و درجه یک هستند . هر یک از مصرف کنندگان با یک بار استفاده حوله های استخری نانو دریافته اند که طول عمر حوله های استخری بالا می باشد و می توان سالیان متمادی این محصول را مورد استفاده قرار داد . درواقع شهرت مجموعه زرین ساپ در سراسر کشور موجب گشته است که بسیاری از مشتریان از شهر های مختلف نسبت به خرید حوله استخری نانو این برند تولید کننده اقدام نمایند .

 

 

حوله استخری نانو

 

حوله استخری نخی

حوله استخری نخی

الیاف نخ پنبه خالص کیفیت بالایی را به انواع حوله ها می بخشند . در واقع حوله های استخری نخی یکی از پیشنهادات ویژه مجموعه تولید کننده زرین ساپ می باشد . این محصول در مجموعه های مختلف با قیمتی بالاتر به فروش می رسد در حالی که ما در مجموعه زرین ساپ از قیمت های ارزان و مقرون به صرفه این محصول دچار شگفتی می شویم .

 

 

 

 

کاربرد حوله استخری

کاربرد حوله استخری

بعد از دوش گرفتن در محیط‌های عمومی مانند استخر، باشگاه ورزشی یا حتی هتل و مسافر‌خانه، استفاده از حوله‌ی شخصی به جای حوله‌های مشترک، بهداشتی‌تر به نظر می‌رسد. با خرید حوله استخری گروه تولیدی زرین ساپ و قرار دادن آن در ساک ورزشی یا چمدان خود، همیشه و در هر جایی به حوله‌ی شخصی‌تان دسترسی خواهید داشت. بافت این محصول به‌علت به وجود الیاف پنبه‌ای، لطافت و نرمی بسیار مطبوع و دل‌نشینی دارد.

اندازه حوله استخری

اندازه حوله استخری

نکته ی بعدی در خرید یک حوله قابل مصرف در استخر، سایز و اندازه ی آن است. سایز انها عمدتا در ابعاد حمامی و استخری بوده و حتی با الگوی دکلته طراحی میشود. در صورتیکه افراد برای پهن کردن در کنار ساحل و استخر به حوله نیاز داشته باشند معمولا از حوله های حمامی یا استخری سایز بزرگ استفاده می کنند و برای پوشاندن بدن، حوله های استخری و دکلته مناسبتر است. حوله های حمامی معمولا در طولهای بین۱۵۰ -۱۷۰ سانتی متر بوده و از عرض بیشتری نیز برخوردار است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما