خرید حوله بچه گانه و کودک با قیمت ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان خرید حوله بچه گانه و کودک با قیمت ارزان درصدد آن است تا بتواند خدمات فروش نوینی را حضور سفارش دهندگان حوله بچه گانه با قیمت ارزان را ارائه دهد و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش محصولات حوله ای، تولیدات خود را به تیراژ بالاتری برساند.

خرید اینترنتی حوله بچه گانه

خرید اینترنتی حوله بچه گانه

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ با ایجاد وبسایت اینترنتی توانسته با تضمین خرید و خدمات ویژه خریدی آسوده و راحت را برای شما خریداران عزیز و گرامی فراهم سازد. به دلیل فروش بالای حوله های زرین ساپ ، حوله ها در انواع مختلف با کاهش موجودی مواجه شده اند. برای خرید محصول مورد نیاز سریعا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. خرید اینترنتی حوله پالتویی کودک این امکان را به شما می دهد که به صورت مستقیم و غیر حضوری خرید خود را به سرانجام برسانید.

 

قیمت حوله استخری بچه گانه

قیمت حوله استخری بچه گانه

حوله استخری کودک از جنس پنبه مرغوب بدون ایجاد پرز دارای طرح عروسکی و عکس های کارتونی  برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده است. نرمی و لطافت این حوله پوست کودک را در کنار خشک کردن مطلوب حمایت می کند و باعث برانگیختن حس شادی کودک می شود. این حوله در عین کیفیت بالا دارای قابلیت حمل آسان و قیمت مقرون به صرفه ای نیز می باشد و می توانید آن را در مسافرت ها و تفریحات کنار ساحل کودک نیز به همراه ببرید.

قیمت حوله پالتویی بچه گانه

قیمت حوله پالتویی بچه گانه

حوله های کودک و نوزاد در نوع عمده به فروش می رسد. قیمت خرید انواع حوله های کودک و نوزاد بسته به نوع کیفیت و مدل حوله متفاوت می باشد. با مراجعه حضوری به مراکز خرید حوله می توان محصول مورد نیاز خود را تهیه کرد که این روش بسیار زمان بر و پر هزینه می باشد. ولی در روش  غیر حضوری می توانید با عضویت در کانال های اجتماعی نظیر اینیستاگرام و تلگرام و اپلیکیشن واتساپ و یا تماس با مدیریت فروش انواع حوله کودک و نوزاد دلخواه خود را انتخاب نموده و پس از ثبت سفارش و تائید آن جنس دلخواه خود را تحویل بگیرید.

 

خرید حوله لباسی بچه گانه

خرید حوله لباسی بچه گانه

 

خرید حوله بچه گانه در قالب لباسی، در دنیای امروزه بسیار رایج شده است. یکی از مدل های حوله های پالتویی، حوله کودک و نوزاد طرحدار می باشد. مدل لباسی این حوله این قابلیت را دارد که کودک بدون کمک والدین، خودش بدن خود را خشک کند و نیازی به شخص دیگر نداشته باشد.استفاده از حوله لباسی بچه گانه پس از حمام لذت خاصی به بچه شما می بخشد و باعث ترغیب کودک به استحمام میشود.

مرکز فروش حوله تن پوش نوزاد

مرکز فروش حوله تن پوش نوزاد

لازم به توضیح می باشد اگر خرید این وسایل بهداشتی در کنار برخی وسایل بازی مخصوص نوزاد در حمام مورد توجه قرار گیرد، نوزاد از حمام رفتن تجربه بهتری پیدا خواهد کرد بنابراین  سعی در ایجاد فضایی شاد برایش نمایید.

طراحی های جذاب حوله نوزاد و سایر ملزومات استحمام کودک همگی در جهت همین تجربه لذت بخش است. به این منظور می توانید سایر وسایل ضروری کودک را از همین فروشگاه خریداری نمایید. ما بهترین کیفیت اجناس را برای شما تضمین می‌کنیم تا فرزندانتان در آرامش و نشاط در کنار شما رشد کنند.

خرید حوله بچه گانه

خرید حوله بچه گانه

برای خرید آسان تر و با قیمت ارزان تر، خریداران می توانند از طریق این سایت و بدون وجود واسطه اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکنند. برای خرید حوله بچه گانه معمولا از سایزبندی های خاص سن کودک استفاده می شود. کوچکترین سایز حوله بچه گانه 70 می باشد که با توجه به جثه کودک سایزهای بزرگتر موجود می باشد. سایز های حوله کودک شامل: 70، 80، 90، 100 و 110 می باشد.

حوله نوزاد یکی از ضروری ترین وسایل شخصی هر کودکی برای استحمام است. نوزادان بعد از هر بار حمام رفتن نیازمند گرم شدن با حوله مخصوص خود هستند. به همین دلیل گروه تولیدی زرین ساپ انواع ست حوله نوزاد را تهیه و تولید کرده و در این فروشگاه اینترنتی در معرض فروش گذاشته است.

انواع حوله بچه گانه

انواع حوله بچه گانه

حوله های بچه گانه متناسب با پوست حساس کودکان و با طرح های متنوع و زیبا در سایز های مختلف تولید می شوند. انواع حوله های کودک با توجه به جنس و طرح در مدل های زیر تولید می شود:

  •  تن پوش
  • لباسی
  • پانچو
  • پفکی
  • چاپی
  • شنلی
  • ساده
  • مخملی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما