قطب تولید حوله دستی

مرکز تولید حوله دستی با دارا بودن ظرفیت تولید و فروش بالا همواره در صدد آن است تا محصولی  ارزنده و نفیس  را که موجب درخشش نام تجاری زرین ساپ در عرصه جهانی شده است را روانه بازار جهانی نماید.

مرکز تولید حوله دستی

مرکز تولید حوله دستی

کارخانه تولیدی حوله دستی زرین ساپ با داشتن تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته کارخانه ای تماماً اتوماتیک و با راه اندازی سیستم مکانیزه در تولید حوله تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا محوصلی ارزنده و نفیس را که قابل رقابت با برندهای درجه یک خارجی بوده را به بازار جهانی عرضه نماید این مرکز تولیدی بر این اصل هدفمند است تا با تولید حوله های دستی درجه یک موجب پایداری نام و برند زرین ساپ در عرصه جهانی شود.

 

قطب تولید حوله دستی

قطب تولید حوله دستی

حوله های دستی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها می نماید تماما دارای آبگیری فوق العاده بالایی بوده و از تراکم بافت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد همچنین این نوع از حوله ها پس از طی آزمایش ها و مراحل تولید از جمله رنگرزی که مهم ترین مرحله آن می باشد به مرحله عرضه رسیده و قابل ارسال به نقاط مختلف دنیا و  سراسر نقاط در داخل کشور می باشد.

 

 

 

تولید حوله دستی جهت صادرات

تولید حوله دستی جهت صادرات

استفاده از متریال و مواد اولیه درجه یک در تولید حوله که اکثرا نخ پنبه 100% می باشد و هیج گونه ناخالصی در آن دیده نمی شود ، همگی جزء امتیازات مثبت جنس حوله های تولیدی این مرکز می باشد که با استقبال فروش تجار و بازرگانان فعال بسیاری از سراسر دنیا رو به رو شده است که نتیجه این امر ارسال انواع حوله ها و پارچه های حوله ای به کشورهای خارجی می باشد.

 

قیمت فروش حوله دستی در کمترین سطح ممکن

قیمت فروش حوله دستی در کمترین سطح ممکن

کیفیت غیر قابل وصف و باورنکردنی حوله های دستی زرین ساپ که منجر به مطرح شدن برند تجاری زرین ساپ در عرصه های جهانی شده است و موجب شده که قیمت فروش حوله دستی نیز به مراتب متناسب با کیفیت تولید شده و مواد و متریال اولیه به کار برده شده در تولید انها تعیین شود.البته لازم است این نکته را یاد اور شد که کارشناسان ماهر و متبحر در امر فروش و مدیریت تجاری همگی سعی در رعایت حد اعتدال و بودجه های متفاوت را دارند.

حوله دستی هتلی

حوله دستی هتلی

حوله دستی هتلی که اغلب دررنگ سفید تولید می شوند و همواره دارای تارو پودی متراکم و منسجم و آبگیری فوق العاده بالایی هستند. باید این نکته را یاد اور شد که حوله دستی هتلی علاوه بر اینکه باید عاری از هرگونه آلودگی و باکتری و میکروبی باشد می توان این گونه بیان کرد که دارای وزن و ثبات ابعاد پس ار شست و شو بوده و تغییر ابعاد نمی دهند و شکل و اندازه ظاهری خود را حفظ می نمایند.

ابعاد حوله دستی

ابعاد حوله دستی

اغلب حوله های دستی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش عمده آنها می نماید اکثرا در ابعاد 30*60 و 40*80 بوده و در ابعاد نسبتاً کوچک برای مصارف مختلف از جمله خشک نمودن انواع سطوح و یا حتی ظروف آشپزخانه و یا مصارف هتلی و تبلیغاتی کاربرد فراوانی دارد . این انتظار قابل پیش بینی است که با استقبال از فروش بی سابقه به دلیل کیفیت برتر محصولات حوله ای توسط خریداران عمده بتوانیم رضایت کامل خریداران را جلب نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما