فروش حوله استخری عمده

مرکز فروش حوله استخری با نام تجاری زرین ساپ آماده پذیرش تمامی سفارشات فروش و تولید طبق درخواست و سلیقه متقاضی می باشد. این مرکز تولیدی با فعالیت درخشان خود در زمینه صادرات توانسته است نامی برتر از خود در حوزه تجارت و امور بین الملل از خود برجای بگذارد.

فروش حوله استخری

فروش حوله استخری

امروزه به دلیل پیشگیری از انتقال بیماری‌های مختلف، نیاز است که هر فردی وسایل شخصی مخصوص به خود را در مکان‌های عمومی مثل استخر، به همراه داشته باشد. استفاده از یک حوله لطیف و تمیز منجر به ایجاد حس نظافت و تمیزی در افراد شده و می‌تواند تجربه‌ای دلنشین در استخر را برای انسان، فراهم کند.این محصول با استفاده از نخ های پنبه تولید میشود. این نخ ها از جذب آب بالایی برخوردار هستند و از استحکام و مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. استفاده از از این نخ ها باعث نرمی و لطافت حوله ها میشود.

فروش حوله استخری عمده

فروش حوله استخری عمده

لازم به توضیح می باشد که اساس کار این مجموعه تولیدی بر مبنای فروش عمده و در تناژ های بالا می باشد کافیست پس از روئیت محصولات و بررسی ویژگی های محصول و پی بردن به کیفیت مثال زدنی آنها خرید خود را نهایی نموده و از اصالت و ضمانت کیفیت محصول کمال اطمینان را حاصل نمایید.

قیمت فروش حوله استخری نانو

قیمت فروش حوله استخری نانو

به دلیل قرارگیری نانو ذرات در ساختار نخ نانو در مرحله تولید و در دمای بیش از ۲۵۰ درجه، خاصیت آنتی باکتریال این نخ ها و در نتیجه حوله های نانو پس از ۱۰۰ بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده باقی می ماند.استفاده از فناوری خاص در تولید نخ­ های مورد استفاده و شرایط تکمیلی ویژه در این حوله ها که سبب می­شود نانو ذرات موجود در این نخ­ ها در اثر شستشو و یا استفاده خارج نشده (به استناد تست تخریش و رهایش) و بنابراین هیچ ضرری برای انسان و محیط زیست ندارد.

حوله استخری چیست

حوله استخری چیست

با توجه به نامگذاری این نوع از حوله ها عمده ترین مصرف این محصول حوله ای استفاده در استخر ها و سواحل می باشد و حتی اشخاصی که تمایل به استفاده از حوله های تن پوش ندارند می توانند بعد از استحمام از این حوله های ابعادی استفاده نمایند حوله استخری بیشتر در طرح های ورزشی و اسپرت تولید میشود. این حوله ها به دلیل استفاده زیاد در باشگاه های ورزشی از این طرح استفاده میشود ولی برای مصارف عمومی مانند مسافرت میتوان از طرح های ساده این حوله استفاده نمود.

رنگرزی حوله استخری

رنگرزی حوله استخری

حوله های استخری در رنگ بندی های متفاوتی عرضه می شوند.  این رنگبندی متنوع و جذاب باعث میشود هر فردی با هر سلیقه ای بتواند به راحتی انتخاب خود را انجام دهد برای رنگرزی این محصول از دستگاه های کاملا اتوماتیک و رنگ ری اکیتو که از بهترین رنگ های موجود در بازار است استفاده میشود. اپراتور دستگاه بنا به جنس حوله به دستگاه برنامه ارائه میدهد که در زمان و دمای تعیین شده رنگ را به حوله ها تزریق کند.

وزن حوله استخری

وزن حوله استخری

موردی که باید برای انتخاب حوله مد نظر قرار گیرد ، توجه به وزن این محصول خشک کننده بدن است. این وزن بر حسب GSM (گرم بر مترمربع) تعیین و سنجیده می‌شود که هر چقدر که عدد آن بالاتر باشد به معنای این است که حوله منتخب شما از قابلیت جذب آب بیشتری برخوردار است.ضمن اینکه حجم، بلندی و ارتفاع پرزهای موجود بر روی حوله، ارتباط مستقیمی با قدرت جذب آب توسط این محصول دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما