مرکز تولید حوله تن پوش زرین ساپ

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ با دارا بودن امکانات تولید حوله تن پوش در انواع مختلف و با بهره گیری از ایده های ناب و خلاقانه طراحان و خیاطان حاضر در بخش تولید،توانسته است محصولی ایده آل و ممتاز را روانه بازار جهانی ارائه نماید.

حوله تن پوش چیست؟

حوله تن پوش چیست؟

حوله تن پوش یا لباسی که نام دیگر آن حوله پالتویی است دوخته شده با بهترین و درجه یک ترین پارچه حوله ای و متریال اولیه می باشد که بر اساس آناتومی بدن انسان و پیکربندی افراد دوخته شده . این نوع از حوله ها معمولا دارای یک کمربند و دو جیب بوده و قابل تولید و عرضه عمده به تمامی خریدارانی که قصد خرید عمده این محصول را دارند می باشد.

مرکز تولید حوله تن پوش زرین ساپ

تولید حوله تن پوش 

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و داشتن پرسنل مجرب در زمینه طراحی و دوخت انواع حوله تن پوش ، این توانمندی را دارد که با استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک که معمولا نخ پنبه 100% میباشد ، محصولات خود را با کیفیتی هرچه تمام تر به بازار جهانی عرضه نماید و نام و برند تجاری خود را زبانزد خاص و عام نماید.

 

مرکز تولید حوله تن پوش در طرح های متنوع

مرکز تولید حوله تن پوش در طرح های متنوع

نخستین نکته در خرید حوله تن پوش توجه به جنس آن است. و در مراحل بعدی باید طرح های دلخواه مشتری منتخب شوند . امروزه برای تولید این قبیل حوله های تنپوش از مواد اولیه هایی همچون: پنبه، الیاف مصنوعی (پلی استر)، بامبو، پشم، میکروفیبر و غیره استفاده می کنند که هر یک از قدرت بالایی در جذب رطوبت و آبگیری برخوردار هستند و البته دارای ضخامت و نازکی خاصِ خود نیز هستند.

تولید حوله تن پوش در انواع سایز ها

تولید حوله تن پوش در انواع سایز ها

نکته مهم بعدی در خصوص انتخاب یک حوله با اندازه ای مناسب است که باید با عرض شانه و همچنین قد شما متناسب باشد. برای این منظور بهتر است در ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع حوله ای برای پوشیدن پس از استحمام خود هستید؛ مثلا به دنبال حوله ای تا روی زانو هستید و یا می خواهید ارتفاع حوله تان تا زیر زانو و یا حتی تا ساق پایتان باشد!

تولید حوله تن پوش زنانه

تولید حوله تن پوش زنانه

این نوع حوله های پالتویی معمولا به صورت طرح های گل برجسته و از جنس خود پارچه حوله ای  در یقه آنها و یا به صورت ساده و بعضی اوقات هم به صورت گلدار در این گروه تولیدی به فروش و تولید می رسند.که پرفروش ترین و محبوب ترین آنها طرح گل برجسته می باشد که بر حسب انتخاب مشتری و با توجه به میزان فروش آن می توان به صحت و درستی این امر پی برد.

 

فروش حوله تن پوش به صورت عمده

فروش حوله تن پوش به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ با اعمال  کیفیت برتر بر روی حوله های تولیدی مجموعه خود، مفتخر است که با ارائه محصولات حوله ای تن پوش و همچنین استقبال از فروش محصولات توسط تاجران و بازرگانان حوله از سراسر دنیا ، فروش محصولات خود را در تیراژ بالا و به صورت عمده به سرانجام برساند.

کارخانه تولید حوله تن پوش

کارخانه تولید حوله تن پوش

کارخانه تولید حوله تن پوش زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با بهره گیری از آخرین ماشین آلات پیشرفته کارخانه ای و تجهیزات و ماشین آلات موجود در بخش تولید حوله تن پوش، محصولات حوله ای خود را در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین درجه کیفیتی به بازار جهانی عرضه نماید.

حوله تن پوش مردانه

حوله تن پوش مردانه

حوله های تن پوش مردانه معمولا به صورت کلاهدار و یا بی کلاه و  معمولا در سایز بزرگ و بدون طرح تولید شده و دارای مقاوت و قدرت جذب آب بالایی می باشند که این امر دال بر نوع نخ به کار رفته شده در بافت و ضخامت و تراکم تار و پود حوله های تولیدی اعم از حوله پالتویی مردانه می باشد.این نوع از حوله های پالتویی را می توان در ابعاد فری سایز (FREE SIZE) نیز تهیه نمود.

حوله تن پوش بچه گانه

حوله تن پوش بچه گانه

حوله های تن پوش بجه گانه معمولا دارای شخصیت ها ی کارتونی و کودکانه می باشد که باعث برانگیختن حس شادی و خرسندی کودکان شده و موحب تشویق و ترغیب کودکان به استحمام و یا آبتنی می نمایند. حوله های تن پوش بچه گانه معمولا دارای نرمی و لطافت خاصی بوده و از ایجاد حساسیت های پوستی و هر گونه آلرژی ممانعت به عمل می آورد.حوله تن پوش بچه گانه زرین ساپ را می توانید پس از بررسی مدل ها و طرح های جالب آنها خریداری نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما