مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله دستی توانایی این امر را دارد تا با امکان پذیر نمودن روش های خرید آنلاین، یک خریدی سودآور را برای تمامی خریداران رقم بزند.

قیمت فروش حوله دستی ارزان

قیمت فروش حوله دستی ارزان

حوله دستی در منزل جز لوازمی است که بسیار پرکاربرد است و معمولا همه تمایل دارند که نمونه های متنوعی از آن را در خانه داشته باشند. حوله دستی های که این گروه تولیدی اقدام به تولید و عرضه آنها نموده است متناسب با انواع توان های مالی خریداران می باشد تمامی افراد جامعه توانایی خرید این محصول را داشته باشند.

 

مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ به صورت عمده

مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ به صورت عمده

مراقبت از پوست یکی از ضروریات روزانه است. چه در خانه و چه در بیرون از خانه باید به مسایل بهداشتی توجه زیادی شود. ممکن است در محل کار نیاز به شستن مداوم دست‌ها داشته باشیم و این یعنی یک داشتن یک حوله با ابعاد مناسب برای ما ضرورت دارد. اگر سایز حوله‌های بزرگ برای شما مناسب نیست و به دنبال ابعاد کوچک‌تری هستید که برای مکان‌های خاص مورد استفاده قرار دهید، پیشنهاد ما به شما خرید عمده حوله دستی شرکت زرین ساپ است.

 

فروش حوله دستی هتلیفروش حوله دستی هتلی

 

حوله دستی های هتلی که شرکت زرین ساپ برای استفاده در هتل ها تولید و عرضه نموده است دارای حاشیه‌ای دوردوزی شده می باشد که در عین سادگی باعث زیبایی حوله شده است.وجود حوله در این مکان ها با توجه به اهمیت ارائه خدمات هتل داری و بالابردن رتبه و درجه هتل ها از جمله ملزومات بهداشتی مهم محسوب می شود.

فروش حوله دستی تبلیغاتی

فروش حوله دستی تبلیغاتی

حوله‌های تبلیغاتی بسیار کاربردی و مناسب هستند و به برندها و شرکت‌های بزرگ و هوشمند اعتبار می‌بخشد. شرکت حوله زرین ساپ به این قاعده مهم بازاریابی باور دارد که یک هدیه تبلیغاتی نامناسب، قبل از اینکه باعث اعتبار بخشی شرکت شود و رشد را به ارمغان آورد، به آن آسیب وارد می‌کند.بنابراین حوله‌هایی کاربردی تبلیغاتی سلین با موادی دارای کیفیت تولید می‌شوند، در طراحی و نقش آن طراحان درجه یک دخالت دارند تا بتوانند با ترکیب نقش و نگارهای متنوع و منطبق بر سلایق، کیفیت و اصالت برند شما را حفظ کنند و رضایت مشتریانتان را جذب کنند.

 

فروش حوله دستی آشپزخانه

فروش حوله دستی آشپزخانه

حوله‌ی دستی آشپزخانه از جنس پنبه با مرغوبیت بالا ساخته شده نرم و لطیف است و پرزهای آن به راحتی قطرات آب را از روی پوست جمع می‌کند. بافت فشرده گره‌های این حوله، نشاندهنده‌ی کیفیت بالای آن است و به همین دلیل میزان رطوبتی که به خود جذب می‌کند بالا است و کارایی بسیاری در کنار سینک آشپزخانه جهت استفاده برای خشک نمودن دست ها پس از شست و شوی ظروف دارد.

 

 

فروش حوله دستی درجه یک

فروش حوله دستی درجه یک
برای تشخیص کیفیت بافت حوله می‌توان قسمتی از آن را به آرامی کشید و تراکم گره‌ها را نگاه کرد، اگر فاصله بین آن‌ها کم باشد یعنی قدرت جذب آب و رطوبت حوله مناسب است. رنگ‌بندی‌های متنوع در کنار کیفیت بالا، این حوله را به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل کرده است و می‌تواند هدیه‌ای کاربردی برای اعضای خانواده باشد. لازم به توضیح می باشد که الیاف و مواد اولیه درجه یک و تراکم بافت بالا و ضخامت مناسب این نوع از حوله ها بر کیفیت این حوله افزوده است.

ویژگی حوله دستی زرین ساپ

ویژگی حوله دستی زرین ساپ
آبگیری مناسب حوله های دستی زرین ساپ باعث می شود که خشک کردن در کمترین زمان ممکن انجام شود. حلقه کناره این حوله این امکان را برای شما مهیا می کند تا آنرا به گیره آویزان نمایید. از این حوله علاوه بر استفاده به عنوان حوله دستی می توانید به عنوان حوله نوزاد، حوله آشپزخانه، حوله دستشویی و… نیز استفاده نمایید.
حوله از وسیله‌های شخصی است که بیشتر از اینکه رنگ و شکل آن مهم باشد بافت و جنس‌اش اهمیت دارد. حوله‌ی خوب حوله‌ای است که علاوه بر اینکه پرز و بافت مناسبی داشته باشد نرمی و لطافتش باعث آرامش پوست شود.

بررسی وزن حوله ها در هنگام فروش حوله دستی

بررسی وزن حوله ها در هنگام فروش حوله دستی

در ابتدا وزن حوله‌هارا مورد بررسی قرار می‌دهیم. همان‌طور که می‌دانید هر یک از حوله‌های ابعادی حمام، حوله دست، حوله‌های استخر، حوله‌های تبلیغاتی، حوله‌های سفر و… دارای یک وزن مشخصی هستند. وزن هر یک از حوله‌های سلین بر اساس کارایی که دارند، تعیین می‌شود.در واقع اگر حوله‌ای از وزن بالایی برخوردار باشد، در حقیقت هنگام تهیه آن از پرزهای بلندتری استفاده شده است که علت اصلی آن جذب بیشتر آب می‌باشد. اگر به دنبال یک حوله هستید که آب بدن شما را به طور کامل جذب کند، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حوله‌هایی با وزن بالاتر استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما