فروش حوله استخری در مجموعه زرین ساپ

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با امکان پذیر نمودن شرایط صادرات و فروش حوله استخری و با اعمال تخفیفات ویژه آمادگی خود را جهت ارائه خدمات فروش و تولید حوله های استخری اعلام می دارد.

فروش حوله استخری به صورت عمده

فروش عمده حوله استخری

اکثریت افراد جامعه به دلیل سایز بزرگ و طراحی متنوع و رنگارنگ این نوع از حوله ها، تمایل دارند آن ها را به همراه خود به ساحل و یا کنار استخر ببرند. لازم به توضیح می باشد که اساس کار گروه تولیدی زرین ساپ بر پایه ی عمده فروشی می باشد. استقبال تجار و بازرگانان ایرانی و خارجی از فروش عمده حوله استخری به دلیل کیفیت مثال زدنی آن موجب رونق خط تولید این نوع از حوله ها شده و باعث شده که روز به روز بر آمار فروش این محصولات افزوده گردد.

فروش حوله استخری در مجموعه زرین ساپ

فروش حوله استخری

هنگامی که صحبت از حوله ی استخری به میان می آید، انتظار یک حوله زیبا و بزرگ را داریم اما معمولا آنچه را که میخواهیم پیدا نمیکنیم. موارد زیادی وجود داد که خرید ما را تحت تاثیر قرار میدهند. بسیاری از افراد چندان سرمایه گذاری بر روی این سبک حوله ها برای مصرف در فضای بازرا نمی کنند و نگران پارگی وکثیف شدن هستند. حوله استخری برای اغلب ما اولین مشخصه خرید یک حوله ی استخری، زیبایی و لطافت آن است.

 

 

 

پخش عمده حوله تبریز

پخش عمده حوله تبریز

حوله های استخری در سرتاسر ایران استفاده میشود و طرفدار خود را دارد. برای خرید عمده محصول یکی از بهترین راه ها خرید از اینترنت است. در خرید اینترنتی شما به آسانی با تولید کننده محصول ارتباط بر قرار میکنید و محصول خود را تهیه مینمایید.در خرید اینترنتی شما به انواع مختلفی از محصول دسترسی دارید و میتوانید قبل از خرید طرح ها و رنگ های مختلف این محصول را مشاهده کنید و حتی با خواندن مطالب مربوط به آن محصول چند محصول مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.به دلیل خرید مستقیم از تولید کننده محصول از اینترنت قیمت تمام شده ی محصول به شدت کاهش میابد.

سایز حوله استخری

سایز حوله استخری

 

بهتر است به جذب آب حوله هم توجه بیشتری داشته باشیم زیرا پنبه با جذب آب بالا بهترین انتخاب در جنس حوله می تواندباشد. اندازه حوله استخری نکته ی بعدی در خرید یک حوله قابل مصرف در استخر، سایز و اندازه ی آن است. سایز انها عمدتا در ابعاد حمامی و استخری بوده و حتی با الگوی دکلته طراحی میشود.

حوله استخری نانو

حوله استخری نانو

از قابلیت های بارز و ویژگی های حوله استخری نانو می توان به نرم و لطیف بودن، جاذب قوی آب و رطوبت، ثبات رنگ ‌داشتن، طرح های متنوع، سایز های مختلف، ضد بو و جذب آلودگی،  و غیره اشاره نمود که  بسیار حائز اهمیت می باشند.این نوع حوله به دلیل وجود نانو ‌ذرات در بافت خود با هر بار شستن این ویژگی مهم خود را از دست نمی دهد و به لطافت و نرمی هرچه تمام تر آن کمک می کند و می توان به عنوان حوله ای مناسب کودک و نوزادان از آن استفاده کرد‌ و هم چنین افراد آن را در اماکنی مثل استخر، سالن ورزشی، مسافرت، باشگاه ها و غیره به وفور استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما