گزارش صدا و سیما از تولید کننده انواع حوله زرین ساپ

با نام و یاد خدا به گزارش صدا و سیما از تولید کننده انواع حوله زرین ساپ در شبکه های یک و دو و شبکه خبر و شبکه استانی سهند استان آذربایجان شرقی و طی هماهنگی های انجام شده و مکالمات تصویری صورت گرفته شده گزارش نوشتاری این مصاحبه تصویری به شرح زیر می باشد:

با ما در ادامه مطالب همراه باشید :

 

 قطب تولید حوله

صنعت حوله بافی ایران سال‌ها به صورت دستی (همانند سایر صنایع) انجام می‌گرفت تا اینکه ورود ماشین‌آلات اتوماتیک جلوه‌ای خاص به این صنعت بخشید. حوله بافی یکی از شاخه های صنعت نساجی است که در آن تار و پودی به انضمام نخ پرز انجام می شود، امروزه انواع مختلف حوله بافته و مورد استفاده قرار میگیرد.

 

گزارش صدا و سیما از تولید کننده انواع حوله زرین ساپ

گزارش صدا و سیما از تولید کننده انواع حوله زرین ساپ

کارخانه تولید کننده انواع حوله زرین ساپ در استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز به مدیریت و ریاست مهندس جواد همتی ، با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته صنعتی که تحت مونتاژ مراکز خارجی بوده و توسط پرسنل و اپراتورهای متبحر و کارشناس و متخصص در پروسه  تولید حوله به کار گرفته می شود،  به لطف پروردگار و همت و تلاش مدیران و پرسنل توانمند و پرتلاش مجموعه تولیدی زرین ساپ توانسته است موجب رونق خط تولید حوله و راه اندازی مجدد این واحد تولیدی شود.

 

فروش و تولید انواع حوله به صورت عمده

 

در پایان لازم است این نکته را یادآور شویم که اساس کار مجموعه تولید کننده انواع حوله با نام تجاری زرین ساپ، بر مبنای فروش عمده و صادرات به کشورهای مختلف جهان و نقاط مختلف جغرافیایی در دنیا می باشد که با لطف خداوند و پشتکار و سعی و تلاش عوامل فنی و اجرایی این مجموعه توانسته است در مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی گام موثر و تاثیر گذاری را برداشته باشد.

صادرات حوله به کشورها ی خارجی

صادرات حوله به کشورها ی خارجی

کیفیت تضمین شده و استقبال از فروش عمده توسط تجار و بازرگانان فعال در رسته تجارت حوله ، با توجه به منحصر به فرد بودن از لحاظ تراکم بافت تارو پود حوله و استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک که معمولا از نوع نخ پنبه 100% بوده و میزان جذب آب چند برابری حوله های تولیدی این مجموعه باعث شده که نام و برند تجاری زرین ساپ در عرصه تجارت و امور بین الملل درخشش بی سابقه ای داشته باشد.

اشتغالزایی در خط تولید انواع حوله 

بازگشت مجدد به چرخه تولید حوله موجب رونق فروش و تولید و حتی افزایش آمار صادرات محصولات حوله ای اعم از انواع پارچه ها ی حوله ای و حوله ها که نتیجه این امر ایجاد اشتغال زایی و استقبال از خرید عمده محصولات حوله ای شده است که نتیجه این امر موجب رونق کسب و کار واحدهایی که قصد تشکیل و راه اندازی مجموعه های نو پایی را دارند ، شده است.

 

 

تداوم سفارشات تولید حوله

تداوم سفارشات تولید حوله

از جمله کشورهای خارجی که این مجموعه تولیدی به انجام معاملات کلان و پرسودی با آنها می پردازد می توان به کشورهای عراق، روسیه ، بلا روس ، ونکوور کانادا، روسیه و نیجریه ، جمهوری آذربایجان، ترکیه، اوکراین، افغانستان، ارمنستان، کویت و قطر اشاره نموده که با یک بار خرید و سفارش از این کارخانه ، سفارشات بعدی و دائمی خود را نیز از همین مجموعه انجام می دهند.

 

میزان دریافت سفارشات حوله

حوله ابعادی زرین ساپ

گروه انفورماتیک مجموعه تولیدی زرین ساپ در راستای تحقق اهداف تجاری و افزایش و رشد اقتصادی و رونق کسب و کارهای نوپا این توانمندی را دارد تا با مطرح نمودن نام تجاری زرین ساپ در عرصه جهانی روز به روز بر میزان سفارشات خود افزوده و مشتریان بی شماری به سمت خرید انبوه محصولات حوله ای اعم از پارچه حوله ای و انواع حوله ها هدایت شوند که نتیجه این امر موفقیت هر چه تمام تر و رشد روزافزون فعالیت این واحد تولیدی می باشد.

استفاده از پرسنل توانمند در بخش اجرایی کارخانه

استفاده از پرسنل توانمند در بخش اجرایی کارخانه

کارکنان و خیاطان متبحر و متخصص در امر دوخت و تولید انواع حوله ها با الگوبرداری از آخرین متدهای مدرن دنیا این توانمندی را دارند تا با فعالیت مستمر و مداوم خود در بخش کارگاهی مجموعه زرین ساپ و با درایت و دقت نظر کافی در انجام مسئولیتی که به آنها واگذار شده است قدم مثبت و تاثیر گذاری در راستای تحقق اهداف تجاری و اقتصادی و پیشرفت و توسعه خط تولید این کارخانه حوله بافی ، برداشته باشند.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما