فروش حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با طراحی و تولید انواع حوله های تبلیغاتی با کیفیت و طرح منحصر به فرد که نهایتا منجر به فروش حوله تبلیغاتی در تیراژ بالا شده است این توانمندی را دارد تا با استفاده از پرسنل توانمند در خط تولید خود بتواند نامی مطرح و درخشان از خود در سطح جهانی، بر جای بگذارد.

 

تولید کننده حوله تبلیغاتی

   تولید کننده حوله تبلیغاتی

لازم به توضیح می باشد که هدایای تبلیغاتی اکثرا در احجام و ابعاد کوچکی تهیه و اهدا می شوند. بر این اساس حوله تبلیغاتی دستی یک گزینه ایده آل و اثرگذار به دلیل طول عمر بالای آن و به جهت اینکه فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی در ساک ورزشی و یا کیف باشگاهی و یا در منازل و یا با توجه به کاربرد فراوانی که در موارد گوناگون دارد می تواند یک محصول با کارایی فراوان در تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد.

 

فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی

 

حوله های تبلیغاتی به جهت اینکه اکثرا توسط ارگانهای بزرگ و سازمانهای حقیقی و حقوقی  مورد سفارش قرار میگیرند و با توجه به اینکه تعداد کارکنان و نفرات فعال در این گونه مراکز بیشتر می باشد، اغلب سفارش های این نوع از حوله ها عمدتا در تعداد بالا  و در حجم انبوه صورت میگیرد و خط تولید این مجموعه برای تامین این کالای تبلیغاتی همواره در وضعیت اکتیو قرار دارد.

فروشگاه اینترنتی حوله

فروشگاه اینترنتی حوله

 

شما بازدید کننده و متقاضی خریدی که قصد تبلیغ و مطرح شدن نام و برند تجاری خود را در افکار و خاطر متقاضیان و افراد مصرف کننده و گیرنده هدایای تبلیغاتی دارید ، می توانید با انتخاب این مرکز تولیدی به عنوان تامین کننده و تولید کننده حوله تبلیغاتی که یک محصول و اشانتیون و هدیه تبلیغاتی پربازده و اثر گذاری نسبت به سایر محصولات و کالاهای تبلیغاتی می باشد، به هدف خود برسید.

قیمت فروش حوله تبلیغاتی

قیمت فروش حوله تبلیغاتی

با توجه به اینکه حوله های تبلیغاتی دارای هزینه چاپ و دوخت و گلدوزی می باشد و اکثرا در تیراژ بالا مورد سفارش قرار میگیرند، قیمت فروش و تولید آنها به مراتب بیشتر از سایر حوله ها می باشد. همچنین به جهت اینکه بازدهی پیام تبلیغاتی این نوع از حوله ها بیشتر از سایر محصولات و کالاهای تبلیغاتی می باشد، قیمت تمام شده آنها به جهت ماندکاری طولانی مدت و استفاده مکرر آن نیز بالاتری می باشد.

 

قیمت حوله های تبلیغاتی

  قیمت حوله های تبلیغاتی

مجموعه تولید کننده زرین ساپ با پیشرفت بی سابقه خود در زمینه تولید انواع حوله ها علی الخصوص حوله تبلیغاتی امروزه به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند .ثبات نسبی قیمت های محصولات تولید گشته در این مجموعه معتبر تمایل بسیاری از مشتریان را نسبت به خرید از این مجموعه افزایش داده است . چون در شرایط امروز یافتن مجموعه ای که با حالتی منصفانه و کاملا مطابق با منافع مشتریان به قیمت گذاری و فروش محصولات بپردازد امر مشکلی است .قیمت حوله تبلیغاتی تنها به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان زرین ساپ قرار می گیرد .

 

حوله تبلیغاتی ارزان زرین ساپ

حوله تبلیغاتی ارزان زرین ساپ

یکی از نیاز های اصلی شرکت ها و مجموعه هایی که تلاش می کنند در زمینه تبلیغ و شناساندن برند خود فعالیت کنند این است که مجموعه ای معتبر برای خرید عمده حوله تبلیغاتی ارزان قیمت بیابند .مجموعه زرین ساپ این امکان را به راحتی برای مشتریان خود فراهم نموده است .قیمت های ارزان انواع حوله های تولید گشته در این مجموعه در مقایسه با کیفیت بالایی که دارند موجب شگفتی در مشتریان می شود .چون کمتر مجموعه ای در کشور در جهت حفظ منافع مشتریان نسبت به قیمت گذاری محصولات توجه نشان می دهد و اکثرا محصولات را با افزایش چندین برابری قیمت پایه به فروش می رسانند .

 

 

ویژگی حوله های تبلیغاتی

ویژگی حوله های تبلیغاتی

  • انتقال مکرر پیام تبلیغاتی شما چون روزانه ۲ الی ۵ بار مورد استفاده قرار می گیرد و پیام شما منتقل می گردد.
  • کاربردی و عمومی است و برای عموم قابل استفاده
  • ارزان بودن و تولید داخلی بودن ان که اهمیت زیادی دارد.

انواع بافت حوله تبلیغاتی

انواع بافت حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی اکثرا دارای برند و مارک و لوگو مرکز سفارش دهنده می باشد که قبل از سفارش این نوع محصول معمولا توسط خود مشتری طراحی شده و حتی این امکان نیز فراهم شده که طرح درخواستی توسط خود شرکت تهیه و طراحی شود.لازم به توضیح می باشد که هزینه شابلون در اولیه تولید که اکثرا توسط هتلداران مورد سفارش قرار میکیرند فقط در تولید اول و بار نخست اخذ شده و در تولیدات بعدی این هزنیه به صورت رایگان بر روی حوله های تبلیغاتی اعمال و اجرایی خواهد شد.

روش هایی که می توان تبلیغ روی حوله را انجام داد عبارتند از:

  • بافت بر روی حوله
  • بافت بر روی بردر
  • هر دو گزینه و به صورت ترکیبی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما