خرید و فروش انواع روتختی حوله ای کبریتی

افزایش خرید و فروش عمده روتختی های حوله ای در مدلهای مختلفی مانند کبریتی و … سبب شده تا توجه مصرف کنندگان به این نوع محصول بیشتر از قبل شود.
روتختی از جمله محصولات و ملزوماتی است که امروزه در هر خانه ای از آن استفاده می شود؛ حال این مصرف خصوصی و شخصی باشد یا عمومی و در هتلها و مسافرخانه ها و … اما نباید مصرف آن در هتلها را نادیده گرفت؛ چراکه رفته رفته بر آمار خرید این محصول توسط هتلداران افزوده می شود و طبیعتا این استقبال، منجر به تعدد طرح و رنگ و حتی جنس آن نیز می گردد. یکی از محبوب ترین مدلهای روتختی، روتختی های حوله ای می باشد که در زیر به تشریح نمونه های مختلف آن می پردازیم.

انواع روتختی حوله ای
روتختی های حوله ای انواع مختلفی دارند؛ لکن دسته بندی آنها بیشتر براساس سه محور چند کاربره بودن، جنس و طرح می باشد. بعنوان مثال روتختی های حوله ای کبریتی که جزو محبوبترین مدلها می باشند، تمایزی مبتنی بر جنس روتختی دارند؛ چراکه از جنس پنبه هستند و لطافت بالاتری نسبت به سایر مدلها دارند. از طرفی روتختی ها براساس کاربرد به مدلهای تک نفره و چند نفره نیز تقسیم می شوند. همچنین روتختی های حوله ای را می توان از بُعد طرح و رنگ نیز تقسیم بندی نمود که با این اوصاف، محبوبترین روتختی ها از طرحهای گل و گیاه بهره می برند.

روتختی حوله ای دو نفره
صحبت از روتختی های چند نفره شد؛ لذا نمی توان کاربرد بالای روتختی های دو نفره را در بازار نادیده گرفت. محبوبیت روتختی های حوله ای دو نفره به حدی بالا رفته است که هتلداران نیز اکثر سفارشات خود را بر روی این نوع از محصول انجام می دهند. این امر دلایل متعددی دارد. از جمله اینکه تختهای استفاده شده در هتلها به سبب دیزاین اتاقها، دو نفره هستند و طبیعتا می طلبد که روتختی های مورد استفاده نیز دو نفره باشند. همچنین هزینه روتختی های چند نفره به نسبت تک نفره ها مقرون به صرفه ترند و حمل و شستشوی آنها نیز به نسبت راحت تر انجام می گیرد؛ لذا طبیعی است اگر می بینیم بیشتر روی روتختی دو نفره مانور داده می شود.

فروش روتختی حوله ای زرین ساپ
شرکت زرین ساپ بعنوان یکی از شرکتهای تولیدی در شمالغرب کشور، برای تامین روتختی های حوله در مدلها و شکل های متنوع، تمرکز ویژه ای را گذاشته است و سعی دارد صنعت نساجی تبریز را برای عرضه بهترین طرح ها با مناسب ترین قیمت ها به کار گیرد. روتختی هایی که توسط این شرکت روانه بازار می شوند، اولا در بالاترین گستردگی مدل و طرح و رنگ می باشند و نیاز غالب بازار را پاسخ می دهند؛ ثانیا کیفیت متناسب با نرخ آنها نیز بسیار ایده آل است و از این رو در بازارهای صادراتی هم استقبال خوبی از محصولات زرین ساپ می شوند. همچنین عمده همکاری شرکت با بنکداران بازارهای کلانشهرهاست تا بتواند پوشش حداکثری از بازار ایران را داشته باشد و محصولات خود را به دست تک تک مصرف کنندگان برساند؛ آن هم با قیمت مناسب که جزو دغدغه های هر خریداری است.

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما