قیمت حوله سر

حوله های سر زرین ساپ از بهترین و مرغوب ترین نوع حوله های سر می باشند که در بازار با قیمت های مناسب به فروش می رسند. قیمت حوله سر زرین ساپ بستگی به تعداد خریداری شده و نوع مدل و طرح آن دارد و محصولات به صورت عمده به سراسر ایران عرضه می شوند.

قیمت حوله سر جادویی

قیمت حوله سر جادویی

حوله سر زرین ساپ با کیفیت بالایی که دارد جزء محصولات صادراتی کشور قرار گرفته و سالهاست به صورت عمده به کشور های دیگر فرستاده می شود. این محصولات با کیفیت خوبی که دارند از استقبال زیادی برخوردار هستند و فروش بالایی دارند‌. خریداران عمده بعد از ثبت سفارش، محصولات مورد نظر خود را با باربری سریع و قدرتمند این کادر در کوتاه ترین زمان دریافت می کنند. جهت ثبت سفارش می توانید با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

 

قیمت حوله سر

قیمت حوله سر

امروزه یکی از محصولات مهمی که به کشور های دیگر صادر می شوند  حوله می باشد. انواع حوله سر زرین ساپ طرفداران بیشتری در زمینه صادرات و فروش دارند و همیشه کیفیت و قیمتشان مورد پسند و رضایت مشتریان بوده است. بنابراین سالانه تعداد بالایی از انواع حوله سر زرین ساپ به کشور های نظیر آذربایجان، عراق، افغانستان و … صادر می شوند که باعث پیشرفت و رشد اقتصادی ایران شده است.

 

 

 

خرید حوله سر جادویی

خرید حوله سر جادویی

کارخانه زرین ساپ با تولید انواع حوله سر جادویی در کیفیتی عالی و با قیمتی بسیار مناسب توانسته با جذب مشتریان زیادی سهم عمده ای از فروش داخل کشور را از آن خود کند. مجموعه زرین ساپ توانسته با افزایش مشتریان خود به موفقیت های زیادی دست یابد و به بهترین نحو بتواند نیاز های مصرف کنندگان و خریداران را برطرف کند. مرکز خرید اینترنتی زرین ساپ آماده همکاری و ارائه خدمت برای خرید و فروش انواع حوله سر جادویی به مشتریان سراسر ایران می باشد.

 

حوله سر دخترانه

حوله سر دخترانه

حوله سر برای دختر خانم هایی که موهای بلندی دارند یک وسیله بسیار مناسب می باشد تا بتوانند با کمک آن موهای خود را به راحتی و در زمان کوتاه خشک کنند. جنس این محصولات از پنبه می باشد و بسیار نرم و سبک می باشند و در هنگام خشک کردن آسیبی به موها و ریشه مو وارد نمی کنند. این حوله ها در رنگ های متنوع و خاص تولید می شوند و بسیار زیبا می باشند. شما می توانید حوله سر برند زرین ساپ را بر اساس رنگ مورد علاقه خود انتخاب کنید و یا با دیگر لوازم حوله ای خود ست کنید.

 

حوله سر سه گوش

حوله سر سه گوش

حوله های سر در مدل های مختلف وجود دارند یکی از مدل های پر طرفدار و پرفروش حوله سر زرین ساپ مدل های سه گوش می باشند. شما می توانید با استفاده از بند های موجود در دو طرف محصول، آن را به دور موهای سر خود ببندید و به راحتی و به شیوه ای درست و اصولی مو های خود را خشک کنید. این حوله ها آب را به خوبی و به سرعت جذب می کنند و بسیار لطیف می باشند.

  • تبلیغات:

۱. با حوله در منزل برای کودک خود عروسک درست کنید

۲. پیدا شدن نوزادی که در حوله پیچیده شده بود

۳. حوله رایج ترین وسایل کمکی بهداشتی

۴. با استفاده از پارچه بیمارستانی انواع بیماریهای پوستی را درمان کنید

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما