مرکز خرید حوله استخری در ایران

ورود شما را به این مرکز خرید حوله استخری با قیمتهایی باورنکردنی را گرامی می داریم. با انتخاب گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید حوله استخری ، مشتری دائمی ما خواهید شد.

خرید حوله استخری فشرده

خرید حوله استخری فشرده

اکثر مردم آنگونه که به حوله خانگی توجه دارند را به حوله های استخری اهمیت نمیدهند و این موضوع غیر قابل انکار است که یک حوله ی استخری با کیفیت میتواند بهترین همراه شما در سفرها باشد.برای اغلب ما اولین مشخصه خرید یک حوله ی استخری، زیبایی و لطافت آن است. با این حال بهتر است به جذب آب حوله هم توجه بیشتری داشته باشیم زیرا پنبه با جذب آب بالا بهترین انتخاب در جنس حوله می تواند باشد.

خرید حوله استخری فشرده

مرکز خرید حوله استخری در ایران

مرکز خرید حوله استخری در ایران

یکی از اجزای تشکیل دهنده انواع حوله از جمله حوله استخری، الیاف آن می باشند. به طور کلی از سه گونه الیاف برای تولید چنین محصولاتی استفاده می شود که عبارتند از:

  • الیاف طبیعی مانند پنبه، پشم و …
  • الیاف مصنوعی مانند پلی استر
  • الیاف ترکیبی که ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی

می باشد. بنابراین در زمان مراجعه به بازار می توان ارقام مختلفی از حوله استخری را با قیمت های متنوع و سایز های گوناگون مشاهده نمود.

برخی فروشگاه ها به طور تخصصی به فروش انواع حوله و تجهیزات مشابه آن میپردازند. نوع الیاف به کار رفته تعیین کننده کیفیت و جنس این محصولات می باشد. به طور مثال در صورتی که از الیاف صد در صد پنبه استفاده شده باشد، قیمت آن از دیگر مدل های حوله که با الیاف مصنوعی تهیه شده اند، بیشتر خواهد بود.

مرکز خرید حوله استخری در ایران

فروش عمده حوله استخری نانو

فروش عمده حوله استخری نانو

با افزایش کارخانه ها و انواع ماشین و آلودگی های هوا و خاک و آب، باکتری های زیادی به وجود آمده اند که به تدریج نسبت به آنتی بیوتیک ها مقاومت نشان دادند.
حال چگونه در برابر این عوامل بیماری زا از خود محافظت کنیم؟ پاسخ تهیه حوله ی نانو آنتی باکتریال است.این حوله ها با نانو ذرات نقره موجود در بافت و الیاف خود،باکتری ها،ویروس ها و میکروب های مقاوم را از بین خواهد برد.فروش عمده حوله استخری نانو توسط مراکز فروش، عمده فروشان یا تولید کنندگان یا واسطه های فروش انجام می شود. حوله یکی از ملزومات مورد نیاز در زمان رفتن به استخر و حمام می باشد که از آن برای خشک کردن بدن استفاده می شود.

 

فروش عمده حوله استخری نانو

خرید حوله استخری نانو

خرید حوله استخری نانو

 

حوله های استخری نانو به سبب الیافی که در آن ها بکار رفته شده است از آبگیری فوق العاده و جذب رطوبت بالایی برخوردار هستند.این نوع حوله بسیار نرم و لطیف بوده و حتی می توان به عنوان حوله کودک از حوله های نانو استفاده نمود. شرکت زرین ساپ با تولید انواع حوله های استخری نانو با کیفیت بسیار بالا توانسته است با عرضه جنس مورد اطمینان و باکیفیت و ارزان خود ، رضایت خاطر شما مشتریان را جلب نموده و بهترین محصول را به صورت عمده بازار عرضه نماید.

خرید حوله استخری نانو

خرید اینترنتی حوله استخری

خرید اینترنتی حوله استخری

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم آوردن خرید اینترنتی حوله استخری در انواع طرح ها و مدل ها و یا هدف ترویج و گسترش تکنولوژِی تجارت الکترونیک اقدام به تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی نموده است که متشکل از وبسایتهای اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی می باشد . لازم است این نکته را متذکر شویم که کارخانه زرین ساپ،  انواع حوله های تولیدی خود را در وبسایتها و کانالها در معرض دید عموم قرارداده تا مشتریان پس از بررسی محصول ، اقدام به خرید حوله دلخواه خود نمایند.

خرید اینترنتی حوله استخری

فروش حوله استخری

فروش حوله استخری

یکی از کارخانه های مطرح و ممتاز تولید حوله استخری زرین ساپ نام دارد. در این مجموعه به خاطر عمده فروشی محصولات را می توانید ارزان تر از همه جا تهیه کنید. مجموعه زرین ساپ چه در زمینه فروش محصولات به داخل کشور و چه در زمینه صادرات آن ها توانسته به موفقیت های خوبی دست پیدا کند و تبدیل به یکی از برند های ممتاز تولید و عرضه انواع حوله استخری بشود. این محصولات در ابعاد و اندازه های مختلف برای تمامی گروه های سنی تولید می شوند و تنوع بالایی دارند .

فروش حوله استخری

تولید حوله استخری

تولید حوله استخری

گروه تولیدی زرین ساپ با سوابق درخشان در فروش و صادرات انواع حوله استخری در ایران، همچنین به لطف وجود کارشناسان با تجربه و متخصص این امکان را فراهم کرده است تا انواع این محصولات را با مناسب ترین قیمت در اختیار فروشگاه ها و فعالان در این حوزه قرار دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت محصولات و نحوه خرید می توانید با مدیر فروش این مجموعه در تماس باشید.

تولید حوله استخری

 

طرح حوله استخری

طرح حوله استخری

حوله یک وسیله شخصی و ضروری هر فردی می باشد که کیفیت آن اهمیت بالایی دارد. شما باید در انتخاب حوله استخری توجه کافی داشته باشید تا جنسی مرغوب و درجه یک خریداری کنید در این صورت علاوه بر این که حوله استخری دوام بالایی خواهد داشت موجب حساسیت و آلرژی پوست شما نیز نخواهد شد. انواع حوله استخری در طرح ها و مدل های مختلف توسط مجموعه زرین ساپ با استفاده از الیاف پنبه ای و درجه یک تولید می شوند و کیفیت بی نظیری دارند.
طرح حوله استخری

ویژگی های حوله استخری

ویژگی های حوله استخری

حوله های استخری باید از قدرت جذب بالایی برخوردار باشند و این حوله ها معمولا از جنس نانو تولید می شوند.
به همین دلیل در همه استخرها و باشگاه های ورزشی می توانند مورد استفاده قرار گیرند.
حوله های تولید شده با نخ رینگ و اوپن دارای کیفیت و جنس عالی هستند و می توانند به عنوان یک گزینه مناسب در انتخاب مدنظر قرار بگیرند.این حوله ها می توانند در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید شوند.

 

 

سایز حوله استخری

 سایز حوله استخری

 

نکته ی بعدی در خرید یک حوله قابل مصرف در استخر، سایز و اندازه ی آن است. سایز انها عمدتا در ابعاد حمامی و استخری بوده و حتی با الگوی دکلته طراحی میشود. در صورتیکه افراد برای پهن کردن در کنار ساحل و استخر به حوله نیاز داشته باشند معمولا از حوله های حمامی یا استخری سایز بزرگ استفاده می کنند و برای پوشاندن بدن، حوله های استخری و دکلته مناسبتر است. حوله های حمامی معمولا در طولهای بین۱۵۰ -۱۷۰ سانتی متر بوده و از عرض بیشتری نیز برخوردار است که برای پهن کردن کنار استخرها ، صندلی های آفتابگیری و شنهای سوزان ساحل ها بسیار مناسب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما