خرید حوله دستی ارزان قیمت از کارخانه زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ با رایج نمودن خرید حوله دستی ارزان قیمت به صورت عمده در تلاش است تا با تولید انواع محصولات حوله ای در تبریز بتواند نامی نیک در زمره تولید کنندگان حوله بر جای بگذارد. امید است تا با استقبال از فروش این محصولات حوله ای بتوانیم خدمات خود را با کیفیتی هرچه تمام تر حضور تمامی مصرف کنندگان ارائه دهیم.

قیمت حوله دستی بچه گانه

قیمت حوله دستی بچه گانه

حوله های بچه گانه دستی تولیدی کارخانه زرین ساپ با داشتن طرح های رنگی و شخصیت های کارتونی که باعث بر انگیختن حس شادی کودکان می شود این قابلیت را داشته که با استقبال فروش بیشتری روبه رو شود و به عنوان یک محصول پرفروش و ایده آل متقاضیان خرید بالایی داشته باشد.قیمت خرید حوله دستی بچه گانه کاملا مقرون به صرفه بوده و متناسب با توان مالی خریداران می باشد.

قیمت حوله دستی بچه گانه

 

خرید حوله دستی ارزان قیمت

خرید حوله دستی ارزان قیمت از کارخانه زرین ساپ

 

حوله های تولیدی کارخانه زرین ساپ در مدل مستطیلی نقش برجسته طراحی و در رنگبندی های متنوع به بازار عرضه می گردد. پارچه حوله ای بکار برده شده در تولید این محصول بسیار نرم و لطیف بوده  و از جنس مرغوب و درجه یک ساخته شده و به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه، به مرور زمان کیفیت و رنگ خود را حفظ میکنند.

همچنین لبه ی دور دوزی شده ی آن ها از نخ کش شدن و جدا شدن الیاف حوله از یکدیگر جلوگیری خواهد کرد. این حوله های سرویس بهداشتی در رنگبندی های گوناگون تولید شده است.

 

خرید اینترنتی حوله دستی

خرید اینترنتی حوله دستی

این روز ها با افزایش حجم مشغله و نداشتن تایم آزاد اغلب خریداران از روش خرید اینترنتی محصول مورد نیاز خود تهیه می نمایند. کافیست تنها با چند کلیک ساده محصول خود را به سفارش برسانید.جهت خرید انواع حوله دستی به صورت عمده و قیمت پایین با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا شما را جهت خریدی آسوده و راحت راهنمایی نمایند.

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

فروش عمده حوله دستی ارزان قیمت به روش مدرن با استقبال رو به رو شده است و این روزها بسیاری از تولید کنندگان از روش فروش آنلاین استفاده می کنند. شرکت زرین ساپ حوله های دستی تولید خود را از بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین جنس ها تهیه می نماید.با توجه به کیفیت بالای این حوله ها قیمت فوق العاده ارزان و پایینی دارند.

یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل در زندگی روزانه شما، حوله می باشد که انتخاب آن نیز بسیار مهم است و در خرید حوله باید دقت کافی را داشته باشید.گاهی پیش می آید که افراد بدون توجه به جنس محصول، برای خرید اقدام می کنند اما باید توجه داشته باشید که جنس و کاربرد این محصول بسیار مهم است.

مرکز فروش عمده حوله

مرکز فروش عمده حوله
امروزه خرید اینترنتی بسیار موردتوجه است. تنوع اجناس و آسانی انتخاب در فضای اینترنت مردم را روزبه‌روز بیش‌تر به سمت خرید اینترنتی جذب می‌کند. در این‌ بین ممکن است وسواس‌هایی برای انتخاب کالا از سایت‌های فروشگاهی وجود داشته باشد. وسواس بیش‌تر در مورد کالاهایی مطرح هست که به تجربه و از قدیم آنها را با لمس کردن میخریم. خرید آنلاین حوله یکی از مصادیق این نوع خرید است.

 

 

 

 

بهترین حوله دستی تبلیغاتی

بهترین حوله دستی تبلیغاتی

 

 

در هنگام خرید حوله دستی باید به این نکته توجه داشت که آنها در ابعاد کوچک و متوسط تولید می گردند و دارای کیفیت های متنوعی می باشند که قیمت ها براساس کیفیت حوله تعیین می گردد.این نوع از حوله ها بیشترین موارد مصرفی که دارند در روشویی و آشپزخانه ها می باشد.اغلب برند داران از این نوع حوله جهت تبلیغ محصولات خود استفاده می نمایند چرا که این نوع حوله در همه مکان ها قابل استفاده و در معرض دید همه افراد می باشد.

 

 

حوله دستی تبلیغاتی

حوله دستی تبلیغاتی

 

حوله های دستی در نوع تبلیغاتی بسیار پر فروش و کاربردی می باشند.باتوجه به گستردگی عرضه این محصولات در طرح های متنوع و مختلف که زمینه دیده شدن و تبلیغ را فراهم آورده است اهمیت این نوع حوله ها را بیشتر می کند.این نوع از حوله های دستی، سودآور ترین نوع تبلیغ یک محصول و برند می باشد. بنابر نظر شما خریداران گرامی انواع طرح ها و برند ها بر روی این محصولات قابل اجرا است تا جنبه ی تبلیغاتی این محصول هم بیشتر در نظر گرفته شود.

 

ویژگی های حوله دستی

ویژگی های حوله دستی

جذب رطوبت مهم‌ترین فاکتور شما در خرید حوله دستی باکیفیت است. حوله‌ها با جنس پنبه بالاترین قدرت جذب رطوبت رادارند. اگر حوله از جنس الیاف مصنوعی باشد بهترین گزینه برای جذب‌کنندگی خوب رطوبت ابریشم مصنوعی است. به‌هیچ‌ وجه حوله‌هایی که از جنس ویسکوز هستند را خریداری نکنید زیرا بعد از چند بار شستن لطافت خود را از دست می‌دهند. حوله‌ها نباید صد در صد دارای الیاف پنبه یا پلی‌استر یا ابریشم مصنوعی باشند. آن‌ها باید در مخلوط الیاف خود ۱۰% مخلوط کتان نیز داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما