مرکز فروش حوله تبلیغاتی در شمالغرب ایران

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان قطب تولید و فروش حوله تبلیغاتی توانایی این امر را دارد تا با پذیرش سفارشات تولید حوله تبلیغاتی از جای جای دنیا، درخشش و بقای نام و عنوان و رسته فعالیت شما ارگان سفارش دهنده را در یاد و خاطر مخاطبین ماندگار سازد.

فروش حوله تبلیغاتی

 

حوله، یکی از اصلی کالاهای مورد نیاز برای هر فرد در زندگی است که نوع تبلیغاتی آن در شهر تبریز و در گروه تولیدی زرین ساپ به تولید رسیده و آماده ارائه به مراکز سفارش دهنده این محصول تبلیغاتی می باشد. هر انسان در طول زندگی خود، حداقل یک بار نیاز دارد که به خرید حوله بپردازد! امروزه، حوله‌های شخصی برای تمامی سنین تعریف می‌شود و متناسب با جنسیت و سلیقه افراد در نظر گرفته می‌شود. استفاده از حوله، اهمیت بالایی داشته و اکثر افراد به مهم‎ترین چیزی که در جهت خرید حوله توجه خواهند داشت انتخاب جنس حوله است.

مرکز فروش حوله تبلیغاتی در شمالغرب ایران

این نوع حوله متناسب با نیاز مشتری طراحی و تولید می‌شود و بسته به کاربرد حوله‌ها همچون حوله دستی و یا حوله استخری مورد استفاده قرار می‌گیرد. حوله تبلیغاتی می‌تواند لوگوی مورد نظر شما را بر روی حوله چاپ کرده و آن را متناسب با مشاغل مختلف طراحی کرد. از جمله مصارف حوله تبلیغاتی می‌توان به حوله‌های استخری اشاره کرد که با چاپ کردن نام مجموعه و یا لوگو به جذابیت هر چه بیشتر این حوله‌ها اضافه می‌شود.

حوله تبلیغاتی ارزان

تولید حوله تبلیغاتی درجه یک

 

اندازه، رنگ و جنس حوله‌ های تبلیغاتی باید متناسب با تقاضاهای بازار باشد. این حوله ها بسته به کاربردشان که به عنوان حوله دستی یا استخری مورد استفاده قرار گیرند، اندازه های مختلفی دارند. اما حتی کوچکترین حوله تبلیغاتی نیز میتواند برای چاپ لوگو شرکت یا سازمان شما مناسب باشد. به دلیل استفاده همه اقشار جامعه از حوله، حوله تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای افراد مختلف با جنسیت و سن های متفاوت است.

قیمت حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی

حوله زرین ساپ تولید کننده انواع حوله های دستی ، استخری ، حمامی ، تن پوش و …. آمادگی خود را برای همکاری با هتل ها ، باشگاه ها ، شرکت ها ، کارخانجات ، سازمان ها ، مراکز تجاری و اداری جهت ارائه حوله های تبلیغاتی با قیمتهایی کاملا مقرون به صرفه  اعلام می دارد . بافت و گلدوزی آرم و لوگوی شرکت ها و سازمان ها بر روی حوله در اندازه های:
حوله های دستی :
30 * 30 سانت
60 * 30 سانت
80 * 40 سانت
حوله استخری در ابعاد:
125*70 سانت
140*80 سانت
حوله حمامی
160*95 سانت
و حوله های تن پوش
انجام می گیرد.

مرکز فروش حوله تبلیغاتی

انواع حوله تبلمرکز فروش حوله تبلیغاتییغاتی

یکی از گسترش یافته ترین فعالیت های مجموعه تولید کننده زرین ساپ به عنوان یک تولید کننده حرفه ای و تخصصی انواع حوله ها و محصولات حوله ای فروش و عرضه مستقیم انواع حوله ها به سراسر کشور می باشد . حوله تبلیغاتی که کاملا مطابق با استاندارد ها در این مجموعه تولید می گردد به صورت اینترنتی به فروش می رسد تجربه خرید اینترنتی مشتریان دائمی مجموعه زرین ساپ به شما این اطمینان را می دهد که مجموعه زرین ساپ مطمئن ترین مجموعه برای خرید انواع حوله ها می باشد .

قیمت حوله تبلیغاتی زرین ساپ

قیمت حوله تبلیغاتی زرین ساپ

از تفاوت قیمت های حوله تبلیغاتی زرین ساپ با سایر برند های ایرانی تعجب نکنید .مجموعه تولید کننده زرین ساپ همواره فعالیت تولید و فروش محصولات خود را به شکل متفاوت تری پیش برده است و این تفاوت به قیمت محصولات مجموعه زرین ساپ نیز مربوط می شود . محصولی که در زرین ساپ تولید می گردد به قدری از سطح کیفی بالایی برخوردار است و بهترین محصول موجود در بازار می باشد که خرید آن با قیمتی پایین همواره باعث شگفتی مشتریان می گردد .

 

قطب فروش حوله تبلیغاتی

قطب فروش حوله تبلیغاتی

روش های فروش آنلاین و اینترنتی در سال های اخیر شامل تغییرات چشمگیری شده اند که به طور کلی قیمت حوله تبلیغاتی ، شرایط خرید را برای مشتریان آسانتر، سریع تر و مطمئن تر کرده اند. در عصر جدید بیشتر حوزه های کاری، محصولات خود را از طریق سایت های معتبر و کانال های اجتماعی مجازی نظیر تلگرام و اینیستاگرام و واتساپ به فروش می رسانند.مشتریان در هر کجای ایران که باشند برای خرید انواع حوله می توانند محصول مورد نظر خود را با بهترین شرایط قیمتی به شکل آنلاین سفارش دهند و پس از ثبت سفارش و تائید آن و پرداخت وجه ،حوله تبلیغاتی خود را تحویل بگیرند.

پذیرش سفارشات تولید حوله تبلیغاتی از کشور های خارجی

پذیرش سفارشات تولید حوله تبلیغاتی از کشور های خارجی

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات کارخانه ای این توانمندی را دارد که تمامی سفارشهای درخواستی خریداران و مشتریان را به تولید رسانده و تقدیم حضورشان نمایند. این کارخانه تولیدی با بهره گیری از علم نوین و دانش روزافزون توانسته است محصولات خود را به کشور های خارجی نظیر روسیه ، عراق ، بلاروس ، اوکراین ، افغانستان، آذربایجان ، قطر و ترکیه ارسال کند و یکی از نامدارترین کشور ها در زمینه صنعت تولید و صادرات حوله محسوب شود.

دلیل استفاده از حوله برای تبلیغات چیست؟

دلیل استفاده از حوله برای تبلیغات چیست؟

حوله اصولا کالای بادوم و مفیدی است که چندین سال برای شما باقی می ماند. حتی زمانی که عمر حوله تمامی می شود، برای مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، مواردی مانند شستن ماشین یا حیوان خانگی. بنابراین با چاپ لوگو روی حوله، می توان تا چندسال بعد از توزیع آن، به صورت وسیع دیده شد. حوله های تبلیغاتی در مجموعه های مختلفی مانند هتل ها، تعمیرگاه ها، رستوران ها، ورزشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. این یک راهکار خیلی خوب و کم هزینه برای تبلیغ برند شما به صورت سراسری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما