شرکت تولیدی ایران حوله تبریز

آیا با انواع مختلف محصولات شرکت تولیدی ایران حوله تبریز آشنایی دارید؟ آیا حوله های شرکت ایران حوله تبریز از کیفیت لازم برخوردار هستند؟
شرکت ایران حوله تبریز یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع حوله های تن پوش، حمامی، دستی، سرویس نوزاد و استخری برای کودکان، بزرگسالان و نوجوانان است. این واحد تولیدی در سال 1363 فعالیت خود را آغاز نموده است. محصولات این شرکت با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه کارخانه های داخل و خارج از کشور و ماشین آلات نساجی مدرن ایتالیایی و آلمانی تهیه می شود. این واحد از نیروهای متخصص و مجرب در کلیه قسمت های تولید، اداری و فروش بهره می گیرد.
کنترل کیفیت در این واحد تولیدی به صورت چند مرحله ای در مراحل مختلف بافت، رنگرزی، دوخت و بسته بندی انجام می شود. این محصولات دارای تضمین کیفیت از لحاظ جذب آب بالا، ثبات رنگ در برابر شستشو و نور خورشید هستند. همچنین این شرکت در زمینه تولید حوله های آرم دار برای هتل ها، مهمانسراها، وزارت امورخارجه و بسیاری از اماکن دیگر فعالیت می کند.
محصولات این شرکت دارای نشان استاندارد ملی ایران و اروپا است. و همچنین دارنده گواهی نامه های ایزو 9001، 2008، 10002 و 2010 می باشد. که نشان از کیفیت بالای محصولات آن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما