قیمت خرید حوله تن پوش

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با در دست داشتن بهترین اکیپ های فعال در بخش اجرایی کارخانه و با فراهم نمودن امکان خرید حوله تن پوش ارزان توانایی این امر را دارد تا بخش عمده ای از صادرات این محصول به کشورهای همجوار را به خود اختصاص دهد و در بازارهای جهانی درخششی بی سابقه داشته باشد.

 

خرید حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش ارزان

گروه تولیدی حوله زرین ساپ علاوه بر اعمال کیفیت برتر و استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک که معمولا از نوع نخ پنبه 100% بوده همواره تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده تا با قیمت گذاری بر روی حوله های تن پوش در کمترین سطح ممکن توانهای مالی مختلف را پشتیبانی نموده تا محصولی ارزنده و نفیس را به بازارهای جهانی عرضه نماید.

 

 

قیمت خرید حوله تن پوش

 قیمت حوله تن پوش ارزان

برخلاف تصور بیشتر مردم که این گونه می پندارند که برای تهیه محصولی که دارای ارزش کیفی فوق العاده بالایی می باشد مطمئناً باید هزینه های گزافی را صرف نمود تا آن را تهیه نمود، محصولات حوله ای گروه تولیدی زرین ساپ علاوه بر داشتن جنس عالی و نرم و لطیف که دارای قدرت جذب آب فوق العاده بالایی نیز می باشد، قیمت های نسبتاً براه و متعادلی را شامل می شوند.

قیمت به روز حوله تن پوش

قیمت به روز حوله تن پوش

متاسفانه به دلیل نوسانات ارزی و عدم تعادل و ثبات در قیمتهای بازار، تعیین قیمت شاخص و ثابتی برای محصولات حوله ای تولیدی زرین ساپ به وقوع نمی پیوندد، گفتنی است که برای اطلاع و استعلام قیمت بروز حوله تن پوش می توانید با مشاورین فروش این مجموعه در تماس باشید تا شما را از آخرین نوسانات و تغییرات قیمت مطلع سازند.

 

خرید حوله تن پوش قیمت مناسب

خرید حوله تن پوش قیمت مناسب

لازم به توضیح می باشد که اساس کار این گروه تولیدی بر پایه عمده فروشی می باشد و واضح است که قیمت حوله تن پوش در نوع عمده و در تیراژ بالای آن نسبت به فروش تکی و خرده آن کم می باشد. لازم است این نکته را یاد آور شد که کارشناسان مالی این گروه تولیدی با هماهنگی با واحد کنترل کیفی مجموعه قیمت حوله تن پوش را با توجه به کیفیت تولید شده آن و نوع پارچه حوله ای به کار برده شده در آنها تعیین می نمایند.

 

حوله تن پوش سایز بزرگ

حوله تن پوش سایز بزرگ

این حوله ها معمولا از قدیم الایام مورد استفاده اکثریت افراد جامعه قرار گرفته می شود و می توان این گونه بیان کرد که متناسب با انواع پیکربندی ها و سایزبندی ها تولید و دوخته شده تا تمامی افراد با هر سایزبندی توانایی استفاده از آنها را داشته باشند.حوله تن پوش سایزبزرگ معمولا به صورت کلاه دار و دارای یقه آرشال بوده و در نوع فری سایز به خط تولید می رسد.

حوله تن پوش پسرانه

حوله تن پوش پسرانه

این نوع از حوله های تن پوش معمولا دارای طرح های چاپی شخصیت های کارتونی بوده و اغلب مخصوص نوجوانان دوخته و تولید می شود و در رنگ بندی های آبی و سفید و سبز به مرحله تولید انبوه می رسند . فروش حوله تن پوش پسرانه زرین ساپ به دلیل دارا بودن طرح های چاپی جذاب از رونق خوبی برخوردار می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما