مرکز تولید کننده حوله تن پوش در تبریز

مرکز تولید کننده حوله تن پوش در تبریز با نام تجاری زرین ساپ این توانایی و قابلیت را دارد تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و با داشتن پرسنل توانمند و متخصص در امر تولید و نظارت بر روند تولید، بهترین مارک حوله تن پوش را روانه بازار جهانی نماید.

خرید آنلاین حوله تن پوش

خرید آنلاین حوله تن پوش

گروه تولیدی حوله زرین ساپ که امکان خرید عمده انواع حوله تن پوش را به صورت آنلاین و اینترنتی برای تمامی متقاضیان خریدی که خواهان صرفه جویی در وقت و هزینه خود هستند و تمایل دارند خرید و فروش های خود را مبتنی بر وب انجام دهند را فراهم و امکان پذیر نموده و اقدام به تشکیل کانال های اجتماعی مجازی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام نموده تا مشتریان بتوانند با بررسی ویژگی های محصول از طریق ارتباط با مدیریت فروش این گروه تولیدی بواسطه ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ ، اقدام به خرید اینترنتی خود نمایند.

خرید آنلاین حوله تن پوش

مرکز تولید کننده حوله تن پوش در تبریز

نمایند. مرکز تولید کننده حوله تن پوش در تبریز

گروه تولیدی حوله تن پوش زرین ساپ با اعمال نکته نظرات و سلایق افراد سفارش دهنده توانسته است انواع مدل ها و طرح های درخواستی را در زمان تولید و دوخت حوله تن پوش بر روی محصولات تولیدی خود اجرا نماید و همچنین این قابلیت را دارد تا با استفاده از ایده های ناب طراحان و خیاطان به عنوان یکی از واحد های نمونه تولید کننده حوله تن پوش در دنیا مطرح شود.

 

مرکز تولید کننده حوله تن پوش در تبریز

قیمت ایران حوله تبریز

قیمت ایران حوله تبریز

با توجه به اینکه حوله های تن پوش در تیراژ های بالا و به صورت عمده مورد سفارش و در نهایت به فروش می رسند قیمت تمام شده آنها با توجه به کیفیت تولید شده آنها و نسبت به فروش تکی و خرده آنها نسبتاً در رنج و محدوده متعادلی تعیین می شود.البته باید این نکته را متذکر شد که این گروه تولیدی همواره سعی خود را بر این امر متمرکز نموده است تا برترین و بالاترین کیفیت را بر روی محصولات تولیدی خود اعمال نماید.

قیمت ایران حوله تبریز

مرکز فروش حوله تن پوش

مرکز فروش حوله تن پوش

حوله تن پوش یکی از انواع حوله‌هاست که استفاده از آن بعد از حمام یا شنا راحت است. به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. صرف نظر از نوع حوله تن پوش، در انتخاب بهترین حوله تن پوش باید به نوع الیاف به کار رفته در آن حوله دقت کنیم. چون نوع الیاف به کار رفته، در میزان ضخامت حوله، قدرت جذب آب بعد حمام و شنا و خشک شدن آن، تأثیر دارند.

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

حوله‏ های تن پوش برای استفاده در حمام، استخر، چشمه های آب بسیار راحت تر از سایر انواع حوله‏ ها هستند. استقبال گرم از فروش بی سابقه حوله های تن پوش این کارخانه تولیدی را بر آن داشت تا با تولید بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی بتواند خدماتی در خور شآن مصرف کنندکان را ارائه دهد. این نوع حوله ‏ها به دلیل طراحی و بسته بندی زیبا گزینه مناسبی برای هدیه دادن در مراسم جشن عروسی، جهیزیه، جشن تولد و روز مادر هستند.

 

 

تولیدی حوله تن پوش

حوله تن پوش زرین ساپ2345564738910

تولیدی های متعددی چه به صورت مستقل و چه به صورت وابسته فعالیت خود را در زمینه تولید انواع حوله های تن پوش ادامه می دهند . مجموعه زرین ساپ که تولیدی تخصصی حوله تن پوش و انواع حوله ها در کشور می باشد تا به امروز توانسته است نظرات مشتریان متعددی را جلب نماید . با توجه به گسترش فعالیت مجموعه زرین ساپ ما شاهد توجه رقیبان متعدد بازاری نیز هستیم . رقیبانی که همواره تلاش می نمایند همانند زرین ساپ فعالیت خود را ادامه دهند .

 

بهترین مارک حوله عروس و داماد

بهترین مارک حوله عروس و داماد

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان تولید کننده حوله تن پوش با بهره گیری از آخرین مدل ها و طرح های روز دنیا و با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه که پنبه 100 درصد می باشد توانسته بهترین مارک حوله عروس  و داماد را تولید و تقدیم حضور خریداران عمده نماید. این حوله های تولیدی دارای ویژگی های بارز زیر می باشد که در ادامه به آنها اشاره ای کوتاه داشه ایم:

  • رنگ ثابت و بدون پرزدهی
  • بسیار نرم و جدب آب بالا
  • دارا بودن خواص آنتی باکتریال و ضد حساسیت
  • جنس پنبه اعلا بافت ضخیم مخمل
  • جدب آب سریع وفوق العاده
  • طراحی منحصر به فرد نسبت به سایر محصولات مشابه
  • فری سایز
  • دارای بسته بندی زیبا و شیک

اندازه حوله تن پوش

اندازه حوله تن پوش

انتخاب سایز مناسب برای خرید حوله تن پوش کار اصلا سختی نیست؛ کافی است از روی اندازه بلندی قد و دور کمر تصمیم بگیرید. حوله پالتویی باید گشاد و راحت باشد و به همین دلیل اگر احیانا سایزی انتخاب کردید که کمی برایتان بزرگ از آب درآمد، اشکالی ندارد. بلندی قد حوله‌های پالتویی معمولا بین زیر زانو تا مچ پاست؛ درمورد اندازه دور کمر هم چون حوله‌های پالتویی معمولا با کمربند گره‌ای بسته می‌شوند، نیازی به سایزبودن دقیق دور کمر نیست، مگر اینکه خودتان دنبال مدلی با سایز کاملا فیت باشد.

 

انواع حوله تن پوش

انواع حوله تن پوش

مدل حوله‏ های تن پوش بر اساس قد به سه دسته تقسیم می‏ شوند:

1. حوله تن پوش تمام قد که برای فصل سرما و مناطق سردسیر مناسب است.

2. حوله تن پوش تا زانو اندازه برای فصول گرم سال، استخر و چشمه‌های آب گرم مناسب است.

3. حوله تن پوش بالای زانو (سارافون) برای افرادی که مدت زمان زیادی در حمام نیستند و نیاز به خشک کردن سریع دارند، مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما