فروش حوله کودک و نوزادی با طرح های بی نظیر

فروش حوله کودک با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق این سایت انجام می شود. طراحی زیبا و بی نظیر حوله بچه گانه یکی از فاکتورهای اصلی افزایش فروش می باشد.

تولید کننده حوله نوزاد

فروش تولید کننده حوله نوزادحوله نوزادی با کیفیت

امروزه تولید کنندگان حوله و خشک کننده های مخصوص کودکان و نوزادان از خلاقیت و تکنولوژی های روز دنیا برای طراحی و تولید محصولاتشان استفاده می کنند تا نوزاد و کودک شما با کمترین مشکلی به هنگام استحمام کردن روبرو شود و روز به روز بر میزان فروش حوله کودک افزوده شود.

فروش حوله کودک

فروش حوله کودک

اگر قصد دارید از حوله‌ای با طراحی خاص و منحصر بفرد استفاده نمایید که علاوه بر نرمی و لطافت، ثبات رنگ آن تضمین شده باشد، سبک و در عین حال آبگیری بالایی داشته باشد،حوله های تولیدی زرین ساپ بهترین گزینه است. کارخانه تولیدی زرین ساپ یکی از معدود برندهایی است که افزون بر داشتن گواهی استاندارد ملی ایران، با بیش از چندین طرح، رنگ و سایزبندی مختلف به همراه بسته بندی شکیل، بعنوان یک کالای با کیفیت ایرانی با افتخار در ایران تولید و به بازار عرضه گردیده است.

خرید حوله عروسکی نوزاد

خرید حوله عروسکی نوزاد

حوله عروسکی نوزاد از جنس نخ پنبه صد در صد است . با توجه به اینکه نوع نخ استفاده شده در بافت حوله بسیار نرم می باشد در رنگرزی حوله های فوق نیاز به نرم کننده نیست و به همین دلیل این حوله ها پس از شستشوی مکرر همچنان نرم بودن  خود را حفظ میکنند. از طرفی چون نرم کننده ها حالت ضد آبی دارند و در حوله های فوق نرم کننده استفاده نشده است ، حوله های فوق دارای جذب آب بالا هستند باتوجه به خصوصیات و ویژگی های فوق  لازم به ذکر است فروش حوله کودک دارای بازار گرم و فعالی شده است.

خرید ست حوله نوزادی

خرید ست حوله نوزادی

از آن جایی که این محصولات در معرض شست و شوی زیاد هستند، حوله های نوزادی زرین ساپ با کیفیتی درخورشان مصرف کننده و والدین گرامی هیچ گاه کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهند.طرح های زیبای طراحی شده بر روی حوله های نوزادی باعث برانگیختن حس شادی عزیزان می شود و لازم به ذکر است که فروش حوله کودک در تمامی فصول سال خصوصا در این ایام که در شرف عید نوروز هستیم از تخفیفات ویژه ای برخوردار هستند.

خرید حوله نوزاد ارزان

خرید حوله نوزاد ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ همواره در صدد آن بوده است تا با ارائه قیمت های مقرون به صرفه و ارزان و در نظر گرفتن توان مالی والدین گرامی همواره محصولی نفیس و ارزنده را تقدیم حضور مشتریان نماید و این امید و آرزو را دارد تا با افزایش استقبال از فروش این محصولات حوله ای میزان تولیدات خود را به حداکثر برساند.

دسته بندی حوله های نوزاد

دسته بندی حوله های نوزاد

حوله های مخصوص کودکان و نوزادان به دو دسته کلی تقسیم می شوند که شامل:

    • حوله یک تکه ای: این نوع از محصولات همانطور که از نامشان نیز مشخص است تنها دارای یک حوله تن جهت خشک کردن کودکان و نوزادان هستند که می توانند بصورت دستی و یا پالتویی طراحی شده باشند.
    • ست چند تکه ای: حوله های چند تکه در اصطلاح به محصولاتی اتلاق می شود که در کنار حوله موارد دیگری نظیر: لیف، اسفنج، حوله دست و صورت، دمپایی، پیشبند و غیره نیز وجود دارد و این نوع از محصولات نیز با  قیمت های مختلفی در بازار به فروش رسانده می شوند.

نحوه شست و شو حوله نوزاد

نحوه شست و شو حوله نوزاد

یکی از مهم‌ترین موارد در مراقبت از پوست کودک شست‌وشو منظم است. حمام کردن به صورت روزمره و درصورت امکان در زمان معینی از روز به کودک احساس آرامش و طراوات می‌دهد. حوله و خشک‌کن نوزادی از جمله لوازم ضروری برای خشک کردن و جذب رطوبت بدن نوزاد هستند.

حوله تن پوش عروسکی کودک

حوله تن پوش عروسکی کودک

امروزه میزان استقبال مردم از جدید ترین مدل های حوله نوزاد ازجمله حوله تن پوش عروسکی کودک با قیمتهایی ارزان و کیفیت مناسب افزایش پیدا کرده است. فروش حوله نوزاد در مدل های جدید با قیمت مناسب در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و نمایندگی های عرضه کننده این کالا در سراسر کشور قابل انجام بوده و خریداران برای خرید حوله نوزاد نیاز به طی کردن مسیر طولانی را ندارند.

بلکه در هر نقطه ای که باشند می توانند به صورت اینترنتی به یکی از این مراکز دست پیدا کرده و محصول مورد نظرشان را از این طریق سفارش داده و سپس درب منزل آن را تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما