قطب خرید حوله یکبار مصرف درجه یک

خرید حوله یکبار مصرف با قیمتهایی کاملا استثنایی در این مرکز و وبسایت اینترنتی برای مسئولین مراکز اقامتی و درمانی و سایر مکان هایی که ارائه خدمات بهداشت عمومی را به عنوان یک امر ضروری از وظایف مهم خود تلقی می نمایند، فراهم شده است.

تولید حوله یکبار مصرف

تولید حوله یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف گزینه ای مناسب برای استفاده در آرایشگاه ها، هتل ها و سالن های ماساژ است که در آن ها نیاز به استفاده از حوله های شخصی بهداشتی وجود دارد. این حوله ها با قیمتی بسیار مناسب می تواند جایگزینی بهداشتی برای حوله ها معمولی باشد. از این حوله ها می توان برای خشک کردن دست و صورت استفاده کرد. قدرت جذب آب بالا و امکان شستن و استفاده مجدد از آن برای چندین بار از جمله مزایای آن است. همچنین می توان از این حوله ها برای استفاده در نظافت و تمیزکاری نیز استفاده نمود.


قطب خرید حوله یکبار مصرف درجه یک

مرکز خرید حوله یکبار مصرف در تبریز

خرید حوله های یک بار مصرف نیازمند این هست که مشتری از کیفیت آن اطمینان کافی داشته باشد و بتواند در مواجهه با حوله های معمولی و یکبار مصرف مورد دوم را با قوت قلب خریداری کند . ایجاد حس اطمینان در مشتری به چندیدن نحو صورت می گیرد که به دو شکل: افزایش کیفیت و تبلیغات مناسب صورت می گیرد اما شرط اول بسیار با اهمیت است.

 

پخش حوله یکبار مصرف

پخش حوله یکبار مصرف

 

پخش حوله های یکبار مصرف در کشور به وسیله شرکت های پخش محصولات بهداشتی انجام می شود اما با توسعه این صنعت نوپا شرکت های پخش تخصصی جایگزین این شرکت ها می شوند و فضا را برای رقابتی سالم میان صاحبان تولیدی حوله یکبار فراهم می کنند.برای بهره مندی از خرید حوله یکبار مصرف از عاملین پخش با ما همراه باشید.

قیمت حوله یکبار مصرف

قیمت حوله یکبار مصرف

 

قیمت حوله های یک بار مصرف در بازار از زمان ورود این کالا متغیر بوده اما در سال های اخیر با تولید و رقابت شرکت های برتر در این زمینه به تعادل رسیده است. نکته مهم در قیمت این حوله ها این است که هر چقدر هزینه بسته بندی کمتر باشد قیمت تمام شده کمتر شده و مشتری راحتتر می تواند محصول را خریداری کند و از آن استفاده نماید.


خرید عمده حوله یکبار مصرف

خرید عمده حوله یکبار مصرف

تولیدی حوله یکبار مصرف با توجه به نیاز های بهداشتی جامعه امری ضروری است. بدین منظور خرید حوله یکبار مصرف برای متقاضیان خرید در این مرکز فروش اینترنتی فراهم شده است. عمر مفید حوله‌ها به طور میانگین ۲ سال است. حوله‌ی خیس مکان بسیار عالی و  مناسبی برای رشد باکتری‌هاست، حتی شست‌وشوی مداوم حوله‌ها نیز این مشکل را برطرف نمی‌کند.


قیمت عمده حوله یکبار مصرف

قیمت عمده حوله یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف این شرکت، با تکنولوژی منسوجات بی بافت و از الیاف ۱۰۰% طبیعی تولید می شوند، لذا دارای نرمی،لطافت و جذب آب بسیار بالا باشند.استفاده از این حوله ها در محیط های مثل آرایشگاهها، استخرها، هتلها، بیمارستانها و رستورانها علاوه بر بالا بردن سطح بهداشت فردی و اجتماعی، از نظر اقتصادی هم بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا هم هزینه های مربوط به شستشو و استریل را برای این مراکز بسیار پایین می آورد و هم باعث جذب افراد به مجموعه هایی می شود که استفاده از حوله های یکبار مصرف در آن ها بسیار رایج است.استفاده از این حوله ها به دلیل وزن و حجم کم در مسافرت، سالن های ورزشی و سونا و… بسیار آسان است.

ویژگی های حوله یکبار مصرف

ویژگی های حوله یکبار مصرف

سبک ، کم حجم ، نرم و لطیف ، سازگار با پوست ، بدون پرز ، ضد حساسیت ، یکبار مصرف و آنتی استاتیک کاهش دهنده هزینه های دوخت و هزینه ی شست و شو و نگه داری  ملحفه های پارچه ای

  • این حوله ها با توجه به الیاف ترکیبی پنبه ویسکوز نرم و لطیف بوده و تا ۱۰۰ % آب و مایعات را در خود نگه می دارند و این ویژگی را به پارچه می دهد که ۱۰ برابر وزن خود آب جذب کند و جایگزین خیلی خوبی در مقابل حوله های پارچه ای هستند که در کمترین زمان ممکن موی سر و بدن را خشک می کند.
  • این محصول در محیط های عمومی بهترین گزینه برای استفاده می باشد چرا که سطح بهداشتی و کیفی حوله های شخصی را بالا می برد و از انتقال و شیوع ویروس هاو بیماری های پوستی و عفونت هاجلوگیری می کند.

اهمیت حوله یکبار مصرف

اهمیت حوله یکبار مصرف

اهمیت حوله یکبار مصرف در صنایع بسیار مهم تر از آن است که حتی تصورش را می کنید. حوله های یکبار مصرف بسیار بهداشتی می باشند و پس از هر بار استفاده آن را کنار می گذارند. این مسئله سبب ساز تکثیر و توسعه پاکیزگی و بهداشت عمومی و اجتماعی بیشتر می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما