خرید حوله تبلیغاتی استخری در طرح های متنوع

خرید حوله تبلیغاتی با کارکرد آسان و در تنوع گسترده ای از طرح و رنگ از فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین و مستقیم بدون واسطه و با ارزان ترین قیمت ممکن صورت می گیرد.

 

خرید حوله استخری ارزان

خرید حوله استخری ارزان

اگر به دنبال مرکز خرید حوله تبلیغاتی استخری با قیمتهایی باورنکردنی و بینظیر هستید باید به شما بابت انتخاب چنین مرکزی تبریک گفت . حوله های دستی به دلیل حجم کوچکی که دارند مناسب برای تبلیغات میباشند.این گروه تولیدی سعی در ارائه محصولات حوله ای در نوع تن پوش و دستی و استخری برای استفاده در تبلیغات مورد نظر سازمانها و نهاد ها و ارگانهای دولتی و خصوصی و با اشخاص حقیقی و حقوقی را دارد که انتقال دهنده پیام تبلیغاتی موسسه یا نهاد مورد نظر می باشد.

خرید حوله تبلیغاتی استخری

خرید حوله تبلیغاتی استخری در طرح های متنوع

قیمت حوله های استخری توسط کارشناسان مالی کارخانه زرین ساپ، پس ازگذراندن مراحل تولید و تائید توسط ناظرین کیفی حاضر درکارخانه گروه  تولیدی زرین ساپ انجام می گیرد.این کارخانه تولیدی همواره در تلاش بوده تا با رعایت سطح کیفیی و درنظرگرفتن نکته نظرات و بودجه شما مخاطبین گرامی بهترین محصول انتخابی را حضور مصرف کنندگان  ارائه دهد.

پخش حوله استخری

قیمت حوله استخری زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ این قابلیت و پتانسیل را دارا می باشد که انواع حوله ها را با سطح کیفی بالا و قیمت متناسب با توان مالی خریداران را به صورت عمده در سراسر کشور و دنیا به صورن عمده پخش نماید. همچنين اين مركز ، آمادگي عقد قرارداد با كارخانجات ، شركتها ، هتل ها ، بيمارستان ها و ساير نهادها و ارگانهاي خصوصي و دولتي جهت بافت نام ، لوگو و طرح مدنظر بر روي انواع حوله به دو صورت چاپ و دوخت (بافت) با كيفيت عالي و قيمتهاي بسيار مناسب در رنگهاي متنوع را دارا میباشد.

 

قیمت حوله استخری زرین ساپ

قیمت حوله استخری زرین ساپ

قیمت های ارزان انواع حوله ها در مجموعه تولیدی زرین ساپ همواره موضوعی می باشد که در ذهن مشتریان شگفتی آفریده است و موجب شده است که مشتریان بر اساس صلاح دید خود در هر خرید تیراژ بالایی از حوله ها را از این برند معتبر ایرانی خریداری نمایند .مجموعه زرین ساپ شیوه حضوری را در خرید محصولات برای مشتریان حذف کرده است و با طراحی سایت اینترنتی راحت ترین شیوه خرید را برای آنها در نظر گرفته است که قیمت حوله استخری و سایر انواع حوله ها در این مجموعه نیز به همین شیوه قابل استعلام است .

 

 

خرید انلاین حوله استخری

خرید انلاین حوله استخری

گروه تولیدی زرین ساپ با ترویج و گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک و با هدف بهره مندی از مزایای خرید آنلاین حوله استخری در تلاش است تا با فراهم نمودن یک بستر مجازی امن و الکترونیکی همواره یک خریدی مقرون به صرفه را با حذف واسطه ها برای تمامی خریداران فراهم نماید که موجب فروش انبوه  این محصول شده است.

 

تولید حوله های تبلیغاتی

تولید حوله های تبلیغاتی

این حوله ها در تعداد بالا به صورت عمده و طبق سفارش مشتری تولید می شوند. البته مشتری ها می توانند از میان طرح های آماده کارخانه انتخاب کنند ولی این آزادی عمل را دارند که جنس حوله، سایز آن، رنگ، طرح و مدل آن را کاملا سفارشی تعیین کنند.برای چاپ آرم شرکتتان، بر روی حوله های تبلیغاتی سفارش شما از شابلون های مخصوص استفاده می شود.

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی

اگر به دنبال خرید و سفارش حوله تبلیغاتی در نوع  استخری ارزان و با کیفیت هستید که دارای درجه کیفی مشابه محصولات خارجی باشد، مناسب ترین انتخاب برای شما حوله های تولیدشده گروه تولیدی زرین ساپ می باشد. برند زرین ساپ که سابقه بالایی در این صنعت دارد سالیان متوالی موفق به دریافت نشان اعتماد مردمی شده است چرا که این برند همواره در جهت دریافت رضایت مشتریان در تلاش بوده است و در این مسیر از هیچ فعالیتی فروگذاری نکرده است

برای سفارش و خرید این حوله ها میتوان با مراجعه به نمایندگی اقدام کرد یا برای سرعت و راحتی بیشتر میتوان از طریق این فروشگاه اینترنتی با ضمانت و امنیت کامل و به صورت آنلاین اقدام کرد.

 

حوله استخری نازک

قیمت حوله استخری زرین ساپ

معمولا برخی از مدل های حوله های استخری با الیاف و متریال نازک دوخته و طراحی می شوند و این نوع از حوله ها میان مشتریان بیشترین طرفدار را دارند چون اغلب مصرف کنندگان در زمان انجام تفریحات آبی به حوله استخری احتیاج پیدا می کنند و حوله های استخری نازک به راحتی در کیف قابل حمل هستند . مجموعه تولید کننده زرین ساپ که بهترین و درجه یک ترین حوله های استخری را با بهره گیری از مرغوب ترین الیاف تولید می نماید می تواند مرجعی معتبر برای خرید باشد .

 

 

حوله استخری تبلیغاتی

حوله استخری تبلیغاتی

حوله استخری تبلیغاتی محصولی است که اغلب شرکت ها و مراکز تجاری نسبت به سفارش آن اقدام می نمایند و معمولا این نوع از حوله ها همراه با لگوی تبلیغاتی شرکت ها تولید می گردد .تنوع بالای طرح و رنگ حوله های استخری تبلیغاتی امکان انتخاب و خرید را برای مشتریان آسان نموده است .

ابعاد و اندازه حوله های استخری برای تبلیغات

ابعاد و اندازه حوله های استخری برای تبلیغات

نکته ی بعدی در خرید حوله تبلیغاتی که قابل مصرف در استخر می باشد، سایز و اندازه ی آن است. سایز انها عمدتا در ابعاد حمامی و استخری بوده و حتی با الگوی دکلته طراحی میشود. در صورتیکه افراد برای پهن کردن در کنار ساحل و استخر به حوله نیاز داشته باشند معمولا از حوله های حمامی یا استخری سایز بزرگ استفاده می کنند و برای پوشاندن بدن، حوله های استخری و دکلته مناسبتر است. حوله های حمامی معمولا در طولهای بین۱۵۰ -۱۷۰ سانتی متر بوده و از عرض بیشتری نیز برخوردار است که برای پهن کردن کنار استخرها ، صندلی های آفتابگیری و شنهای سوزان ساحل ها بسیار مناسب هستند.

انواع حوله های تبلیغاتی

انواع حوله های تبلیغاتی

تولیدکنندگان حوله های تبلیغاتی برای اینکه بتوانند نیاز و سفارش مشتری های خود را تامین سازند این حوله ها را در طیف گسترده ای از طرح، سایز، جنس و مدل تولید میکنند که میتوان:
• دستی
• تن پوش
• استخری
• چاپ
• دوخت
• متری
نام برد.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما