مرکز خرید عمده حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید عمده حوله یکبار مصرف در ایران این توانمندی را دارد تا جهت بالا بردن بهداشت فردی و عمومی جامعه نقش بسزایی داشته باشد و بخشی از نیاز ها و ملزومات بهداشتی مصرف کنندگان را رفع نماید.

 

خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

اگر قصد خرید و سفارش حوله های یکبار مصرف را برای هتل، مراکز اقامتی ، درمانی و یا سالن های زیبایی را دارید ما به شما این مرکز خرید اینترنتی را پیشنهاد می دهیم. این گروه تولیدی در تلاش است تا با تولید و تامین انواع حوله های یکبار مصرف سهم بسزایی در روند رعایت اصول بهداشتی و تامین ملزومات بهداشتی هتلی داشته باشد.

خرید حوله یکبار مصرف رولی

خرید حوله یکبار مصرف رولی

 

این حوله ها با توجه به الیاف ترکیبی پنبه ویسکوز نرم و لطیف بوده و تا ۱۰۰ % آب و مایعات را در خود نگه می دارند و این ویژگی را به پارچه می دهد که ۱۰ برابر وزن خود آب جذب کند و جایگزین خیلی خوبی در مقابل حوله های پارچه ای هستند که در کمترین زمان ممکن موی سر و بدن را خشک می کنند با توجه به ویژگی های بارز این نوع از حوله ها خرید عمده حوله یکبار مصرف دارای رواج بیشتری میباشد.

این محصول در محیط های عمومی بهترین گزینه برای استفاده می باشد چرا که سطح بهداشتی و کیفی حوله های شخصی را بالا می برد و از انتقال و شیوع ویروس هاو بیماری های پوستی و عفونت ها جلوگیری می کند .

مرکز خرید عمده حوله یکبار مصرف

مرکز خرید عمده حوله یکبار مصرف

 

به دلیل اینکه حوله های هتلی درهتل ها به صورت چند بار مصرف تهیه و مورد سفارش واقع می شوند باید روزانه چندین بار مورد شست وشو قرار گیرند به همین دلیل حوله های یکبار مصرف می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای حوله های دائمی هتل باشند تا هم اصول بهداشتی به صورت دقیق تر رعایت شود و هم در هزینه ها صرفه جویی شود .

 

خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

 

با توجه به ازدحام جمعیت در آرایشگاه ها و سالن های آرایشی و زیبایی نمی توان از حوله های دائمی به صورت چند بار مصرف استفاده نمود. بر این اساس این گروه تولیدی برای رعایت بهداشت فردی و رعایت اصول نظافتی استفاده از حوله های یکبار مصرف آرایشگاهی را به مسئولین سالن ها توصیه می نماید.

قیمت حوله یکبار مصرف رولی

قیمت حوله یکبار مصرف رولی

 

با توجه به نوسانات اقتصادی و نبود ثبات در اعلام قیمت های حوله های یکبار مصرف نمی توان قیمت های معینی برای محصولات هتلی از جمله حوله یکبار مصرف رولی اعلام نمود ولی شما بازدید کننده محترم می توانید با عضویت در کانالهای اجتماعی مجازی نظیر تلگرام Zarrinsap1 و یا با ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش و پشتیبانی این گروه تولیدی از قمیت های لحظه ای این محصولات آگاه شوید.

قیمت خرید عمده حوله یکبار مصرف استخری

قیمت خرید عمده حوله یکبار مصرف استخری

حوله های استخری سایز بزرگی دارند که آنها را به گزینه ای مناسب برای استخر ها و باشگاه های ورزشی تبدیل می کند. این حوله ها با قابلیت جذب آب بالا و امکان شستشو و استفاده چندین باره می تواند برای مسافرت ها نیز گزینه ای مناسب باشد. این حوله ها در دو سایز ۸۰ در ۸۰ و ۸۰ در ۱۲۰ و گرماژ ۴۵ گرمی تولید می شوند. در صورت نیاز به حوله ای با گرماژ متفاوت می توان با توجه به نیاز شما به صورت سفارشی آن را تولید کرد.

خرید رول حوله یکبار مصرف

خرید رول حوله یکبار مصرف

همانطور که از نام این نوع از حوله ها پیداست این نوع از حوله ای به صورت رولی مورد سفارش و به فروش می رسند.این نوع از حوله برای موارد زیر کاربرد دارند.

  • نرم و راحت
  • – حدود ۴۰ متر
  • – استفاده راحت و آسان
  • – دارای عرض: ۸۰ سانتی متر
  • – یک بار مصرف و کاملا بهداشتی
  • – دارای خطوط سوراخ دار جهت پاره شدن آسان
  • – محصول بسیار کاربردی در لوازم جانبی
  • – دارای گرماژ حدودی ۲۵ گرم

مزایای تولید حوله های هتلی به شکل یکبار مصرف

مزایای تولید حوله های هتلی به شکل یکبار مصرف

اصلی ترین و مهمترین مزیت تولید حوله به شکل یکبار مصرف، بالا رفتن سطح بهداشت مصرف کننده می باشد و از آنجا که بهداشت و سلامت پوست مصرف کننده مهمترین هدف برای تولید کنندگان می باشد، تولید انواع حوله های هتلی به شکل یکبار مصرف در بسیاری از کشورها از جمله ایران رواج پیدا کرد و با استقبال و رضایت مشتریان نیز همراه شده است.

اهمیت حوله یکبار مصرف

اهمیت حوله یکبار مصرف

اهمیت حوله یکبار مصرف در صنعت ها در برخی موارد بسیار مهم تر از آن است که حتی تصورش را می کنید. حوله های یکبار مصرف بسیار بهداشتی می باشند و پس از هر بار استفاده آن را به دور می اندازند. این مسئله سبب ساز تکثیر پاکیزگی و بهداشت بیشتر می شود. خرید عمده حوله یکبار مصرف به دلیل استفاده و کاربرد آن بسیار رایج شده است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما