خرید حوله تن پوش در سایزهای متفاوت

ورود شما کاربر گرامی را به مرکز خرید حوله تن پوش با نام تجاری زرین ساپ را گرامی می داریم و این امید و آرزو را داریم تا با استقبال از فروش از تمامی نقاط جغرافیایی در دنیا بتوانیم خط تولید فعالی را به خود اختصاص دهیم.

صادرات حوله تن پوش

صادرات حوله تن پوش 

جنس خوب و کیفیت عالی حوله های تولیدی زرین ساپ موجب استقبال از فروش تمامی تجار و بازرگانان از سراسر دنیا شده است.همچنین این کارخانه تولیدی توانسته است با افزایش میزان فروش و ارتقا میزان تقاضای حوله تن پوش از سراسر دنیا در بازار های جهانی درخششی بی سابقه داشته باشد.

 

خرید حوله تن پوش در سایزهای متفاوت

خرید حوله تن پوش در سایزهای متفاوت

افرادی که به دنبال خرید “حوله تن پوش” هستند به خصوص عروس و دامادها، به جای اینکه به سایز حوله تن پوش توجه کنند تنها به جنس، طرح و رنگ این حوله ها دقت می کنند و گاهی اوقات دنبال ست کردن رنگ این حوله ها با رنگبندی چیدمان و دکوراسیون کاشی های حمام خود هستند. سایز مناسب برای حوله تن پوش، یکی از مهم ترین اصول برای خرید آن هاست.

 

 

خرید حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش ارزان

گروه تولیدی حوله زرین ساپ تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا محصولی را که متناسب با انواع سایزبندی ها و مطابق با سلیقه های افراد خاص پسند می باشد را به مرحله تولید رسانده و با قیمت گذاری در متعادل ترین سطح ممکن انواع بودجه ها و توانهای مالی خریداران را پشتیبانی نماید.

حوله ارزان قیمت

حوله ارزان قیمت

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید انواع حوله های تن پوش با کیفیت و بافتی منسجم که دارای قدرت جذب آب بالایی می باشد و دارای جنس بسیار نرم و لطیف نیز می باشند را به مرحله تولید انبوه رسانده و یادآور نمودن این نکته ضروری است که قیمت تمام شده محصولاتی که در تیراژ های بالا مورد سفارش قرار می گیرند نسبت به فروش تکی و خرده آنها کم می باشد.

خرید حوله تن پوش زنانه

خرید حوله تن پوش زنانه

حوله های تن پوش زنانه ای که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها می نماید در انواع ساده ، طرح دار ، گلدوزی شده به مرحله دوخت و تولید و نهایتاً فروش عمده می رسند.لازم به توضیح می باشد که حوله های تن پوش زنانه اکثرا در رنگ بندی های ملایم و شاد و به صورت سرویس  و تکی مورد سفارش و دوخت قرار میگیرند.

حوله تن پوش مردانه

حوله تن پوش مردانه

حوله تن پوش مردانه ای که در برنامه تولید و اجرایی گروه تولیدی  زرین ساپ قرار گرفته است  معمولا دارای رنگبندی های تیره و در نوع کلاه دار به مرحله تولید و فروش عمده می رسند.این نوع از حوله ها دارای یقه های آرشال و تک رنگ تولید شده و نهایتا در مرحله توزیع و پخش قرار می گیرند.

 

ویژگی های حوله تن پوش زرین ساپ

ویژگی های حوله تن پوش زرین ساپ

این حوله ها به دلیل اینکه پوشیده می شود، باید با درشت و ریز بودن بدن فرد و همچنین قد او هماهنگ باشد. اما گاهی اوقات شما می خواهید این حوله را به کسی هدیه دهید یا حتی امکان این کار وجود ندارد که در مغازه بپوشید و امتحان کنید. حوله های تن پوش زرین ساپ تماماً از نوع نخ 100% پنبه بوده و دارای تراکم بافت و میزان آبگیری فوق العاده بالایی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما