قیمت حوله بچه گانه تن پوش در انواع مدل

قیمت حوله بچه گانه با توجه به نوع حوله، سایز، بسته بندی و … متغیر می باشد لذا مشتریان قبل از خرید برای اطلاع از شرایط قیمتی محصول مورد نظر خود تنها کافیست که با اتصال به اینترنت و چند کلیک به سایت گروه تولیدی زرین ساپ مراجعه کرده و از این طریق پس از اطلاع از شرایط فروش سریع و آسان سفارش خود را به ثبت برسانند.

تولید حوله بچه گانه ایرانی

تولید حوله بچه گانه ایرانی

تولید حوله های بچه گانه به نسبت تولید حوله های بزرگسال به مراتب حساس تر و تخصصی تر می باشد. برند های ایرانی چندی است که با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات و با کمک ماهر ترین متخصصان تولید، طراحی و بسته بندی، موفق به تولید حوله های بچه گانه با بهترین کیفیت شده اند و این موضوع نه تنها چرخه ی اقتصاد و تولید داخلی را فعال تر کرده است بلکه برند های ایرانی را در بازارهای صادراتی به بسیاری از کشورها شناسانده است و با افتخار می توان اعلام کرد که با در نظر گرفتن تقاضای صادراتی محصولات ایرانی که این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، می توان آینده ی روشنی برای این بخش متصور شد.

فروش عمده حوله

فروش عمده حوله

حوله های کودک و نوزاد از بهترین مواد اولیه (پنبه، الیاف صد در صد) تولید می شوند و پس از آزمایش های فراوان به بازار عرضه می گردند. این نوع از حوله ها به دلیل حساس بودن نوع پوست کودکان از حساسیت بسیاری برخوردار می باشد. سطح کیفی حوله های کودک و نوزاد بالاترین(A) سطح را شامل می شود.این نوع از حوله به دلیل اینکه از پنبه  الیاف صد در صد تولید می شوند نسبتا قیمت بالایی دارند اما این تفاوت قیمت چندان زیاد نیست.

فروش حوله تن پوش بچه گانه

فروش حوله تن پوش بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با فروش حوله نوزاد توانسته است بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد. در بین برندهای مختلف رقابت سنگینی برای جذب بیشتر مشتریان وجود دارد که هر برند سعی می کند با عرضه ی محصولات ارزان تر ، مشتریان بیشتری را به سوی خود مجذوب کند. نکته ای که حائز اهمیت است کیفیت و میزان جذب آب حوله می باشد که نباید از آن غافل بود و توجه به این امر در میزان فروش حوله نوزاد اثرگذار خواهد بود.

قیمت حوله بچه گانه

قیمت حوله بچه گانه

 

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان خرید اینترنتی ست حوله نوزاد و تعیین رنج قیمت حوله بچه گانه در پایین ترین سطح، که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از ماه های قبل از بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و همگام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و نوزاد می پردازد. در این راستا زرین ساپ یک سایت اینترنتی برای مادران باردار و نوزادان دلبندشان در نظر گرفته است. تا تمامی مایحتاج مادران باردار، نوزادان و کودکان را با تنوع بی نظیری از برترین برندها به آنها عرضه نماید.

قیمت حوله لباسی بچه گانه

قیمت حوله لباسی بچه گانه

قیمت حوله بچه گانه با توجه به نوع حوله متغییر می باشد لذا توصیه می شود برای آنکه مشتریان تجربه ی خریدی باکیفیت اما به صرفه را برای خود ثبت کنند، بهترین راه خرید از طریق سایت های معتبر و با قیمت عمده می باشد.برای اطلاع از شرایط قیمتی محصولات تنها کافیست که با مدیریت فرو شپروه تولیدی زرین ساپ تماس حاصل فرمائید.

خرید حوله نوزاد طرح دار ارزان قیمت

خرید حوله نوزاد طرح دار ارزان قیمت

 

حوله های کودک بنا بر نیاز بازار خواستار طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد که این مورد نیازمند دقت های بیشتری می باشد. برای مثال نوع رنگبندی این محصولات باید به گونه ای باشد که از رنگ دهی و ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری کند.جهت آگاهی از قیمت حوله بچه گانه و سفارش محصولات حوله ای بچه گانه میتوانید با پشتیبانان و یا راه های ارتباطی در تماس باشید

ویژگی های حوله نوزاد باکیفیت

ویژگی های حوله نوزاد باکیفیت

  • استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه از معتبر ترین کارخانه های تولیدی داخل و خارج از کشور .
  • بکار گیری مدرن ترین ماشین آلات صنعت نساجی در زمینه بافت حوله
  • کنترل کیفیت چند مرحله ای در کلیه مقاطع تولید اعم از بافت ، رنگرزی ، دوخت و بسته بندی .
  • استفاده از نیروهای متخصص و کارشناس در کلیه قسمت ها اعم از کادر تولیدی ، اداری و فروش .
  • تضمین کیفیت محصول تولید شده از جهت ثبات رنگ ، جذب آب بالا و ثبات نور .
  • بسته بندی ممتاز.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما