مرکز فروش حوله دستی با نازلترین قیمت ها

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله دستی این قابلیت را دارد تا با تولید و پذیرش سفارشات انواع حوله های دستی مطابق با نیاز های افراد سفارش دهنده بخش مهمی از نیاز های مشتریان را جهت ارتقا بهداشت و سلامت فردی و اجتماعی پاسخ گو باشد.

 

مرکز فروش حوله دستی تبلیغاتی

مرکز فروش حوله دستی تبلیغاتی

امروزه بیشتر صاحبان برند و حرف و مشاغل آزاد و سازمان های دولتی و خصوصی برای تبلیغ برند و حوزه فعالیت مرکز خود اقدام به اهدای هدایای تبلیغاتی می نمایند که دوام  و ماندگاری بالایی داشته و هم هزینه کمتری را شامل شود . از این جهت حوله دستی به عنوان یک کالای تبلیغاتی کوچک می تواند اثر گذاری بیشتری در معرفی و ماندگاری زمینه فعالیت سازمان و یا نهاد سفارش دهنده داشته باشد.

 

مرکز فروش حوله دستی با نازلترین قیمت ها

مرکز فروش حوله دستی 

یکی از محصولاتی که امروزه نقش مهمی در رعایت و ارتقا سطح بهداشت فردی  دارد حوله می باشد که در انواع مختلف از جمله دستی تولید شده و بنا به درخواست عمده فروشان و مراکز اقامتی و حتی سالن های زیبایی و آرایشگاه ها و سالن های ورزشی و باشگاه ها در ابعاد کوچک به خط تولید رسیده و در دسترس عمومیت افراد جامعه قرار گرفته است.

 

 

مرکز فروش حوله دستی هتلی در ایران

مرکز فروش حوله دستی هتلی

امروزه بیشتر هتل داران برای ارتقای رتبه و درجه هتل خود و مطرح شدن برند تجاری خود در سطح جهانی و رسته بین الملل، تصمیم به این امر اتخاذ نمودند که کیفیت و نحوه ارائه خدمات هتل داری و محصولات حوله ای هتل خود را افزایش داده تا مراجعین و مسافران هتل ها از سراسر دنیا با پی بردن به کیفیت برتر محصولات بهداشتی و حوله ای هتلی مشتری دائمی همان هتل باشند و در سفر های بعدی نیز محل اقامت خود را به درستی انتخاب نمایند.

تولید کننده حوله دستی مخملی

تولید کننده حوله دستی مخملی

بیشتر حوله ها با حلقه های نخ ساخته می شوند، اما حوله های مخملی هیچ حلقه ای ندارند. در عوض، نخ ها صاف می ایستند. این حالت باعث می شود تا حوله کم تر جذب کننده باشد، اما یک سطح نرم و مخملی ایجاد می کند. هم چنین مخمل یک سطح عالی برای الگوهای چاپ ایجاد می نماید.این گروه تولیدی همواره تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با اجرایی نمودن و اعمال کیفیت برتر برروی محصولات تولیدی خود همواره محصولی ارزنده و درجه یک را روانه بازار جهانی نماید.

 

مرکز تولید حوله دستی

مرکز تولید حوله دستی

حوله دستی تولید شده توسط گروه تولیدی زرین ساپ  تولید شده از نخ پنبه درجه یک ایرانی در عین لطافت از آبگیری مناسبی برخوردار بوده و به علت دارا بودن حلقه در گوشه آن می‌تواند به آسانی از گیره آویزان شود. این حوله به علت سایز کوچک به راحتی شسته می‌شود و به عنوان دستمال در آشپزخانه، کیف لوازم نوزاد، کیف مدارس کودکان و … کاربرد فراوان دارد.در بافت اکثر حوله های دستی تولیدی زرین ساپ اکثراً در حاشیه آنها از نخ ابریشمی طلایی استفاده شده که به جذابیت این محصول افزوده است.

سفارش حوله دستی

سفارش حوله دستی

حوله دستی هایی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها نموده است با کیفیت بالا مناسب برای خشک کردن دست و صورت و استفاده روزمره طراحی و تولید شده است. همچنین برای استفاده در باشگاه بسیار مناسب میباشد. ابعاد این محصول 30×60 سانتی و وزن 100گرم که دارای 5درصد تلرانس میباشد.نخ استفاده شده در این محصول از نخ پنبه مرغوب بازار میباشد . همچنین رنگ مورد استفاده در این محصول رنگ مرغوب میباشد که پس از استفاده رنگ دهی ندارد .

شست و شوی حوله دستی

شست و شوی حوله دستی

  • قبل از استفاده آنها را بشویید. بسیاری از حوله ها، وقتی در قفسه های فروشگاه هستند روکش  دارند که باعث می شوند روشن تر و نرم تر به نظر می رسند، اما این روکش ها می تواند مانع از جذب شوند. شستشوی اولیه همچنین به تنظیم رنگ و کاهش رنگ آن کمک می کند.
  • از سرکه استفاده کنید. گاهی اوقات اضافه کردن سرکه سفید مقطر به شستشو فواید زیادی را به همراه دارد: این امر به جلوگیری از بی رنگی و کدر شدن کمک می کند و همچنین از شر هر گونه بوی کهنه گی که حوله های ضخیم تر مستعد آن هستند، خلاص می شوید.
  • قبل و بعد از خشک کردن آن ها را پوش یا پف دهید. یک کار کوچک است، اما به شما کمک می کند تا نخ ها پر و انعطاف پذیر بمانند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما