فروش حوله کودک و نوزاد مادرکر در تهران

فروش حوله کودک و نوزاد با برند مادرکر در بازار تهران، آغاز شده و مشتریان زیادی جهت تهیه عمده این محصولات، با شرکت های مستقر در شمالغرب کشور ارتباط می گیرند.
شرکت عرضه کننده برند مادرکر، ادعا دارد که این برند می تواند بازار حوله کودک را در ایران قبضه کند؛ اما این ادعا از کجا نشات می گیرد؟ از آنجایی که تنوع طراحی حوله های مادرکر بسیار بالاست و هر مصرف کننده ای را به سمت خود می کشاند. در واقع شرکت مادرکر، روی طراحی محصولاتش بسیار وسواس نشان می دهد و همیشه سعی دارد محصولی را عرضه نماید که حالا حالاها کسی به فکر کپی برداری از آن نیفتد. انصافا نیز تاکنون در این امر موفق بوده و از این رو، می توان ادعای مذکور را صادق دانست.

حوله تن پوش کودک

یکی از حوله های محبوب برند مادرکر، حوله تن پوش آن است. این حوله ها بیشتر برای قشر نوزاد تولید می شود؛ قشری که تا چند سال قبل اصلا از حوله های تن پوش استفاده نمی کردند. اما امروزه مادرکر برای آنها نیز اقدام به تولید حوله تن پوش کرده است تا زیبایی و معصومیت کودکان را در داخل این حوله ها چند برابر بیشتر به نمایش بگذارد. توجه به همین نقص در بازار حوله، خود توانسته قشر عظیمی از مشتریان را جهت خرید حوله تن پوش نوزاد به سمت مادرکر بکشاند.

فروش حوله کودک

فروش حوله کودک دستی

از جمله حوله های پرکاربرد برای نوزادان و کودکان، حوله دستی می باشد که تقریبا تمامی شرکتها آن را تولید می کنند. خب؛ وجه تمایز مادرکر در چیست؟ شرکت مادرکر روی چاپ طرحهای کارتونی و جذاب بصورت ویژه متمرکز شده است. از این رو مورد پسند عموم خریداران نیز می باشد. از طرفی رنگبندی هایی که در محصولات مادرکر دیده می شود هم در نوع خود جالب است. این برند محصولات دخترانه و پسرانه را با رنگبندی های خاص خود جدا کرده و توانسته برای هر کدام از این قشرها، محصولات متنوعی را تولید و عرضه نماید. فروش حوله کودک در بسته بندی هایی که حالت سرویس دارند انجام می شود.

فروش حوله کودک به صورت ویژه در این سایت آغاز شده است.

فروش حوله کودک

حوله حمامی کودک

حوله های متری کودک نیز از جمله طرحهای قدیمی بازار می باشد که از ایام قدیم بوده و هست و تا چند سال پیش، همین حوله ها را به جای حوله های تن پوش استفاده می کردند. البته امروزه نیز مصرف فراوانی دارد؛ اما با ورود حوله تن پوش کودک به بازار، رقابت میان آن با حوله حمامی افزایش یافته است. مادرکر در تولید و عرضه این نوع از حوله نیز موفق ظاهر شده؛ بطوری که قابلیت چاپ شخصیت های کارتونی را روی این حوله ها فراهم کرده است تا کودکان بتوانند تمامی این سه مدل را با یک طرح یکسان و در قالب سرویس خریداری نمایند. اینگونه همه مدلها یکجا و توسط مادرکر تامین می شود.

فروش حوله کودک
منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما