فروش حوله دستی به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله دستی به صورت عمده تمامی تلاش خود را در جهت ارائه یک محصولی عاری از هرگونه ایراد و نقص فنی و ظاهری متمرکز نموده است تا نامی نیک در عرصه جهانی از خود برجای بگذارد.

 

فروش حوله دستی

 فروش حوله دستی

پرفروش ترین و پرکاربرد ترین حوله های ابعادی که به بازار عمده فروشان عرضه می شوند و از استقبال فروش خوبی برخوردار هستند حوله های دستی می باشند. این نوع از حوله ها معمولا به جهت استفاده بیشتری که دارند تولید آنها هیچ گاه متوقف نمی شود و اکثرا برای استفاده در مصارف حوله دستی هتلی ، حوله دستی تبلیغاتی، حوله دستی آشپزخانه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش حوله دستی به صورت عمده

فروش حوله دستی به صورت عمده

لازم است این نکته را خاطر نشان سازیم که اساس کار این مجموعه تولیدی بر مبنای فروش عمده و تناژ های بالا می باشد.کاربرد فراوان این محصول در زمینه های مختلف موجب شده که همواره مورد استقبال عمومیت افراد جامعه قرار گیرد و روز به روز بر میزان فروش این محصول افزوده گردد و فروش آن به صورت انبوه در وضعیت فراگیر باشد.

 

صادرات حوله دستی

صادرات حوله دستی

جنس حوله های دستی تولیدی این مجموعه از نوع نخ 100% پنبه بوده و ویژگی بارز آن جذب آب چند برابری آن می باشد که همگی این خصوصیات و ویژگی ها در تولید انبوه و فروش بیشتر و استقبال تجار و بازرگانان فعال در این عرصه نقش بسزایی دارد زیرا خریداران با مشاهده کیفیت برتر و ویزگی های مهم از جمله ثبات رنگ پس از شست و شو و عدم تغییر در ابعاد و قابلیت استفاده برای چندین بار مجذوب این محصول (که در زمره پرفروش ترین محصولات این مرکز تولیدی می باشد ) خواهند شد.

تولیدی حوله ارزان قیمت

تولیدی حوله ارزان قیمت

برخلاف تصور غلط و باور اشتباه بیشتر مردم که این گونه می پندارند برای تهیه محصولی که دارای رتبه کیفی بالاتری می باشد مطمئنا باید هزینه های گزافی را صرف نمود تا آن را خریداری نمود، باید این نکته را یاد آور شد که حوله های دستی تولیدی این مرکز تولیدی علاوه براین که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند دارای قمیت مقرون به صرفه ای نیز هستند و مدیران مالی این مجموعه همواره توانهای مالی مختلف را درنظر گرفته اند.

 

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

حوله های دستی گروه تولیدی زرین ساپ همواره در حدود و رنج های قیمتی ارزان  تعیین شده است و همواره کیفیت آنها با توجه به سفارش مشتری و درخواست آنها اجرایی می شود.فروش به صورت عمده و تولید انبوه این محصول موجب شده که قیمت تمام شده آن به مراتب کاهش پیدا کند

حوله دستی کوچک

حوله دستی کوچک

حوله های دستی کوچک معمولا به جهت اینکه مقدار پارچه حوله ای مصرفی در تولید آنها کم می باشد دارای قیمت کمتری نسبت به سایر حوله های ابعادی می باشد و بیشترین کاربرد را در منازل و در آشپزخانه ها برای خشک کردن ظروف دارند.

 

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

حوله های دستی گروه تولیدی زرین ساپ در انواع مختلف و برای مصارف گوناگون از جمله تبلیغاتی ، ورزشی، هتلی و باشگاهی و برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما