قیمت حوله تن پوش گلبافت ایران

قیمت حوله تن پوش گلبافت ایران بسته به نوع آن و کیفیت آن متغیر می باشد. حوله در ایران توسط برندهای معتبری مانند برق لامع، ماندگار، نرمینه، گلبافت و بسیاری از برندهای دیگر در انواع مختلف حمامی، تن پوش، استخری، دستی و پالتویی در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شود.

ویژگی حوله تن پوش گلبافت

حوله تن پوش گلبافت دارای بافت بسیار نرمی می باشد که با توجه به اینکه سازگاری زیادی با پوست دارد و به آن آسیبی نمی رساند. بیشتر مورد توجه افراد با سلیقه های مختلف قرار گرفته است. همچنین تن پوش ها به خاطر میزان جذب آب بالا، کاربرد زیادی دارند.پوست بدن بسیار حساس بوده و باید از حوله های با کیفیت استفاده شود. تا به آن آسیبی وارد نشود. مخصوصاً پوست نوزاد و کودکان دارای حساسیت بیشتری هستند. با توجه به اینکه حوله های گلبافت از کیفیت لازم برخوردار بوده و از مواد طبیعی در تولید آن ها استفاده می شود. بیشتر برای نوزاد و کودکان مناسب هستند.

قیمت حوله تن پوش گلبافت ایران

انواع حوله تن پوش گلبافت

حوله های تن پوش گلبافت توسط شرکت تولیدی گلبافت در مدل های مختلفی از جمله:

  • حوله تن پوش گلبافت مردانه
  • حوله تن پوش گلبافت هتلی
  • حوله تن پوش گلبافت تبلیغاتی
  • حوله تن پوش گلبافت زنانه
  • حوله تن پوش گلبافت بچه گانه
  • حوله تن پوش گلبافت نیم قد و تمام قد
  • حوله تن پوش گلبافت کلاه دار و بدون کلاه

تهیه و تولید و به بازار عرضه می گردند.

قیمت حوله تن پوش گلبافت ایران

قیمت حوله تن پوش گلبافت

حوله های تن پوش گلبافن از جمله حوله های محبوب در بین خریداران می باشد. این حوله در عین حالی که از کیفیت و جنس مرغوب  برخوردار است قیمت بسیار مناسب و ارزانی نسبت به سایر حوله های تن پوش در برند های دیگر دارد. در بازار امروزه قیمت حوله دچار نوسان شده به همین دلیل برای اطلاع دقیق از قیمت حوله های تن پوش گلبافت با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت حوله تن پوش گلبافت ایران

خرید و فروش حوله تن پوش گلبافت

حوله تن پوش گلبافت علاوه بر کیفیت بالا دارای طرح های بی نظیری نیز می باشد. و با قیمت های متنوعی در بازار خرید و فروش می شود. قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی دائم در نوسان است. محصول فوق به صورت عمده به مشتریان عزیز عرضه می شود. برای آگاهی از قیمت و نحوه ارسال آن می توانید از طریق شماره ای که در سایت درج شده است، اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما