فروش حوله استخری ارزان به صورت اینترنتی

فروش حوله استخری ارزان به صورت اینترنتی

فروش حوله استخری به صورت اینترنتی از روش های نوینی است که در بین فروشنده ها بسیار جایگاه پیدا کرده است. یکی از بهترین راهکارها برای افزایش فروش انواع حوله های استخری فشرده، عرضه آن بصورت اینترنتی است؛ چراکه خرید مصرف کنندگان از فضای مجازی روز به روز در حال رشد می باشد.

فروش حوله استخری و حمامی چه برای بانوان، چه آقایان و چه حتی کودکان دارای ابعاد متناسب بوده و از رنگ بندی و تنوع طرح برخوردار است، این روزها که فصل گرما را در پیش داریم، تبدیل به پرکاربردترین مدلهای حوله در بازار شده اند. از این رو تلاش تولیدکنندگان برای عرضه جدیدترین مدلها از این حوله به بازار بیشتر شده است.

خرید آنلاین حوله استخری

خرید آنلاین حوله استخری

خرید حوله های استخری تنها در این سایت اینترنتی با قیمت های ارزان و باورنکردنی به فروش می رسد. طرح، رنگ، سایز و مدل خود را برای ما ارسال نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز و ثبت شدتان را تولید و توسط باربری برایتان به سراسر کشور ارسال نماییم.خرید اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید های حضوری می باشد زیرا در خرید های اینترنتی بسیاری از هزینه های خرید کاهش می یابد و یا به اصطلاح محصولات به صورت عمده قیمت گذاری می شوند.

خرید حوله استخری زنانه ارزان

خرید حوله استخری زنانه ارزان

تولیدکنندگان هنگام تولید حوله های استخری زنانه، شاید بیشترین شاخصه را برای آن در نظر می گیرند. شاخصه هایی از جمله رنگبندی متناسب با سلیقه ها و حتی فصول، ضخامت حوله، کیفیت و جنس حوله، مدل آن و موارد دیگر که واقعا جزو دغدغه های هر تولیدکننده ای می باشد. اما بیشترین مدل هایی که از حوله استخری زنانه برای فصل تابستان عرضه می گردد، حوله های لباسی می باشد که بصورت لباسی سرهم پوشیده شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع حوله ها تبدیل به محبوب ترین مدلهای زنانه شده اند که سایر مدلها را به انزوا کشانده اند.

 فروش حوله استخری مردانه

 فروش حوله استخری مردانه

حوله های استخری که مردان مورد استفاده قرار می دهند، تفاوت طرح بسیار زیادی با مدلهای خانمها دارند. حوله های مردانه یا از نوع متری و ساده هستند و یا تن پوش. اینکه هر کدام از اینها چند مدل دارند، اصلا مورد بحث نیست؛ چراکه روی طراحی آنها چندان وسواس خرج نمی شود. در واقع حوله های استخری آقایان بسیار ساده طراحی می شوند و بیشتر روی رنگبندی و مدل طرحی که روی آن چاپ می شود دقت به خرج می دهند. شاید همین امر برای اینکه چرا مدلهای حوله مردانه در بازار کم است کافی باشد.

فروش حوله استخری و حمامی

فروش حوله استخری و حمامی

شرکت زرین ساپ در تبریز یعنی قطب تولید حوله ایران واقع شده است و به سبب این قرابت، قدرت بسیار بالایی در تامین حداکثری انواع مدل های حوله استخری را دارد. این شرکت هر ساله آمارهای مختلف؛ اما دقیقی را از فروش خود ارائه می دهد. امسال نیز طبق آمار تقاضاهای مشتریان شرکت زرین ساپ، بیشترین درخواست ها مربوط به حوله های استخری فشرده خواهد بود که انتظار می رود هر دو قشر خانمها و آقایان از این مدل حوله استقبال خوبی بعمل آورند. علی ایّ حال بازار امسال، بازار داغی خواهد بود؛ فارغ از اینکه کدام مدلها بیشتر به فروش می رسند و کدام طرح ها در رکود خواهند ماند.

اندازه حوله استخری

اندازه حوله استخری

نکته ی بعدی در خرید یک حوله قابل مصرف در استخر، سایز و اندازه ی آن است. سایز انها عمدتا در ابعاد حمامی و استخری بوده و حتی با الگوی دکلته طراحی میشود. در صورتیکه افراد برای پهن کردن در کنار ساحل و استخر به حوله نیاز داشته باشند معمولا از حوله های حمامی یا استخری سایز بزرگ استفاده می کنند و برای پوشاندن بدن، حوله های استخری و دکلته مناسبتر است. حوله های حمامی معمولا در طولهای بین۱۵۰ -۱۷۰ سانتی متر بوده و از عرض بیشتری نیز برخوردار است که برای پهن کردن کنار استخرها ، صندلی های آفتابگیری و شنهای سوزان ساحل ها بسیار مناسب هستند.

رنگ و طرح حوله استخری

رنگ و طرح حوله استخری

شما میتوانید حوله ی استخری خودرا با طرح ها و رنگهای متنوع انتخاب کنید. حوله های تکرنگ ساده تابستانی،حوله های چاپی با طرحهای تروپیکال و یا با خطوط رنگی میتوانند انتخابهای خوبی برای حوله های استخری شما باشد. حوله های ساحلی و استخری شما می توانند بیانگر سلیقه شخصی شما باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما