خرید حوله پالتویی در انواع مختلف

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز خرید حوله پالتویی در انواع مختلف توانایی این امر را دارد تا با پذیرش سفارشات تولید از سراسر کشور و حتی از نقاط مختلف دنیا محصولی را به خط تولید برساند که با توجه به کیفیت اثبات شده این محصول ، نامی ماندگار در رسته تولید کنندگان هم صنف خود به ثبت رساند.

مرکز خرید حوله پالتویی طرح دار چاپی

مرکز خرید حوله پالتویی طرح دار چاپی

این نوع از حوله ها مخصوص بانوان طراحی شده و سایز کوچک آنها در اکثر مواقع برای کودکان و نوجوانان هم مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از زرین ساپ دارای طرح های گلدار چاپی بوده و در اثر شست و شوی مداوم رنگ پس نمی دهد.همچنین این حوله ها دارای ثبات ابعاد بوده و تغییری در ابعادشان پس از شست وشو ایجاد نمی شود.

خرید حوله پالتویی در انواع مختلف

خرید حوله پالتویی در انواع مختلف

خرید حوله پالتویی در مجموعه زرین ساپ با دارا بودن تنوع طرح و رنگ و در سایزبندی های متنوع و متناسب با آناتومی بدن هر فردی که ممکن است حوله پالتویی بچه گانه باشد ، یا مردانه و یا زنانه و یا نوجوان باشد در تمامی بازه های زمانی از رونق خوبی برخوردار است و این اطمینان به شما داده می شود که تمامی محصولات حوله ای پالتویی این مرکز بسیار خوشدوخت بوده و با الگوبرداری از آخرین مدل ها ی روز دنیا به مرحله طراحی و دوخت و نهایتا به تولید رسیده است.

خرید حوله پالتویی سایز بزرگ

خرید حوله پالتویی سایز بزرگ

این نوع از حوله ها معمولا از نوع حوله های اولیه و قدیمی حوله های تن پوش به شمار می آید و معمولا برای تمامی سایزبندی ها و تمامی افراد با هر پیکربندی مناسب و قابل استفاده می باشد.حوله های پالتویی زرین ساپ سایز بزرگ معمولا دارای یک کمربند و دارای آستین های بلند بوده و به صورت تمام قد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مرکز خرید حوله پالتویی بچه گانه

مرکز خرید حوله پالتویی بچه گانه

حوله های پالتویی بچه گانه زرین ساپ اغلب دارای طرح های شخصیت های کارتونی و کودکانه می باشند و متناسب با سلیقه مادران بوده و موجب انگیزش حس شادی و خرسندی کودکان و ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای کودک دلبند آنها و ترغیب آنها به استحمام روزانه و علاقه مند به آبتنی در روزهای گرم تابستان و بهار می شود.

 

 

خرید حوله پالتویی در نوع ست

خرید حوله پالتویی در نوع ست

این نوع از حوله ها به صورت سرویس حوله تن پوش و یا پالتویی به فروش می رسد که ممکن است همراه با لیف و دمپایی و حوله دستی برای زوج های جوان و به صورت دوقلو و یا به صورت تکی و با لوازم جانبی مذکور برای یک نفر طراحی شده باشد. این اطمینان به شما داده می شود که با خرید از این مجموعه و با پی بردن به کیفیت تضمین شده این محصول مشتری عمده دائمی و همیشگی این مرکز تولیدی خواهید شد.

 

ویژگی های حوله پالتویی

ویژگی های حوله پالتویی

با توجه به اینکه حوله های پالتویی در انواع مختلف ساده و طرح دار تولید می شوند دارای ویژگی های متمایز و منحصر به فردی نیز می باشند. لازم به توضیح می باشد که در تولید حوله های پالتویی از بهترین مواد و متریال اولیه تشکیل دهنده مرغوب که معمولا 100 % نخ پنبه می باشد، استفاده شده است.تمامی محصولات تولیدی این مجموعه دارای جذب آب بالا بوده و در اثر شست وشو  رنگ پس نداده و تغییری در ابعاد آنها ایجاد نمی شود.

انواع حوله پالتویی

انواع حوله پالتویی

حوله های پالتویی انواع مختلفی دارد که در زیر اشاره ای مختصر به آنها شده است.

  • زنانه
  • مردانه
  • بچه گانه
  • دخترانه
  • پسرانه

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما