مرکز خرید حوله تن پوش طرح دار در ایران

مرکز خرید حوله تن پوش آمادگی خود را جهت ارائه خدمات فروش و پشتیبانی انواع محصولات حوله ای به صورت اینترنتی و آنلاین اعلام می دارد. انتظار می رود تا با استقبال از فروش این نوع محصول بتوانیم نامی درخشان در عرصه تولید منسوجات حوله ای به ثبت رسانیم.

 

خرید حوله تن پوش سایز بزرگ

خرید حوله تن پوش سایز بزرگ

حوله از جمله لوازم بهداشتی برای هر فرد محسوب می‌شود. استفاده از حوله‌های تن پوش از آن جهت اهمیت دارد که به‌خوبی رطوبت پوست را جذب کرده و به بهداشت و سلامت پوست کمک می‌کند. حوله تن پوش در طیف وسیعی از رنگ‌ها عرضه‌شده که متناسب با سلیقه خود می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این حوله یک تکه بوده و در زمره حوله‌های سایز بزرگ قرار می‌گیرد.

 

مرکز خرید حوله تن پوش طرح دار در ایران

مرکز خرید حوله تن پوش طرح دار در ایران

محصول فوق دارای نرمی مناسب و جذب آب بسیار بالا است. این محصول حوله ی چاپی بوده که بر روی حوله طرح زیبای گل چاپ زده شده است و نباید در شستشوی حوله از شوینده های آنزیم دار استفاده شود و شستشو طبق دستورالعمل برو روی کارت شستشو انجام شود. به دلیل مرغوبیت بالای نخ حوله ی فوق در رنگرزی این محصول از نرم کننده های شیمیایی (که باعث کاهش جذب آب شده)استفاده نشده و نرمیت حوله مربوط به ذات نخ حوله بوده که این مساله باعث شده است جذب آب حوله بالا رفته و علاوه بر آن پس از شستشو های مکرر نرمی آن حوله حفظ شود. .

بهترین مارک حوله تن پوش

بهترین مارک حوله تن پوش

 

حوله ها در انواع طرح و مدلهای مخنلف ساخته شده اند یکی از مدلهای آن که امروزه طرفدار زیادی نیز دارند حوله های پالتویی است حوله های پالتویی در مدلهای مختلف ساخته شده اند برای مردان و زنان استفاده از آنها پیشنهاد میشود اگر بعد از حمام نتوانید بخوبی بدنتان را خشک کنید برای شما ضرر دارد باعث مبتلا به بیماری های مختلف میشود پس حتمی در خرید حوله دقت کنید با استفاده از حوله های پالتویی براحتی میتوانید بدنتان را خشک کنید.

حوله ها یکی از ضروری ترین کالا ها برای زندگی امروزه بوده و انواع حوله ها نیز ساخته شده اند که انتخاب حوله مناسب کمی سختتر شده بیشتر افراد میتوانند حوله را انتخاب کنند اما نمیتوانند به خوبی از انها مراقبت کنند و یا اندازه ی مناسب برای آنها انتخاب کنند.

 

 

خرید حوله تن پوش اینترنتی

خرید حوله تن پوش اینترنتی

 

 

شما کاربر و خریدار گرامی می توانید برای خرید حوله تن پوش به صورت آنلاین در کانال های اجتماعی مجازی عضو شده و یا با بازدید از وبسایتهای های رسمی گروه تولیدی زرین ساپ از طریق برنامه کاربردی واتساپ سفارش خود را به ثبت رسانده و پس از تائید توسط واحد فروش و پشتیبانی و پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی محصول انتخابی خود را تحویل بگیرید.

 

قیمت حوله تن پوش ارزان

قیمت حوله تن پوش ارزان

 

قیمت حوله پالتویی با توجه به کیفیت تولید شده محصول و مواد اولیه مصرفی و میزان تراکم در بافت حوله تعیین می شود که البته شما باید با توجه به میزان بودجه خود و کیفیت محصولی که قصد خرید آن را کرده اید، اقدام به پرداخت وجه و مبلغ تعییین شده کنید و یک خرید هوشمندانه و رضایت بخش را برای خود رقم بزنید.

در خرید همه ی وسایل های مورد نیاز برای خانه باید نکات مختلفی را رعایت کنید در خرید حوله پالتویی نیز سعی کنید با توجه به دکوراسیون حمام خود حوله را انتخاب کنید حوله پالتویی را با رنگ وسایل های مورد استفاده در حمام و کاشی حمام انتخاب کنید در خرید حوله پالتویی به جنس حوله و اندازه ی آن نیز بیشتر دقت کنید یک حوله مناسب حتمی باید وزن مناسبی نیز داشته باشد.

 

کاربرد حوله تن پوش

کاربرد حوله تن پوش

 

حوله‌های تن پوش علاوه بر حمام در استخر، ساحل و چشمه‌های آب گرم نیز کاربرد دارند. این حوله‌ها علاوه بر اینکه برای هر شخص ضروری هستند اگر بیشتر به استخر میروید حتمی از این حوله ها استفاده کنید این حوله ها در میان آقایان طرفدار زیادی دارند. معمولا بیشتر آقایان از این حوله ها استفاده میکنند.

سایز حوله تن پوش

 

سایز حوله تن پوش

نکته مهم بعدی در خصوص انتخاب یک حوله با اندازه ای مناسب است که باید با عرض شانه و همچنین قد شما متناسب باشد. برای این منظور بهتر است در ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع حوله ای برای پوشیدن پس از استحمام خود هستید؛ مثلا به دنبال حوله ای تا روی زانو هستید و یا می خواهید ارتفاع حوله تان تا زیر زانو و یا حتی تا ساق پایتان باشد!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما