فروش حوله تن پوش در بهترین مارک

فروش حوله تن پوش در سایزبندی و در انواع مختلف سرویس حوله تن پوش، بچه گانه، زنانه، مردانه، نوجوان و دوقلو به صورت تکنفره و یا سرویس در گروه تولیدی زرین ساپ آغاز شد.

فروش حوله تن پوش

فروش حوله تن پوش

حوله پالتویی یا تن پوش از وسایل مخصوص و ضروری برای استحمام است  که لازم است به طور مرتب شستشو شود و مدام پاک و عاری از هرگونه آلودگی باشد. اگر حوله از جنس بی کیفیتی باشد؛ پس از چند بار شستشو پوسیده شده و دیگر قابل استفاده نیست. بنابراین باید به هنگام خرید حوله، به جنس و برند آن توجه داشته باشید. جنس حوله لباسی یک فاکتور مهم در انتخاب آن است و باید به گونه‌ای باشد که به پوستتان آسیبی نرساند

فروش حوله تن پوش در بهترین مارک

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

 

در صورتی که به دنبال خرید حوله‌ ارزان قیمت هستید و مارک خوب هستید، مراقب حوله‌ی پنبه‌ای باشید. حوله‌ی تولید شده از پنبه‌ی مصنوعی از نظر کیفیت نسبت به نوع ارگانیک بسیار ضعیف‌تر می‌باشد. حوله‌ی تولید شده از پنبه و الیاف پلی استر نسبت به حوله‌های پنبه‌ای در نرمی، لطافت و سبکی تفاوت چشمگیری دارند. این نوع از حوله‌ها معمولاً ضخیم هستند. به همین دلیل از قدرت جذب بالایی برخوردارند.

بهترین مارک حوله عروس و داماد

بهترین مارک حوله عروس و داماد

 

حوله هایی که گروه تولیدی زرین ساپ در قالب ست حوله تن پوش عروس و داماد تولید نموده همگی از بهترین نوع پنبه 100% بوده و دارای جذب آب فوق العاده بالایی می باشند و اکثرا در بسته بندی جعبه ای و به صورت سرویس همراه با دمپایی حوله ای و حوله دستی و لیف و کمربند به مرحله تولید و نهایتاً عرضه به بازار میرسد.

 

نمایندگی فروش حوله تن پوش

نمایندگی فروش حوله تن پوش

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده و مرکز فروش عمده انواع حوله تن پوش با درنظر گرفتن تقاضای بازار و سلایق مختلف افراد خریدار تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا بخش عمده ای از محصولات حوله ای که حوله های تن پوش مهمترین جزء  از تولیدات این مجموعه تولیدی می باشد را در بازار داخلی و خارجی تامین نماید.

حوله تن پوش سایز بزرگ

حوله تن پوش سایز بزرگ

این نوع از حوله ها از زمانهای دور و به عنوان اولین نسل حوله های تن پوش به بازار حوله فروشان عرضه شدند. سایز این نوع از حوله ها به گونه ای دوخته و طراحی شده که با هر نوع اناتومی بدنی سازگار می باشد و می توان این گونه بیان کرد که در نوع فری سایز (FREE SIZE) تولید شده تا با هر نوع پیکر بندی سازگار باشد.این نوع از حوله ها معمولا دارای یقه آرشال بوده و اکثرا با یک کمربند بسته می شوند.

حوله تن پوش بچه گانه

حوله تن پوش بچه گانه

حوله های تنپوش بچه گانه زرین ساپ اکثراً دارای طرح های چاپی که برگرفته شده از شخصیت های کارتونی بوده، می باشد و تجربه یک استحمام و آبتنی دلنشین را  در روزهای گرم تابستان برای بچه ها هدیه می دهد و با داشتن طرح های جذاب و شاد بچه گانه موجب ترغیب کودک به استحمام مجدد و رعایت هرچه بیشتر بهداشت شخصی آنان می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما