خرید حوله تبلیغاتی ارزان و ماندگار

خرید حوله تبلیغاتی ارزان در مجموعه زرین ساپ به دلیل بافت متراکم و جذب آب فوق العاده بالای آن از رونق خوبی برخوردار است . با فرا رسیدن ایام پایانی سال بیشتر ارگان ها و مراکز اداری و تجاری قصد دارند تا با اهدای هدیه و اشانتیون تبلیغاتی متمایز، رسته کاری و حوزه فعالیت خود را در افکار گیرنده هدیه تبلیغاتی ماندگار سازند.

 

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی

 

مدیر و مسئول گرانقدری که قصد دارید پیام تبلیغاتی شما و رسته و حوزه کاری شما در ذهن تمامی افراد استفاده کننده نقش ببندد و سرمایه خود را بر روی یک محصول پربازده و با کیفیت متمرکز نمایید پیشنهاد ما به شما استفاده از حوله های تبلیغاتی زرین ساپ است.

 

خرید حوله تبلیغاتی ارزان

 

 

تولید کننده حوله تبلیغاتی زرین ساپ با دارا بودن پرسنل توانمند و استفاده از ماشین آلات صنعتی و کارخانه ای مدرن و پیشرفته که برنامه ریزی شده تحت سیستم های مکانیزه می باشد با دریافت طرح و لوگوی مرکز سفارش دهنده و  با چاپ یا گلدوزی برندی که ممکن است بر روی حوله حک و درج شود در تولید و  نهایتاً فروش یک محصول منحصر به فرد گامی نو و متمایز را برداشته است.

 

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان

 

به صورت کلی حوله های تبلیغاتی در دو نوع تولید میشوند. در نوع اول طرح حوله ها با استفاده از دستگاه های بافندگی به صورت رنگی بافته میشوند و سپس به قسمت رنگ و تکمیل ارسال میشود.در نوع دوم تولید با استفاده از شابلون طرح را بر روی این حوله ها ایجاد میکنند. قیمت طراحی شابلون جدای تولید حوله میباشد و شما میتوانید با سفارش یکبار این شابلون ها تا زمان زیادی از این شابلون ها استفاده کنید.

 

 

 

قیمت حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی

مرکز خرید حوله تبلیغاتی زرین ساپ قابلیت دریافت سفارش از سراسر کشور را برای تمامی ارگان ها و مراکز دولتی و خصوصی را میسر و امکان پذیر نموده است. شما هر کجای کشور که باشید میتوانید سفارش خود را در سایت ثبت نمایید. همکاران ما سفارشات شما را بررسی میکنند.برای ارسال محصول تدابیری اندیشیده شده است تا محصول در اسرع وقت و بدون هیچ آسیب دیدگی به دست شما خریدار گرامی برسد.

 

نحوه چاپ لوگو روی حوله

 نحوه چاپ لوگو روی حوله

این محصول برای تمامی رده های شغلی اعم از دولتی و خصوصی  قابل استفاده میباشد. حوله به دلیل استفاده زیاد در طول روز گزینه مناسبی برای تبلیغات میباشد. هر تبلیغی که بیشتر در معرض دید افراد باشد تاثیر بیشتری برای در ذهن ماندن تبلیغات داردبرای طراحی این حوله در ابتدا طرح اولیه و لوگوی مربوطه برای کارخانه زرین ساپ ارسال میشود. طراحی اولیه با رنگ مورد نظر مشتری طراحی میشود. بر روی حوله ها هر اطلاعاتی از جمله شماره تلفن و نام محصول و غیره را میتوان بافت زد.

 

حوله هتلی تبلیغاتی

حوله هتلی تبلیغاتی

حوله های هتلی اغلب با برند هتل شناخته شده و مرسوم هستند و اغلب با داشتن کیفیت بافت بالا و دارا بودن نرمی لطافت و عدم پرزدهی شان نمایانگر کیفیت ارائه خدمات هتلداری و وجه تمایز هتل با سایر هتل ها می باشند. پس بر این اساس لازم و ضروری است که برند هتل ها بر روی آنها درج شده و از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما