مرکز فروش آنلاين حوله هتلي در خاورمیانه

کارخانه تولیدی زرین ساپ به عنوان یک مرکز معتبر فروش آنلاين حوله هتلي در سطح دنیا توانسته است با تولید و تامین نیاز های بهداشتی هتلی هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی و یا مراکز درمانی و بیمارستانها، به یکی از قطب های فروش و تامین حوله های هتلی در دنیا تبدیل شود.

فروش حوله هتلي

چندین فاکتور مهم برای دوام , نرمی و ظاهر حوله هتلی وجود دارد, هر چند که مهمان هتل شما یک شب یا یک هفته اقامت داشته باشد باید از استفاده از حوله هتلی, احساس خوب و راحتی داشته باشد,حتی اگرشما به دنبال خرید حوله  هتلی ارزان باشید! برای خرید حوله هتلی با ارازن ترین قیمت ها کافیست با مدیریت فروش مجموعه زرین ساپ در ارتباط باشید.

 

مرکز فروش آنلاين حوله هتلي

مرکز فروش آنلاين حوله هتلي

 

امروزه با گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک و تمایل مردم به خرید اینترنتی و انجام تراکنش های مالی خود به صورت آنلاین، فروش آنلاين حوله هتلي بسیار رایج شده است و بر این اساس این گروه تولیدی اقدام به تشکیل وبسایت های اینترنتی و کانالها و شبکه های اجتماعی مجازی نموده است تا هم در وقت و هزینه صرفه جویی شود و هم یک خریدی بدون واسطه را تجربه کنند.

توليد حوله هتلي

توليد حوله هتلي

با توجه به اینکه حوله ها از جمله ملزومات بهداشتی هستند که به علت اینکه به صورت چند بار مصرف مورد استفاده قرار می گیرندو به تعداد مکرر مورد شست وشو قرار میگیرند باید جنس آنها از بهترین نوع نخ که معمولا پنبه خالص می باشد تولید گردد که دارای دوام و  مقاومت بسیار بالا باشد.همچنین موجب بروز حساسیت پوستی برای افراد نشود.

 

حوله هتلي ارزان

حوله هتلي ارزان

بیشتر هتل داران بر این باورند که بهره مندی از فروش آنلاين حوله هتلي که دارای کیفیت و تراکم بافت بسیار بالا بوده مستلزم پرداخت هزینه های هنگفتی می باشد ولی این نظریه در مورد محصولات حوله ای هتلی تولیدی کارخانه زرین ساپ صادق نیست. این گروه تولیدی همواره بر این اصل پایبند است تا با ارائه مقرون به صرفه ترین قیمت ها و با رعایت بودجه و توان مالی مسئولین مراکز اقامتی و هتل داران مختلف، کیفیتی درخور شآن مهمانان هتل را بر روی محصولات حوله ای خود اعمال نماید.

قيمت حوله هاي هتلي

قيمت حوله هاي هتلي

با توجه به اینکه هتل ها سفارشات خود را با تیراژ بالا و به صورت انبوه به ثبت می رسانند با توجه به ترویج فروش آنلاين حوله هتلي این گروه تولیدی قیمت های خود را در پایین ترین رنج بر روی حوله های هتلی تولیدی خود اعمال و نهایی می نماید و این امید و آرزو را دارد تا با بالا بردن کیفیت محصولات حوله ای بر میزان مشتریان خود افزوده و یکی از نامدارترین کارخانه های تولیدی در سطح کشور شناخته شود.

توليد کننده حوله هتلي

توليد کننده حوله هتلي

معمولا حوله هتلی با توجه به استفاده مکرر و افزایش بهداشت هتل, تولید حوله هتلی به رنگ سفید انجام می شود. این حوله سفید هتلی دارای ابعاد و اوزان مختلف می باشد. حوله هتلی  با کیفییت باید نرم, قدرت جذب آب بالا , خوش رنگ و دارای الیاف با کیفیت باشد قیمت حوله هتلی با توجه به به موارد بالا می تواند متفاوت باشد و در صورتی که قیمت از اهمیت بالایی  برای شما برخوردار است می توانید از حوله هتلی ارزان استفاده نمایید.

 

اندازه و ابعاد حوله هتلی

اندازه و ابعاد حوله هتلی

هر کشور ابعاد استاندارد خود را دارد, ولی در کشورمان عموما تولید کنندگان در  ابعاد مشخص تولید می کنند.

  • حوله  هتلی دستی: برای خشک کردن دست و صورت کاربرد دارد , معمولا تولید کننده  حوله هتلی از ابعاد استاندارد 40*80 و 40*70 30*40 و 50*90 سانتیمتر برای حوله های هتلی دستی استفاده می کنند.
  • حوله هتلی حمام یا حوله استخری:  همانطور که از نامش پیداست مناسب حمام , استخر , آبگرم,سونا و سالن ماساژ می باشد 80*130 و 80*140 و 70*140 تولید شده اند
  • حوله زیر پایی: معمولا در جلوی درب حمام و دستشویی جهت جلوگیری از لیز خوردن  قرار می گیرد که به منظور متمایز شدن در دیگر حوله ها طرح آن کف پا می باشد که در ابعاد 50*90  تولید میشود.ضمنا پیشنهاد می شود برای حوله زیر پایی لوگو یا آرم نزنید.
  • حوله تن پوش هتلی : این نوع حوله معمولا در هتلهای لوکس استفاده میشود و در سایز های  کوچک, متوسط و بزرگ تولید می شود. (M ,L ,XL ,XXL)
  • حوله یکبار مصرف هتلی: این نوع حوله ها در مقایسه با حوله های هتلی نازک هستند, که استفاده از آنها با توجه به بهداشتی بودنشان رو به افزایش است و در ابعاد حوله های هتلی تولید میشوند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما