قیمت حوله استخری نازک در طرح های زیبا

قیمت حوله استخری در مناسب ترین سطح تعیین شده و شرایط قیمتی محصولات به لطف نظارت بخش فروش در سطحی باثبات نگه داشته می شود که این فاکتور به خودی خود تاثیر زیادی بر جلب اعتماد مشتریان داشته است.

قیمت حوله استخری نازک در طرح های زیبا

انواع حوله استخری ایرانی

در تولید انواع حوله استخری ایرانی از درجه یک ترین مواد اولیه استفاده می شود و حوله با بهترین کیفیت بافت و دوخت می شود که همین موضوع در کیفیت و عمر محصول بسیار تاثیرگذار است.
انواع حوله استخری در ابعاد مختلف وبرای تمامی سنین و در طرح های مورد پسند خانم ها و آقایان تولید شده و با بسته بندی های استاندارد و مناسب در بازارهای فروش عرضه می شود.

انواع حوله استخری ایرانی

قیمت حوله استخری فشرده

حوله های استخری فشرده به عنوان یکی از انواع پرطرفدار حوله استخری در بازارهای فروش با استقبال بالایی رو به رو بوده اند چرا که این نوع حوله ها نسبت به دیگر انواع حوله وزن بسیار کمتری دارند و فضای کمی را اشغال می کنند و به همین سبب حمل آسانی دارند و برای ورزشکاران مناسب هستند.
قیمت حوله استخری فشرده را در کانالهای ارتباطی نظیر صفحه اینیستاگرام zarrinsaptowel و واتساپ و کانال تلگرام telegram.me\ zarrinsap1 جست و جو کنید و پس از اطلاع از قیمت ها، سفارش خود را به شکل آنلاین ثبت کنید.

حوله های استخری با بافتی بسیار منسجم و با کمترین و ریزترین منافذ تولید می شوند تا از این طریق با بالاترین سرعت آب و رطوبت روی سطح پوست را جذب کنند و تا حد امکان سطح پوست را خشک کنند. این محصول در ابعاد و سایز های مختلفی برای بچه ها و بزرگسالان تولید می شود. قیمت تمام شده حوله استخری مربوط به میزان وزن حوله است.

قیمت حوله استخری فشرده

 

خرید مستقیم حوله بچه گانه استخری

حوله ای که برای فرزندتان انتخاب می کنید، باید به گونه ای طراحی شده باشد که تمام بدن او را پوشش دهد. انواع حوله های استخری یا حمامی بچه گانه برای این موارد بسیار عالی و مناسب به نظر می آیند.
بچه ها، دوست دارند که در خرید هر وسیله ای، نام یا عکس شخصیت محبوب کارتونی شان را داشته باشند. سعی کنید از چنین طرح حوله هایی که آراسته به شخصیت های عروسکی یا کارتونی دخترانه و پسرانه هستند، بهره ببرید. عرضه و توزیع این حوله های دوست داشتنی بچه گانه از طریق نمایندگان ویژه با قیمت خرید عالی و طرح های بسیار متنوع انجام میگیرد.

مشتریان گرامی می توانند برای اطلاع از قیمت حوله استخری با مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ در تماس باشند. این گروه تولیدی در تلاش است تا با در نظر گرفتن حس راحتی و رفاه حال کودک دلبند شما همواره بهترین محصول را روانه بازار کند.

خرید مستقیم حوله بچه گانه استخری

کیفیت و دوام حوله های استخری

حوله های استخری با بهترین مواد اولیه و با دستگاه های تمام اتوماتیک به گونه ای طراحی میشوند که دوام و ماندگاری بالایی داشته و در شرایط مختلف مخروب نشوند. گروه تولیدی زرین ساپ با بررسی قیمت های جهانی و تلاش بر ارائه قیمت های مقرون به صرفه همراه با کیفیت برتر محصولات تولیدی سعی بر این موضوع دارد که همواره محصولی بی بدیل و دارای درجه کیفی بسیار بالا را به بازار جهانی ارائه کند.

کیفیت و دوام حوله های استخری

تولید حوله ورزشی در ایران

تولید حوله ورزشی به عنوان یکی از انواع حوله های تخصصی ، نیاز به دانش و تکنولوژی بالایی دارد که خوشبختانه برند های ایرانی در سال های اخیر به این سطح از دانش و تجهیزات و ماشین آلات دست پیدا کرده اند و در زمینه تولید انواع حوله های تخصصی موفقیت های زیادی حتی در سطح جهانی بدست آورده اند.
حوله های ورزشی ایرانی این روزها با کیفیت قابل مقایسه با محصولات مشابه خارجی در سطوح جهانی مطرح شده اند و توجه کشورهای زیادی را جهت همکاری با برندهای ایرانی در زمینه صادرات این محصول، جلب کرده است.

تولید حوله ورزشی در ایران

 

کاربرد و ویژگی حوله های استخری

حوله های استخری تنوع طرح های زیادی دارند و در مدل های بی شمار و بی نظیری غالبا برای عموم افراد اعم از مردانه، زنانه، دخترانه، پسرانه و بچه گانه تولید می گردد.نرمی ولطافتی که این نوع حوله ها از آن برخوردارهستند باعث شده است که ازحوله های نانو به عنوان حوله کودک استفاده شود.

حوله های استخر اغلب ابعاد کوچکی داشته و به جهت لزوم حمل و نقل آنها به صورت سبک تولید می شوند. البته عده ای تمایل دارند حوله استخرشان به صورت پالتویی و پوشیدنی باشد. در انتخاب حوله سلیقه و راحتی الویت دارد.مکان هایی که از حوله های استخری غالبا استفاده می شود شامل: استخرها، باشگاه ها، سالن های ورزشی، سالن ها و … می باشد. خریدار بسته به نوع نیازی که دارد قادر است ازابعاد مختلف این حوله ها محصول خود را به راحتی انتخاب نماید.

کاربرد و ویژگی حوله های استخری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما